Lean Management jako sposób na doskonalenie firm usługowych – EY Academy of Business

Lean Management jako sposób na doskonalenie firm usługowych

Nagranie

Lean Management jako sposób na doskonalenie firm usługowych

Koncepcja Lean Management coraz częściej wykorzystywana jest w firmach usługowych. Dołącz do naszego webinarium, posłuchaj, znajdź chwilę na refleksję, zainspiruj się! Przekonaj się, jak zasady „szczupłego wytwarzania” mogą udoskonalić Twoją pracę. Wierzymy, że w naszym webinarium znajdziesz dla siebie coś, co przyniesie Tobie i Twojej firmie wartość dodaną.

Co w programie?

  • Ewolucja metodyki Lean z produkcji w usługi
  • Budowanie kultury organizacji
  • Rozumienie oczekiwań klienta
  • Tworzenie kreatywnego środowiska pracy
  • Diagnoza i analiza procesów usługowych

Dlaczego warto wziąć udział?

  • Pokażemy istotne różnice w podejściu do doskonalenia procesów usługowych
  • Zainspirujemy Cię do doskonalenia własnego miejsca pracy
  • Podzielimy się doświadczeniem w usprawnianiu procesów usługowych
  • Zmotywujemy Cię do zrobienia choćby małego kroku w kierunku budowania kultury Lean w swojej firmie

Dla kogo?

  • Kadrę menedżerską i specjalistów zainteresowanych doskonaleniem organizacji i procesów w świecie usług
  • Osoby odpowiedzialne za realizację transformacji w kierunku ciągłego doskonalenia
  • Liderów wdrażających lub planujących wdrożenie podejścia i myślenia Lean w obszarze usług

Interesujesz się tą tematyką?

Sprawdź termin rozpoczęcia programu szkoleniowego: Lean Management & ToC dla usług – certyfikacja Green Belt/Black Belt. To program generujący przychód dla Twojej firmy!