Strategia sprzedaży – szkolenie z cyklu Akademia Menedżera Sprzedaży
Na szkoleniu dowiesz się, jak zbudować wygrywającą strategię sprzedaży oraz jakie elementy powinna ona zawierać.
Szkolenie jest częścią programu „Akademia Menedżera Sprzedaży”.
- Menedżerów sprzedaży, którzy chcą zbudować zwycięską strategię sprzedaży
- Właścicieli firmy i szefów sprzedaży, którzy chcą poukładać działania sprzedażowe i marketingowe w sprawnie działającą machinę sprzedaży
- Osób odpowiedzialnych za zdefiniowanie grupy docelowej firmy oraz zdefiniowanie propozycji wartości
- Zarządzających sprzedażą odpowiedzialnych za zaprojektowanie procesu sprzedaży i aktywności sprzedażowych
- Zarządzających sprzedażą chcących osiągać mierzalne, przewidywalne i skalowane wyniki sprzedaży
Cele:
- Poznanie kluczowych elementów strategii pozyskiwania klientów
- Przećwiczenie definiowania buyer person i propozycji wartości
- Poznanie sposobów na mapowanie ścieżki zakupowej klienta i wykorzystanie tej wiedzy do zaprojektowania procesu sprzedaży
- Poszerzenie wiedzy o rodzajach badań klientów na różnych etapach cyklu współpracy z klientem
Korzyści dla uczestnika:
- Dowiesz się, jak zbudować wygrywającą strategię sprzedaży oraz jakie elementy powinna ona zawierać
- Przećwiczysz definiowanie grupy docelowej oraz propozycję wartości, dzięki czemu będziesz lepiej adresować działania sprzedażowe
- Poznasz cele i sposoby mapowania ścieżki zakupowej klienta, aby lepiej dopasować aktywności handlowe w procesie sprzedaży
- Dowiesz się, o co i po co pytać klientów, żeby wiedzę o klientach wykorzystać do budowania i rozwijania biznesu
- Odkryjesz, jak stworzyć machinę sprzedaży i marketingu oraz skutecznie zaimplementować ją w swojej organizacji
- Dowiesz się, jak budować struktury działu sprzedaży, które zapewnią sprawne osiąganie rezultatów
- Strategia sprzedaży. Zasady budowy wygrywających strategii
- Tworzenie lub przegląd istniejącej grupy docelowej
- Segmentacja klientów (nowych i obecnych)
- Projektowanie person zakupowych i customer journey
- Opracowanie propozycji wartości dedykowanej personom zakupowym
- Wyłonienie problemów person zakupowych, jakie Twoja firma jest w stanie rozwiązać
Paweł Ciszak - wieloletni przedsiębiorca związany ze sprzedażą, zarządzaniem i rekrutacją. Jest biznesowym praktykiem. Wszystko, z czego szkoli, sam zrobił przynajmniej 100 razy. Prowadzi projekty rozwojowe i wdrożeniowe w wielu branżach.
Agnieszka Zawadka - ekspertka marketingu z duszą pedagoga. Doświadczona w zarządzaniu marketingiem, generowaniu szans sprzedaży oraz zarządzaniu spółką technologiczną.
Skorzystaj z wiedzy naszych ekspertów
Dostęp do artykułów i know-how jest bezpłatny. Poznaj naszą metodologię pracy – przekazywania wiedzy na przykładach z życia:
Czy jesteś gotów na sprzedaż w warunkach pandemicznych?
Chcesz się dowiedzieć, na ile Ty sam i / lub Twoi Handlowcy jesteście przygotowani na nową rzeczywistość?
Sprzedaż 4.0
Już dziś warto przygotować swoją organizację na to, co zapewne stanie się w ciągu najbliższych kilkunastu lat.
Merchandising produktów
Skuteczny magnes przyciągania klientów i zwiększania rentowności. Nagranie z webinaru