Trade Marketing w praktyce – EY Academy of Business

Trade Marketing w praktyce

Program dedykowany do rozwoju kompetencji dotyczących obszaru trade marketingu, czyli tematów związanych z organizacją wspólnych akcji promocyjnych z Klientem, począwszy od etapu planowania celu akcji, efektów, jak i wykonania i wdrożenia w praktyce. Komunikacja w sklepie, materiałach reklamowych i on-line. Omówienie stosowanych mechanizmów promocji, rodzajów i sposobów rozliczenia oraz egzekucji.

Istnieje możliwość zgłoszenia się na wybrane moduły.

Szkolenie "Trade Marketing w praktyce" polecamy szczególnie:

  • Kierownikom i menedżerom sklepów, regionalnym koordynatorom sprzedaży
  • Właścicielom sklepów i specjalistom od ekspozycji
  • Supervisorom, Przedstawicielom Handlowym, ASM, District Managerom
  • Marketing Managerom Trade Marketing Managerom, Product Managerom
  • Pracownikom branży FMCG, DIY, Mass Merch, sklepów premium

Dzięki szkoleniu "Trade Marketing w praktyce":

  • Poznasz funkcje i role ekspozycji oraz sposoby ich organizowania
  • Dowiesz się, na co zwrócić uwagę, planując ścieżkę sprzedaży klienta
  • Poznasz technologie wykorzystywane w planowaniu działań trade marketingowych
  • Dowiesz się, jak sprawdzić rentowność działań i jak ważny jest product mix
  • Poćwiczysz planowanie i układanie drzew kategorii
  • Będziesz mieć okazję do wymiany doświadczeń pomiędzy innymi uczestnikami i dowiesz się, co jest ważne w różnych branżach
  • Znajdziesz odpowiedź, czy układać produkty markami, czy kategoriami
  • Dowiesz się, jakie znaczenie mają promocje dedykowane „Tailor made promo”

Program „Trade Marketing w praktyce” składa się z 4 modułów: Zarządzanie kategorią, Merchandising, Pricing oraz Strategie wyróżniania produktów: promocje detaliczne.

Z poziomu tej strony możesz zapisać się na pakiet wszystkich 4 szkoleń (wybierz Trade Marketing w praktyce), lub, w przypadku wyboru pojedynczych modułów, wybierz Trade Marketing w praktyce – wybrane moduły.

Jeżeli decydujesz się na zapis na jeden wybrany moduł przejdź do strony wybranego szkolenia – kliknij na tytuł modułu poniżej, żeby przejść do podstrony.

Moduł 1. Zarządzanie kategorią

Category Management – zaawansowany obszar trade marketingu

  • Zarządzanie kategorią, czyli czym? Jak duży może być biznesowy tort?
  • Znaczenie drzewa decyzyjnego klienta/pacjenta (rola badań shopper study)
  • Znaczenie i rola kategorii (np. Podstawowa, Sezonowa, Komplementarna)
  • Podział kategorii na subkategorie i rodziny produktowe
  • Przełożenie kategoryzacji na półkę
  • My w oczach klienta – znaczenie naszej firmy dla biznesu Klienta

Zarządzanie kategorią

  • Klient
    • Określenie grupy docelowej klientów i rynków zbytu
    • Persona zakupowa i jej ścieżka zakupowa
    • Kim jest klient i dlaczego ma wybierać produkty danej marki, nasz sklep
    • Jaki jest proces decyzyjny/zakupowy klienta
    • Co jest najważniejsze dla naszego klienta
    • Co możemy zrobić, by wybierał częściej i droższe produkty
    • Co zrobić, by skorzystał z naszych promocji
    • Użytkownik, Konsument, a Shopper różnica i dlaczego to na Shoppera mamy większy wpływ poprzez Trade Marketing
  • Sklep — Różne modele dystrybucji (Kanał Tradycyjny, Nowoczesny, Multichannel)
    • Specyfika branży w zależności od Kanału Sprzedaży
    • Analiza profili sklepów, kategoryzacja, specjalizacja
    • Co to jest proces decyzyjny kupca i jakie ma znaczenie
    • Co jest ważne dla sklepu – dlaczego warto znać cele sklepów
    • Nasz sklep a jego konkurencja
    • Standardy ekspozycji w sklepie i organizacja półki
    • Współpraca Sklep, hurtownia, producent
  • Producent – win/win budowanie trwałych relacji ze sklepami, hurtowniami
    • Definicja obszarów współpracy z wykorzystaniem analizy SWOT
    • Budowanie relacji na wielu płaszczyznach jako wzmocnienie pozycji PH
    • Rodzaje celów i dążenie do wspólnego celu
    • Rodzaje planowania – Strategiczne, Długoterminowe, Bieżące
    • Przygotowanie planu działania z klientem (kwartalnego, semestralnego, rocznego)

Organizacja Kategorii

  • Drzewo kategorii
  • Grupy, rodziny, podrodziny – po co i jak dzielić produkty
  • SKU, referencja — co to znaczy
  • Produkty własne, dedykowane, ekskluzywne, markowe i ich rola
  • Produkty podstawowe, komplementarne i promocyjne

Codzienna praca z kategorią

  • Analityka kategorii produktowych
  • Odświeżanie asortymentu
  • Ranking producentów
  • Rentowność kategorii, produktu

Czas trwania: 2 dni

Moduł 2. Merchandising

Rola opakowania i ekspozycji produktów

  • Zasada 4P + P w marketingu
  • Analiza SWOT — jako narzędzie koncepcji tworzenia ekspozycji
  • Praca z portfolio produktowym i jego wpływ na ekspozycję:
    • Asortyment obowiązkowy (core)
    • Asortyment komplementarny
  • Określenie grupy docelowej (konsumentów, klientów)
    • Czyli kto będzie oglądał naszą ekspozycję i jaką ma pełnić funkcję
  • Funkcje ekspozycji produktowej i show roomu:
    • Prestiżowa – budowanie wizerunku marki
    • Edukacyjna – pokazanie możliwości i dostępnych rozwiązań technologicznych
    • Praktyczna – pokazanie sposobu ekspozycji na zasadzie „Best Practice”
    • Angażująca – umożliwiająca testowanie produktów
    • Informacyjna – pokazanie dostępnego asortymentu
  • Lokalizacja ekspozycji — jak budować półkę
  • Gorące strefy i strefy zimne, ich wpływ na sprzedaż
  • Kiedy ekspozycja sama sprzedaje

Sposoby ekspozycji i ich zalety oraz wady

  • Regał sklepowy z hakami
  • Regał sklepowy z półkami
  • Kosz promocyjny
  • Stół typu Art de la Table
  • Stół specjalny typu wyspa
  • Stół specjalny z miejscem demo
  • Meble dedykowane modułowe
  • Regał typu końcówka regału
  • Gondola promocyjna
  • Stand promocyjny mobilny
  • Stand promocyjny interaktywny
  • Regał otwarty typu IKEA
  • Miejsca paletowe, pryzmy
  • Meble podświetlane i prestiżowe cokoły
  • Inne, dedykowane

Moja półka

  • Po co nam planogram produktowy
  • PDCA – podejście do zarządzanie efektywnością półki
  • Jak układać planogram produktowy
  • Komunikacja Omnichannel i jej uwzględnienie w strategii sklepu
  • Masyfikacja produktów
  • „Facing” – czy i kiedy dublować ekspozycję produktową
  • Estetyka ekspozycji, „frontowanie” produktów
  • Praca z planogramem

Rola pomocnicza materiałów POSM

  • Rodzaje materiałów POSM i ich skuteczność
  • Display produktowy jako sposób na wyróżnienie produktu na ekspozycji
  • Jak nie przesadzić z ilością POSM
  • Rola POSM jako komunikacji podstawowej i dodatkowej
  • Interaktywne narzędzia i materiały POSM (konfiguratory, e-ramki, tablety)

Angażująca ekspozycja

  • „Życie” ekspozycji, czyli jak często i po co ją modyfikować
  • Widoczność produktów na ekspozycji – gdzie najczęściej patrzymy
  • Rola oświetlenia w ekspozycji
  • Kolory przykuwające naszą uwagę
  • Kolejność ekspozycji na półce, ścieżka cenowa, funkcjonalna, cross-selling
  • Jak porusza się kupujący, oglądający – psychologia konsumenta

Czas trwania: 2 dni

Moduł 3. Pricing

Cena produktu a wartość produktu

  • Postrzeganie ceny przez klientów
  • Wartość funkcjonalna produktu a wartość dodana
  • Co ma wpływ na cenę
  • Pozycjonowanie cenowe i jego wpływ na rynek
  • Strategie cenowe — od szoku cenowego po produkty luksusowe
  • Komunikacja ceny, patenty i triki

Strategie cenowe, działania rynkowe

  • Analiza rynku i konkurencji – dlaczego warto ją robić, jak wyciągać wnioski
    • Dlaczego dzisiaj kluczową rolę gra czas i szybkość reakcji
    • Jak ważne jest cena produktu, usługi
    • Cena za wysoka a cena za niska
  • Praca z portfolio produktowym – pod kątem działań Trade Marketingowych
    • Miks produktów, produkty komplementarne, zestawy

Polityka cenowa, warunki handlowe

  • Dostęp do ceny na rynku, ile producent powinien przekładać rabatów na sklep
  • Wpływ eCommerce na erozję ceny
  • Mechanizmy obrony ceny na półce
  • Up-selling i cross-selling, jak zwiększyć średnią wartość koszyka
  • Mechanizmy rozliczeń promocji
  • Współpraca z producentami i dostawcami, pozyskiwanie dodatkowych środków
  • Fair-share – jak budować wspólne udziały rynkowe
  • Wpływ polityki cenowej na rozwój kategorii i zmian zwyczajów konsumentów
  • Rentowność promocji

Czas trwania: 1 dzień

Moduł 4. Strategie wyróżniania produktów: promocje detaliczne

Persona zakupowa i rola komunikacji w Trade Marketingu

  • Kto kupuje, dla kogo promocja – Persona Zakupowa
  • Na czym opiera się skuteczna promocja
  • Cele promocji
  • Rodzaje komunikacji (werbalna a niewerbalna)
  • Jak angażować konsumenta i zachęcać do interakcji
  • Kim są konsumenci – 4 typy osobowości w oparciu o typologię kolorów Junga

Działania prosprzedażowe szyte na miarę

  • „Tailor Made Promo” – dlaczego to najbardziej wartościowy rodzaj aktywności
    • Rodzaje akcji „TMP” – krótkoterminowe, długoterminowe, wizerunkowe, sprzedażowe
    • Mechanizmy akcji „TMP” organizacja, sposoby rozliczenia
    • Zarządzanie akcją „TMP”
    • Rozliczanie akcji
  • Jak przekonać sklep, producenta
    • Przygotowanie konspektu prezentacji, wystąpienia
      • Hasła, skróty, wizualizacja, mapa myśli
      • Argumenty biznesowe i niebiznesowe

Promocje wizerunkowe a trafficowe

  • Zalety i wady walki ceną
    • Jakie produkty są czułe na cenę
    • Jak obniżka ceny w promocji wpływa na sprzedaż regularną
    • Dlaczego warto organizować promocje in/out
    • Ekspozycja i komunikacja promocji
  • Zalety promocji jakościowej, wizerunkowej
    • Budowa wizerunku eksperta i specjalisty
    • Sposoby prezentacji produktów luksusowych
    • Otoczenie produktów droższych
    • Co zadowoli wymagającego klienta

Współpraca z agencjami promocyjnymi i reklamowymi

  • Produkcja materiałów reklamowych
    • Brief do agencji – czyli detale są ważne
    • Wizualizacje — ich rola w procesie produkcji POS
    • Pułapki w produkcji POS – przykłady
      • Nieczytelna komunikacja, Wymiarowanie
      • Trwałość materiałów
      • Jakość naklejek, Ścieralność
      • Niewłaściwe założenia

Trade Marketing w E-commerce i Mediach Społecznościowych

  • Praca ze sklepem internetowym, czyli zrozumieć E-commerce Managera
  • Media społecznościowe i zasady poruszania się po nich. Specyfika, możliwości
  • CTA (Call to Action) – dlaczego internauta ma kliknąć NAS
  • Rola pozytywnej komunikacji w budowie wizerunku marki
  • Komunikat personalny i jego znaczenie w Social Media
  • Fan Page czy Ambasador marki – różnice, wady i zalety
  • Praca z Vlogerami i Blogerami

Czas trwania: 1 dzień

Mariusz Walczak - trener EY Academy of Business ze specjalizacją w obszarze sprzedaży i zakupów. Doradca, lider, praktyk biznesu.

Trade Marketing w praktyce

Cena obejmuje udział w czterech modułach (6 dni szkoleniowych)

Cena

4 520 zł netto (5 559,60 zł brutto)

Trade Marketing w praktyce - wybrane moduły

Wybierz dowolne moduły

Cena

0 zł netto (0,00 zł brutto)

Trade Marketing w praktyce

Program dedykowany do rozwoju kompetencji dotyczących obszaru trade marketingu, czyli tematów związanych z organizacją wspólnych akcji promocyjnych z Klientem, począwszy od etapu planowania celu akcji, efektów, jak i wykonania i wdrożenia w praktyce. Komunikacja w sklepie, materiałach reklamowych i on-line. Omówienie stosowanych mechanizmów promocji, rodzajów i sposobów rozliczenia oraz egzekucji.

Istnieje możliwość zgłoszenia się na wybrane moduły.

Dla kogo?

Szkolenie "Trade Marketing w praktyce" polecamy szczególnie:

  • Kierownikom i menedżerom sklepów, regionalnym koordynatorom sprzedaży
  • Właścicielom sklepów i specjalistom od ekspozycji
  • Supervisorom, Przedstawicielom Handlowym, ASM, District Managerom
  • Marketing Managerom Trade Marketing Managerom, Product Managerom
  • Pracownikom branży FMCG, DIY, Mass Merch, sklepów premium
Cele i korzyści

Dzięki szkoleniu "Trade Marketing w praktyce":

  • Poznasz funkcje i role ekspozycji oraz sposoby ich organizowania
  • Dowiesz się, na co zwrócić uwagę, planując ścieżkę sprzedaży klienta
  • Poznasz technologie wykorzystywane w planowaniu działań trade marketingowych
  • Dowiesz się, jak sprawdzić rentowność działań i jak ważny jest product mix
  • Poćwiczysz planowanie i układanie drzew kategorii
  • Będziesz mieć okazję do wymiany doświadczeń pomiędzy innymi uczestnikami i dowiesz się, co jest ważne w różnych branżach
  • Znajdziesz odpowiedź, czy układać produkty markami, czy kategoriami
  • Dowiesz się, jakie znaczenie mają promocje dedykowane „Tailor made promo”
Szczegóły programu modułowego

Program „Trade Marketing w praktyce” składa się z 4 modułów: Zarządzanie kategorią, Merchandising, Pricing oraz Strategie wyróżniania produktów: promocje detaliczne.

Z poziomu tej strony możesz zapisać się na pakiet wszystkich 4 szkoleń (wybierz Trade Marketing w praktyce), lub, w przypadku wyboru pojedynczych modułów, wybierz Trade Marketing w praktyce – wybrane moduły.

Jeżeli decydujesz się na zapis na jeden wybrany moduł przejdź do strony wybranego szkolenia – kliknij na tytuł modułu poniżej, żeby przejść do podstrony.

Moduł 1. Zarządzanie kategorią

Category Management – zaawansowany obszar trade marketingu

  • Zarządzanie kategorią, czyli czym? Jak duży może być biznesowy tort?
  • Znaczenie drzewa decyzyjnego klienta/pacjenta (rola badań shopper study)
  • Znaczenie i rola kategorii (np. Podstawowa, Sezonowa, Komplementarna)
  • Podział kategorii na subkategorie i rodziny produktowe
  • Przełożenie kategoryzacji na półkę
  • My w oczach klienta – znaczenie naszej firmy dla biznesu Klienta

Zarządzanie kategorią

  • Klient
    • Określenie grupy docelowej klientów i rynków zbytu
    • Persona zakupowa i jej ścieżka zakupowa
    • Kim jest klient i dlaczego ma wybierać produkty danej marki, nasz sklep
    • Jaki jest proces decyzyjny/zakupowy klienta
    • Co jest najważniejsze dla naszego klienta
    • Co możemy zrobić, by wybierał częściej i droższe produkty
    • Co zrobić, by skorzystał z naszych promocji
    • Użytkownik, Konsument, a Shopper różnica i dlaczego to na Shoppera mamy większy wpływ poprzez Trade Marketing
  • Sklep — Różne modele dystrybucji (Kanał Tradycyjny, Nowoczesny, Multichannel)
    • Specyfika branży w zależności od Kanału Sprzedaży
    • Analiza profili sklepów, kategoryzacja, specjalizacja
    • Co to jest proces decyzyjny kupca i jakie ma znaczenie
    • Co jest ważne dla sklepu – dlaczego warto znać cele sklepów
    • Nasz sklep a jego konkurencja
    • Standardy ekspozycji w sklepie i organizacja półki
    • Współpraca Sklep, hurtownia, producent
  • Producent – win/win budowanie trwałych relacji ze sklepami, hurtowniami
    • Definicja obszarów współpracy z wykorzystaniem analizy SWOT
    • Budowanie relacji na wielu płaszczyznach jako wzmocnienie pozycji PH
    • Rodzaje celów i dążenie do wspólnego celu
    • Rodzaje planowania – Strategiczne, Długoterminowe, Bieżące
    • Przygotowanie planu działania z klientem (kwartalnego, semestralnego, rocznego)

Organizacja Kategorii

  • Drzewo kategorii
  • Grupy, rodziny, podrodziny – po co i jak dzielić produkty
  • SKU, referencja — co to znaczy
  • Produkty własne, dedykowane, ekskluzywne, markowe i ich rola
  • Produkty podstawowe, komplementarne i promocyjne

Codzienna praca z kategorią

  • Analityka kategorii produktowych
  • Odświeżanie asortymentu
  • Ranking producentów
  • Rentowność kategorii, produktu

Czas trwania: 2 dni

Moduł 2. Merchandising

Rola opakowania i ekspozycji produktów

  • Zasada 4P + P w marketingu
  • Analiza SWOT — jako narzędzie koncepcji tworzenia ekspozycji
  • Praca z portfolio produktowym i jego wpływ na ekspozycję:
    • Asortyment obowiązkowy (core)
    • Asortyment komplementarny
  • Określenie grupy docelowej (konsumentów, klientów)
    • Czyli kto będzie oglądał naszą ekspozycję i jaką ma pełnić funkcję
  • Funkcje ekspozycji produktowej i show roomu:
    • Prestiżowa – budowanie wizerunku marki
    • Edukacyjna – pokazanie możliwości i dostępnych rozwiązań technologicznych
    • Praktyczna – pokazanie sposobu ekspozycji na zasadzie „Best Practice”
    • Angażująca – umożliwiająca testowanie produktów
    • Informacyjna – pokazanie dostępnego asortymentu
  • Lokalizacja ekspozycji — jak budować półkę
  • Gorące strefy i strefy zimne, ich wpływ na sprzedaż
  • Kiedy ekspozycja sama sprzedaje

Sposoby ekspozycji i ich zalety oraz wady

  • Regał sklepowy z hakami
  • Regał sklepowy z półkami
  • Kosz promocyjny
  • Stół typu Art de la Table
  • Stół specjalny typu wyspa
  • Stół specjalny z miejscem demo
  • Meble dedykowane modułowe
  • Regał typu końcówka regału
  • Gondola promocyjna
  • Stand promocyjny mobilny
  • Stand promocyjny interaktywny
  • Regał otwarty typu IKEA
  • Miejsca paletowe, pryzmy
  • Meble podświetlane i prestiżowe cokoły
  • Inne, dedykowane

Moja półka

  • Po co nam planogram produktowy
  • PDCA – podejście do zarządzanie efektywnością półki
  • Jak układać planogram produktowy
  • Komunikacja Omnichannel i jej uwzględnienie w strategii sklepu
  • Masyfikacja produktów
  • „Facing” – czy i kiedy dublować ekspozycję produktową
  • Estetyka ekspozycji, „frontowanie” produktów
  • Praca z planogramem

Rola pomocnicza materiałów POSM

  • Rodzaje materiałów POSM i ich skuteczność
  • Display produktowy jako sposób na wyróżnienie produktu na ekspozycji
  • Jak nie przesadzić z ilością POSM
  • Rola POSM jako komunikacji podstawowej i dodatkowej
  • Interaktywne narzędzia i materiały POSM (konfiguratory, e-ramki, tablety)

Angażująca ekspozycja

  • „Życie” ekspozycji, czyli jak często i po co ją modyfikować
  • Widoczność produktów na ekspozycji – gdzie najczęściej patrzymy
  • Rola oświetlenia w ekspozycji
  • Kolory przykuwające naszą uwagę
  • Kolejność ekspozycji na półce, ścieżka cenowa, funkcjonalna, cross-selling
  • Jak porusza się kupujący, oglądający – psychologia konsumenta

Czas trwania: 2 dni

Moduł 3. Pricing

Cena produktu a wartość produktu

  • Postrzeganie ceny przez klientów
  • Wartość funkcjonalna produktu a wartość dodana
  • Co ma wpływ na cenę
  • Pozycjonowanie cenowe i jego wpływ na rynek
  • Strategie cenowe — od szoku cenowego po produkty luksusowe
  • Komunikacja ceny, patenty i triki

Strategie cenowe, działania rynkowe

  • Analiza rynku i konkurencji – dlaczego warto ją robić, jak wyciągać wnioski
    • Dlaczego dzisiaj kluczową rolę gra czas i szybkość reakcji
    • Jak ważne jest cena produktu, usługi
    • Cena za wysoka a cena za niska
  • Praca z portfolio produktowym – pod kątem działań Trade Marketingowych
    • Miks produktów, produkty komplementarne, zestawy

Polityka cenowa, warunki handlowe

  • Dostęp do ceny na rynku, ile producent powinien przekładać rabatów na sklep
  • Wpływ eCommerce na erozję ceny
  • Mechanizmy obrony ceny na półce
  • Up-selling i cross-selling, jak zwiększyć średnią wartość koszyka
  • Mechanizmy rozliczeń promocji
  • Współpraca z producentami i dostawcami, pozyskiwanie dodatkowych środków
  • Fair-share – jak budować wspólne udziały rynkowe
  • Wpływ polityki cenowej na rozwój kategorii i zmian zwyczajów konsumentów
  • Rentowność promocji

Czas trwania: 1 dzień

Moduł 4. Strategie wyróżniania produktów: promocje detaliczne

Persona zakupowa i rola komunikacji w Trade Marketingu

  • Kto kupuje, dla kogo promocja – Persona Zakupowa
  • Na czym opiera się skuteczna promocja
  • Cele promocji
  • Rodzaje komunikacji (werbalna a niewerbalna)
  • Jak angażować konsumenta i zachęcać do interakcji
  • Kim są konsumenci – 4 typy osobowości w oparciu o typologię kolorów Junga

Działania prosprzedażowe szyte na miarę

  • „Tailor Made Promo” – dlaczego to najbardziej wartościowy rodzaj aktywności
    • Rodzaje akcji „TMP” – krótkoterminowe, długoterminowe, wizerunkowe, sprzedażowe
    • Mechanizmy akcji „TMP” organizacja, sposoby rozliczenia
    • Zarządzanie akcją „TMP”
    • Rozliczanie akcji
  • Jak przekonać sklep, producenta
    • Przygotowanie konspektu prezentacji, wystąpienia
      • Hasła, skróty, wizualizacja, mapa myśli
      • Argumenty biznesowe i niebiznesowe

Promocje wizerunkowe a trafficowe

  • Zalety i wady walki ceną
    • Jakie produkty są czułe na cenę
    • Jak obniżka ceny w promocji wpływa na sprzedaż regularną
    • Dlaczego warto organizować promocje in/out
    • Ekspozycja i komunikacja promocji
  • Zalety promocji jakościowej, wizerunkowej
    • Budowa wizerunku eksperta i specjalisty
    • Sposoby prezentacji produktów luksusowych
    • Otoczenie produktów droższych
    • Co zadowoli wymagającego klienta

Współpraca z agencjami promocyjnymi i reklamowymi

  • Produkcja materiałów reklamowych
    • Brief do agencji – czyli detale są ważne
    • Wizualizacje — ich rola w procesie produkcji POS
    • Pułapki w produkcji POS – przykłady
      • Nieczytelna komunikacja, Wymiarowanie
      • Trwałość materiałów
      • Jakość naklejek, Ścieralność
      • Niewłaściwe założenia

Trade Marketing w E-commerce i Mediach Społecznościowych

  • Praca ze sklepem internetowym, czyli zrozumieć E-commerce Managera
  • Media społecznościowe i zasady poruszania się po nich. Specyfika, możliwości
  • CTA (Call to Action) – dlaczego internauta ma kliknąć NAS
  • Rola pozytywnej komunikacji w budowie wizerunku marki
  • Komunikat personalny i jego znaczenie w Social Media
  • Fan Page czy Ambasador marki – różnice, wady i zalety
  • Praca z Vlogerami i Blogerami

Czas trwania: 1 dzień

Cena

4 520 zł netto (5 559,60 zł brutto)

2 100 zł netto (2 583,00 zł brutto) - 2-dniowy moduł

950 zł netto (1 168,50 zł brutto) - 1-dniowy moduł

Lokalizacja

Warszawa

Termin

Start nowej edycji:

12 listopada 2024

 

Przyjmujemy zapisy na wybrane moduły w trakcie trwania programu

 

Zarządzanie kategorią

12-13 listopada 2024

 

Merchandising

9-10 grudnia 2024

 

Pricing

13 stycznia 2025

 

Strategie wyróżniania produktów: promocje detaliczne

14 stycznia 2025

Kontakt

Zuzanna Stępień

Koordynator kursu

  • +48 510 201 314
  • zuzanna.stepien@pl.ey.com

Chcesz zorganizować to szkolenie w formule zamkniętej? Skontaktuj się:

Sylwia Kacprzak

  • +48 508 018 327
  • sylwia.kacprzak@pl.ey.com