Zarządzanie zespołem prawnym – EY Academy of Business

Zarządzanie zespołem prawnym

Warsztaty pomogą zbudować przewagę konkurencyjną opartą na efektywnym zespole prawnym, bo jak mówi znakomity ekspert i praktyk w dziedzinie zarządzania zespołami oraz budowania organizacji, Patrick Lencioni – „to nie finanse, ani strategia, ani technologia, ale właśnie praca zespołowa jest decydującym czynnikiem przewagi konkurencyjnej – zarówno dlatego, że jest tak potężna i wszechmocna, jak i dlatego, że występuje tak rzadko”.

Szkolenie kierujemy do prawników zarządzających działami prawnymi w przedsiębiorstwach lub w kancelariach, którzy zajmują się rozwojem zespołu i są zainteresowani najbardziej aktualną wiedzą praktyczną o zarządzaniu i wykorzystaniu różnorodności – międzypokoleniowej, osobowościowej, komunikacyjnej czy doświadczenia.

Warsztaty są inspiracją do znalezienia przez uczestników odpowiedzi na pytania:

  • Jak skutecznie motywować i angażować członków zespołu do zaangażowania, współpracy i brania odpowiedzialności?
  • Jak zarządzać zespołem i zasobami z uwzględnieniem specyfiki praktyki prawnej – w tym wymagań aplikacji i pracy w niepełnym wymiarze czasu?
  • Jak wspierać rozwój zawodowy członków swojego zespołu?
  • Jak korzystnie dla wszystkich zarządzić zmianą w postaci uzyskania uprawnień zawodowych przez członka zespołu?
  • Jak dobrze delegować pracę?

Formuła:

Szkolenie to prowadzone jest w formule dwudniowej stacjonarnej. Prowadzone jest przez doświadczonych trenerów z obszaru komunikacji i budowania zespołów, a także z doświadczeniem prawniczym i jest dostosowane do rzeczywistych wyzwań, z jakimi mierzą się uczestnicy.

1. Jak dopasować odpowiedni styl zarządzania do pracownika?

  • Jak rozpoznać dojrzałość pracownika, aby optymalnie dopasować styl zarządzania, narzędzia i techniki?
  • Jak dopasować styl kierowania do sytuacji i pracownika?

2. Jak zbudować dobry zespół? – długoterminowe działania zapobiegające dysfunkcjom zespołowym

  • 5 dysfunkcji w pracy zespołowej
  • Jak skłonić ludzi do uczestnictwa i brania odpowiedzialności?
  • Jak zrozumieć talenty oraz frustracje swoje i całego zespołu?

3. Jak budować i umacniać zaufanie i bezpieczeństwo psychologiczne w zespole?

  • Czym jest i dlaczego jest tak ważne bezpieczeństwo psychologiczne?
  • Cztery poziomy bezpieczeństwa psychologicznego – na którym poziomie jest twój zespół?
  • Metody i techniki podniesienia poziomu bezpieczeństwa i zaufania w zespole

4. Sztuka współpracy międzypokoleniowej

  • Zasoby poszczególnych pokoleń w zespołowym działaniu
  • Źródła motywacji wśród różnych pokoleń

5. Sztuka komunikacji – jak się dogadywać mimo różnic?

  • Style poznawcze a sposób komunikowania
  • Na co zwracać uwagę w komunikacji z osobami reprezentującymi inny styl poznawczy?
  • Sposoby wzmacniania synergii i efektywności zespołu
  • Model kwadratu komunikacyjnego

6. Moc feedbacku – jak przyjmować i dawać konstruktywną informację zwrotną w zespole?

  • Dlaczego informacja zwrotna ma znaczenie?
  • Emocje przy feedbacku? Jak wpływają na skuteczność przekazu i odbioru
  • Kiedy udzielać informacji zwrotnej, żeby przynosiła efekt
  • Jak przyjmować informację zwrotną, żeby z niej korzystać
  • Modele informacji zwrotnej

7. Budowanie relacji z klientem wewnętrznym/zewnętrznym

Ewa Cieślawska - absolwentka Szkoły Trenerów Wszechnicy Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz innowacyjnego programu kreowania i rozwijania liderów i trenerów Leaders are Trainers. Jej wieloletnia praktyka trenerska wspiera organizacje w budowaniu efektywnych zespołów.

Janina Ligner-Żeromska - adwokatka z 30-letnim doświadczeniem w doradztwie prawno-biznesowym oraz rozwoju praktyki prawniczej. Wieloletnia mentorka prawniczek i prawników w kilku organizacjach. Wybrana przez Forbes Polska do grona 25 najlepszych prawniczek biznesowych 2021.

Zarządzanie zespołem prawnym

Cena

2600 zł netto ( 3198 zł brutto )

Zarządzanie zespołem prawnym

Warsztaty pomogą zbudować przewagę konkurencyjną opartą na efektywnym zespole prawnym, bo jak mówi znakomity ekspert i praktyk w dziedzinie zarządzania zespołami oraz budowania organizacji, Patrick Lencioni – „to nie finanse, ani strategia, ani technologia, ale właśnie praca zespołowa jest decydującym czynnikiem przewagi konkurencyjnej – zarówno dlatego, że jest tak potężna i wszechmocna, jak i dlatego, że występuje tak rzadko”.

Dla kogo?

Szkolenie kierujemy do prawników zarządzających działami prawnymi w przedsiębiorstwach lub w kancelariach, którzy zajmują się rozwojem zespołu i są zainteresowani najbardziej aktualną wiedzą praktyczną o zarządzaniu i wykorzystaniu różnorodności – międzypokoleniowej, osobowościowej, komunikacyjnej czy doświadczenia.

Cele i korzyści

Warsztaty są inspiracją do znalezienia przez uczestników odpowiedzi na pytania:

  • Jak skutecznie motywować i angażować członków zespołu do zaangażowania, współpracy i brania odpowiedzialności?
  • Jak zarządzać zespołem i zasobami z uwzględnieniem specyfiki praktyki prawnej – w tym wymagań aplikacji i pracy w niepełnym wymiarze czasu?
  • Jak wspierać rozwój zawodowy członków swojego zespołu?
  • Jak korzystnie dla wszystkich zarządzić zmianą w postaci uzyskania uprawnień zawodowych przez członka zespołu?
  • Jak dobrze delegować pracę?
Program

Formuła:

Szkolenie to prowadzone jest w formule dwudniowej stacjonarnej. Prowadzone jest przez doświadczonych trenerów z obszaru komunikacji i budowania zespołów, a także z doświadczeniem prawniczym i jest dostosowane do rzeczywistych wyzwań, z jakimi mierzą się uczestnicy.

1. Jak dopasować odpowiedni styl zarządzania do pracownika?

  • Jak rozpoznać dojrzałość pracownika, aby optymalnie dopasować styl zarządzania, narzędzia i techniki?
  • Jak dopasować styl kierowania do sytuacji i pracownika?

2. Jak zbudować dobry zespół? – długoterminowe działania zapobiegające dysfunkcjom zespołowym

  • 5 dysfunkcji w pracy zespołowej
  • Jak skłonić ludzi do uczestnictwa i brania odpowiedzialności?
  • Jak zrozumieć talenty oraz frustracje swoje i całego zespołu?

3. Jak budować i umacniać zaufanie i bezpieczeństwo psychologiczne w zespole?

  • Czym jest i dlaczego jest tak ważne bezpieczeństwo psychologiczne?
  • Cztery poziomy bezpieczeństwa psychologicznego – na którym poziomie jest twój zespół?
  • Metody i techniki podniesienia poziomu bezpieczeństwa i zaufania w zespole

4. Sztuka współpracy międzypokoleniowej

  • Zasoby poszczególnych pokoleń w zespołowym działaniu
  • Źródła motywacji wśród różnych pokoleń

5. Sztuka komunikacji – jak się dogadywać mimo różnic?

  • Style poznawcze a sposób komunikowania
  • Na co zwracać uwagę w komunikacji z osobami reprezentującymi inny styl poznawczy?
  • Sposoby wzmacniania synergii i efektywności zespołu
  • Model kwadratu komunikacyjnego

6. Moc feedbacku – jak przyjmować i dawać konstruktywną informację zwrotną w zespole?

  • Dlaczego informacja zwrotna ma znaczenie?
  • Emocje przy feedbacku? Jak wpływają na skuteczność przekazu i odbioru
  • Kiedy udzielać informacji zwrotnej, żeby przynosiła efekt
  • Jak przyjmować informację zwrotną, żeby z niej korzystać
  • Modele informacji zwrotnej

7. Budowanie relacji z klientem wewnętrznym/zewnętrznym

Cena

2600 zł netto ( 3198 zł brutto )

Lokalizacja

Warszawa

Termin

12-13 listopada 2024

Kontakt

Anna Sobora

Koordynator kursu

  • +48 572 002 646
  • anna.sobora@pl.ey.com