Zarządzanie zespołem produkcyjnym – EY Academy of Business

Zarządzanie zespołem produkcyjnym

Efektywne zarządzanie zespołem produkcyjnym to podstawa funkcjonowania każdej nowoczesnej fabryki. W trakcie warsztatu, poza podstawowymi elementami związanymi z zarządzaniem, przekazanych będzie wiele innych kluczowych aspektów, takich jak zarządzanie czasem, komunikacja w zespole oraz coaching w procesach dla osiągania celów indywidualnych i zespołowych.

Warsztat dedykowany jest dla osób zarządzających obszarami produkcyjnymi oraz osób, które chcą rozwijać swoje kompetencje/wiedzę w kierunku zarządzania obszarami operacyjnymi.

Cel szkolenia:

Celem warsztatu jest przekazanie kluczowych informacji dotyczących kompetencji związanych z zarządzaniem/przewodzeniem obszarom produkcyjnym/operacyjnym, rolą i odpowiedzialnością osób zarządzających oraz budowaniem kultury wspólnego biegu do osiągania celów jako zespół.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

  • Zapoznanie się z rolą i zadaniami osoby odpowiedzialnej za zespół produkcyjny/operacyjny
  • Poznanie kluczowych aspektów zarządzania/przewodzenia zespołom w oparciu o 5M/QCDM
  • Umiejętność zarządzania czasem własnym i zespołu
  • Podniesienie jakości komunikacji w zespole
  • Poznanie sposobów motywowania zespołu
  • Zdobycie niezbędnej wiedzy i wsparcia narzędziowego do codziennej pracy z zespołem
  • Budowanie kompetencji zespołu poprzez codzienny coaching w procesach

Dzień 1:

Rola i zadania osoby odpowiedzialnej za zespół:

  • Ja jako przełożony – motywacja i kompetencje do zarządzania zespołem
  • Wymagane umiejętności i kompetencje do pracy z zespołem
  • Budowanie zespołu w oparciu o kompetencje i efektywność
  • Skuteczność operacyjna a efektywność procesowa – studium przypadków
  • Ćwiczenia

Bieg do celu w codziennej pracy – zespół i współpraca a wspólne cele:

  • Cele zespołu a cele przełożonego
  • Budowanie zespołu do osiągania wysokiej efektywności
  • Cele indywidualne pracowników – studium przypadków
  • Aktywacja – Działania – Konsekwencje – ćwiczenia
  • Uczę się – Wykonuję – Uczę inne osoby – studium przypadków i ćwiczenie

Dzień 2:

Autorytet przełożonego:

  • Typy przywództwa i gdzie jest organizacja
  • Przywództwo sytuacyjne w operacjach
  • Lider wspierający
  • Budowanie relacji przełożony – podwładny
  • Jak kolega staje się przełożonym – studium przypadku
  • Cechy lidera – ważne czy nie. Omówienie narzędzi oceniających cechy przełożonego

Komunikacja i odpowiedzialność jako kluczowe elementy:

  • Podział pracy w zespole
  • Spotkania otwierające i zamykające codzienną pracę
  • Codzienne spotkania z zespołem i czas dla zespołu – jak zarządzać swoją dostępnością dla zespołu i współpracowników
  • Zaangażowanie zespołu
  • Ocena współpracownika – jak to robić, aby motywować
  • Kontraktowanie i konfrontowanie zadań – trudne i łatwe rozmowy

Praktyczne narzędzia przełożonego:

  • Wskaźniki własne, zespołowe i indywidualne – jak wyznaczać i nadzorować
  • Idź i zobacz – coaching w procesie
  • Zasada 3Z – budowanie kompetencji własnych i zespołu
  • Zarządzanie konfliktem
  • Zaufanie i zasada wzajemności – wychodzenie ze strefy komfortu
  • Kluczowe narzędzia – matryce kompetencji/plany zastępstw/procedura eskalacji/audyty procesu
  • Cele krótko i długoterminowe – plan własny i każdej osoby w zespole
  • Umiejętność rozwiązywania problemów w procesach – najważniejsza kompetencja zespołu
  • Ćwiczenia

Jarosław Okoń - trener w EY Academy of Business od 2013 roku. Przez wiele lat pracował w firmach produkcyjnych na różnych stanowiskach w obszarze produkcji i działach wspomagających. Był także odpowiedzialny za restrukturyzację firm i projekty typu „green field”.

Zarządzanie zespołem produkcyjnym

Cena

1 980 zł netto (2 435,40 zł brutto)

Zarządzanie zespołem produkcyjnym

Efektywne zarządzanie zespołem produkcyjnym to podstawa funkcjonowania każdej nowoczesnej fabryki. W trakcie warsztatu, poza podstawowymi elementami związanymi z zarządzaniem, przekazanych będzie wiele innych kluczowych aspektów, takich jak zarządzanie czasem, komunikacja w zespole oraz coaching w procesach dla osiągania celów indywidualnych i zespołowych.

Dla kogo?

Warsztat dedykowany jest dla osób zarządzających obszarami produkcyjnymi oraz osób, które chcą rozwijać swoje kompetencje/wiedzę w kierunku zarządzania obszarami operacyjnymi.

Cele i korzyści

Cel szkolenia:

Celem warsztatu jest przekazanie kluczowych informacji dotyczących kompetencji związanych z zarządzaniem/przewodzeniem obszarom produkcyjnym/operacyjnym, rolą i odpowiedzialnością osób zarządzających oraz budowaniem kultury wspólnego biegu do osiągania celów jako zespół.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

  • Zapoznanie się z rolą i zadaniami osoby odpowiedzialnej za zespół produkcyjny/operacyjny
  • Poznanie kluczowych aspektów zarządzania/przewodzenia zespołom w oparciu o 5M/QCDM
  • Umiejętność zarządzania czasem własnym i zespołu
  • Podniesienie jakości komunikacji w zespole
  • Poznanie sposobów motywowania zespołu
  • Zdobycie niezbędnej wiedzy i wsparcia narzędziowego do codziennej pracy z zespołem
  • Budowanie kompetencji zespołu poprzez codzienny coaching w procesach
Program

Dzień 1:

Rola i zadania osoby odpowiedzialnej za zespół:

  • Ja jako przełożony – motywacja i kompetencje do zarządzania zespołem
  • Wymagane umiejętności i kompetencje do pracy z zespołem
  • Budowanie zespołu w oparciu o kompetencje i efektywność
  • Skuteczność operacyjna a efektywność procesowa – studium przypadków
  • Ćwiczenia

Bieg do celu w codziennej pracy – zespół i współpraca a wspólne cele:

  • Cele zespołu a cele przełożonego
  • Budowanie zespołu do osiągania wysokiej efektywności
  • Cele indywidualne pracowników – studium przypadków
  • Aktywacja – Działania – Konsekwencje – ćwiczenia
  • Uczę się – Wykonuję – Uczę inne osoby – studium przypadków i ćwiczenie

Dzień 2:

Autorytet przełożonego:

  • Typy przywództwa i gdzie jest organizacja
  • Przywództwo sytuacyjne w operacjach
  • Lider wspierający
  • Budowanie relacji przełożony – podwładny
  • Jak kolega staje się przełożonym – studium przypadku
  • Cechy lidera – ważne czy nie. Omówienie narzędzi oceniających cechy przełożonego

Komunikacja i odpowiedzialność jako kluczowe elementy:

  • Podział pracy w zespole
  • Spotkania otwierające i zamykające codzienną pracę
  • Codzienne spotkania z zespołem i czas dla zespołu – jak zarządzać swoją dostępnością dla zespołu i współpracowników
  • Zaangażowanie zespołu
  • Ocena współpracownika – jak to robić, aby motywować
  • Kontraktowanie i konfrontowanie zadań – trudne i łatwe rozmowy

Praktyczne narzędzia przełożonego:

  • Wskaźniki własne, zespołowe i indywidualne – jak wyznaczać i nadzorować
  • Idź i zobacz – coaching w procesie
  • Zasada 3Z – budowanie kompetencji własnych i zespołu
  • Zarządzanie konfliktem
  • Zaufanie i zasada wzajemności – wychodzenie ze strefy komfortu
  • Kluczowe narzędzia – matryce kompetencji/plany zastępstw/procedura eskalacji/audyty procesu
  • Cele krótko i długoterminowe – plan własny i każdej osoby w zespole
  • Umiejętność rozwiązywania problemów w procesach – najważniejsza kompetencja zespołu
  • Ćwiczenia

Cena

1 980 zł netto (2 435,40 zł brutto)

Lokalizacja

Warszawa

Termin

Nowy termin zostanie podany wkrótce

Kontakt

Karina Rogalska

Koordynator kursu

  • +48 572 002 706
  • karina.kumanikina@pl.ey.com

Chcesz zorganizować to szkolenie dla swojego zespołu? Skontaktuj się:

Agata Puchalska

  • +48 572 002 621
  • agata.puchalska@pl.ey.com