Testowanie produktów cyfrowych – EY Academy of Business

Testowanie produktów cyfrowych

Nie ma sukcesu w branży cyfrowej bez testowania. Szkolenie przedstawi krok po kroku proces walidacji idei projektowych, aby pomóc Ci zminimalizować ryzyka związane z wdrożeniem na rynek nowych rozwiązań digitalowych w Twojej firmie.

Dzięki temu praktycznemu wprowadzeniu do głównych metod badawczych, pozwalających na zwalidowanie produktu także z samymi użytkownikami, dowiesz się, w jaki sposób zredukować ryzyko niepowodzenia projektu.

Szkolenie skupia się na wybranych metodach testowania idei produktowych, jak i gotowych produktów (takich jak testy użyteczności, A/B, wywiady eksploracyjne), zaopatrując Cię zarówno w wiedzę teoretyczną, jak i gotowy proces pozwalający na walidację szerokiego zakresu rozwiązań opracowywanych przez Twój zespół. Dowiesz się, w jaki sposób dobierać metody badawcze, jak testy wpływają na ograniczenie ryzyk wdrożeniowych oraz w jaki sposób prawidłowo je wykonywać.

  • Masz doświadczenie w designie (powyżej 2 lat), pracujesz w obszarze UX i Product Design
  • Projektujesz i prowadzisz badania UX
  • Pracujesz jako Product Manager i zarządzasz projektami
  • Współtworzysz zespół pracujący nad nowymi produktami
  • Interesujesz się testowaniem rozwiązań z użytkownikami

Cele i korzyści wynikające z uczestnictwa

  • Zdobędziesz praktyczną wiedzę na temat głównych testów walidacyjnych
  • Nauczysz się samodzielnie prowadzić podstawowe badania z wykorzystaniem gotowego procesu, dopasowanego do potrzeb Twojego projektu
  • Zapoznasz się z mechanizmem minimalizacji ryzyka poprzez testowanie produktów
  • Poznasz kluczowe elementy decydujące o prawidłowym przeprowadzeniu testów, jak i najczęstsze pułapki i błędy badawcze

Szkolenie zawiera cztery moduły, dzięki którym zyskasz szeroki ogląd dostępnych metod i procesów walidacyjnych, gotowych do praktycznego zastosowania.

Moduł I: Wprowadzenie do testowania produktów

  • Plusy działań badawczych i ryzyka ich braku
  • Podstawowe procesy badawcze
  • Badania ilościowe a badania jakościowe
  • Założenia projektowe i hipotezy badawcze

Moduł II: Eksploracja bez udziału użytkowników

  • Netnografia, czyli obserwacje w internecie
  • Trendy i raporty — jak szukać i analizować?
  • Analiza danych zastanych
  • Priorytetyzacja wniosków

Moduł III: Wybrane badania z udziałem użytkowników

  • Wywiady eksploracyjne i pogłębione
  • Testy A/B
  • Testy użyteczności (różne rodzaje)
  • Grupy fokusowe i warsztaty

Moduł IV: Projektowanie i prowadzenie badania

  • Jak wybrać odpowiednie badanie?
  • Projektowanie planu badawczego
  • Najczęstsze pułapki badawcze
  • Podsumowywanie badania

Maciej Grątkowski - UX Designer, Product Design Manager, Design Consultant, trener EY Academy of Business. Maciej skupia się na wartości dla użytkownika i biznesu, funkcjonalności i ludziach. Jest pasjonatem OOUX.

Agnieszka Zygmunt - UX Researcher i Service Designer z doświadczeniem z zakresu Industrial Design, trenerka EY Academy of Business. Agnieszka od lat dokonuje analiz, przeprowadza badania i eksperymenty oraz projektuje usługi.

Testowanie produktów cyfrowych

Cena

3 300 zł netto (4 059,00 zł brutto)

Testowanie produktów cyfrowych

Nie ma sukcesu w branży cyfrowej bez testowania. Szkolenie przedstawi krok po kroku proces walidacji idei projektowych, aby pomóc Ci zminimalizować ryzyka związane z wdrożeniem na rynek nowych rozwiązań digitalowych w Twojej firmie.

Dzięki temu praktycznemu wprowadzeniu do głównych metod badawczych, pozwalających na zwalidowanie produktu także z samymi użytkownikami, dowiesz się, w jaki sposób zredukować ryzyko niepowodzenia projektu.

Szkolenie skupia się na wybranych metodach testowania idei produktowych, jak i gotowych produktów (takich jak testy użyteczności, A/B, wywiady eksploracyjne), zaopatrując Cię zarówno w wiedzę teoretyczną, jak i gotowy proces pozwalający na walidację szerokiego zakresu rozwiązań opracowywanych przez Twój zespół. Dowiesz się, w jaki sposób dobierać metody badawcze, jak testy wpływają na ograniczenie ryzyk wdrożeniowych oraz w jaki sposób prawidłowo je wykonywać.

Dla kogo?

  • Masz doświadczenie w designie (powyżej 2 lat), pracujesz w obszarze UX i Product Design
  • Projektujesz i prowadzisz badania UX
  • Pracujesz jako Product Manager i zarządzasz projektami
  • Współtworzysz zespół pracujący nad nowymi produktami
  • Interesujesz się testowaniem rozwiązań z użytkownikami
Cele i korzyści

Cele i korzyści wynikające z uczestnictwa

  • Zdobędziesz praktyczną wiedzę na temat głównych testów walidacyjnych
  • Nauczysz się samodzielnie prowadzić podstawowe badania z wykorzystaniem gotowego procesu, dopasowanego do potrzeb Twojego projektu
  • Zapoznasz się z mechanizmem minimalizacji ryzyka poprzez testowanie produktów
  • Poznasz kluczowe elementy decydujące o prawidłowym przeprowadzeniu testów, jak i najczęstsze pułapki i błędy badawcze

Szkolenie zawiera cztery moduły, dzięki którym zyskasz szeroki ogląd dostępnych metod i procesów walidacyjnych, gotowych do praktycznego zastosowania.

Program

Moduł I: Wprowadzenie do testowania produktów

  • Plusy działań badawczych i ryzyka ich braku
  • Podstawowe procesy badawcze
  • Badania ilościowe a badania jakościowe
  • Założenia projektowe i hipotezy badawcze

Moduł II: Eksploracja bez udziału użytkowników

  • Netnografia, czyli obserwacje w internecie
  • Trendy i raporty — jak szukać i analizować?
  • Analiza danych zastanych
  • Priorytetyzacja wniosków

Moduł III: Wybrane badania z udziałem użytkowników

  • Wywiady eksploracyjne i pogłębione
  • Testy A/B
  • Testy użyteczności (różne rodzaje)
  • Grupy fokusowe i warsztaty

Moduł IV: Projektowanie i prowadzenie badania

  • Jak wybrać odpowiednie badanie?
  • Projektowanie planu badawczego
  • Najczęstsze pułapki badawcze
  • Podsumowywanie badania

Cena

3 300 zł netto (4 059,00 zł brutto)

Lokalizacja

Online Live

Termin

Nowy termin zostanie podany wkrótce

Kontakt

Ignacy Lachowicz

Koordynator kursu

  • +48 572 002 964
  • Ignacy.Lachowicz@pl.ey.com