SSC jako Center of Excellence – EY Academy of Business

SSC jako Center of Excellence

Kultura doskonalenia i tworzenie wartości dodanej dla biznesu

Centra Usług Wspólnych to obszar, który od wielu lat z powodzeniem rozwija się w Polsce. Dotarliśmy do takiego momentu w czasie, że możemy mówić o dojrzałości tego sektora.

Dynamiczne zmiany doprowadziły do punktu, w którym centra chcą być więcej niż tylko wsparciem dla działalności biznesowej, współtworzyć kierunki rozwoju dzięki podnoszeniu jakości usług i tworzeniu wartości dodanej. I chociaż już teraz mamy coraz częściej do czynienia z dobrą jakością usług czy aktywnym wykorzystaniem nowych technologii, aby zaoferować jeszcze wyższy poziom usług, to idziemy o krok dalej.

Coraz częściej Centrum Usług Wspólnych przekształca się w Centrum Doskonałości (Center of Excellence), stając się partnerem strategicznym w działalności biznesowej organizacji. Co to oznacza dla przyszłości tych organizacji? Jakie są kierunki zmian i jak wprowadzić je w życie?

Szkolenie adresujemy do:

  • Dyrektorów operacyjnych oraz dyrektorów zarządzających z sektora SSC/GBS/BPO
  • Menedżerów, kierowników i team liderów, specjalistów odpowiedzialnych za nadawanie kierunku i rozwój organizacji SSC

Po ukończeniu szkolenia dowiesz się:

  • Jakie działania podjąć, aby swoją organizację przekształcić w centrum doskonałości
  • Jakie czynniki są niezbędne, żeby dostarczać usługi na najwyższym poziomie
  • Jak budować relację z klientem, żeby stać się partnerem w biznesie

Dzień 1

  • Czy SSC może być Centrum Doskonałości?
  • Jakie usługi i wartości może świadczyć SSC jako centrum doskonałości, czyli czego klient szuka w dzisiejszym outsourcingu?
  • Ryzyko poufności i ryzyko utraty kontroli jako główne przeszkody/lęki klientów w outsourcingu procesów
  • Dojrzałe SSC podstawą zaufania. Czego chcemy? Jaką organizacją mamy się stać, czyli nasze założenia co do procesów, przejęcia obsługi i wartości dodanej dla klienta
  • Jak SSC może być partnerem w biznesie?
  • Kultura doskonalenia jako podstawowy aspekt istnienia SSC
  • Fundamenty, czyli jak błędy popełnione na etapie założeń i budowy modelu operacyjnego wpływają na jakość świadczonych usług?
  • Pozyskiwanie klienta — kiedy widzę większy obraz
  • Poznanie klienta — zbieranie wiedzy o kliencie — największe wyzwanie dla SSC
  • Przygotowanie do przejęcia procesów — tranzycja jako najważniejszy element układanki: budowa mocnej bazy i zarządzanie oczekiwaniami klienta
  • Poszukiwanie wartości dodanej — jak pogodzić potrzeby klienta z założeniami dotyczącymi spójności i jednolitych zasad obsługi procesów?
  • Zarządzanie zmianą: klucz do sukcesu

Dzień 2

  • Kultura osadzenia, czyli spójna kultura korporacyjna usług biznesowych — wyzwania na poziomie wspólnych wartości
  • Ludzie — pożądane kompetencje, czyli kogo szukamy i jakich pracowników potrzebujemy
  • Co ma wspólnego proces onboardingu z prawidłową obsługą procesów i jakością obsługi klienta?
  • Efektywny pracownik, czyli jakie umiejętności są niezbędne pracownikom w dzisiejszych SSC?
  • Jak poszerzać umiejętności zawodowe pracownika, czyli reskiling i upskilling w praktyce
  • Efektywna platforma współpracy między SSC a klientem
  • „Zrównoważony outsourcing” — dzielenie odpowiedzialności
  • Dostarczanie mierzalnego rezultatu
  • Czym możemy zachwycić klienta?

Joanna Rapanicz - jest ekspertem w dziedzinie analizy i optymalizacji procesów biznesowych z obszaru finansowo–księgowego, w szczególności we wdrażaniu zmian i reorganizacji z perspektywy zasobów ludzkich. Umiejętnie buduje zintegrowane zespoły oparte na zaufaniu.

SSC jako Center of Excellence

Cena

2 500 zł netto (3 075,00 zł brutto)

SSC jako Center of Excellence

Kultura doskonalenia i tworzenie wartości dodanej dla biznesu

Centra Usług Wspólnych to obszar, który od wielu lat z powodzeniem rozwija się w Polsce. Dotarliśmy do takiego momentu w czasie, że możemy mówić o dojrzałości tego sektora.

Dynamiczne zmiany doprowadziły do punktu, w którym centra chcą być więcej niż tylko wsparciem dla działalności biznesowej, współtworzyć kierunki rozwoju dzięki podnoszeniu jakości usług i tworzeniu wartości dodanej. I chociaż już teraz mamy coraz częściej do czynienia z dobrą jakością usług czy aktywnym wykorzystaniem nowych technologii, aby zaoferować jeszcze wyższy poziom usług, to idziemy o krok dalej.

Coraz częściej Centrum Usług Wspólnych przekształca się w Centrum Doskonałości (Center of Excellence), stając się partnerem strategicznym w działalności biznesowej organizacji. Co to oznacza dla przyszłości tych organizacji? Jakie są kierunki zmian i jak wprowadzić je w życie?

Dla kogo?

Szkolenie adresujemy do:

  • Dyrektorów operacyjnych oraz dyrektorów zarządzających z sektora SSC/GBS/BPO
  • Menedżerów, kierowników i team liderów, specjalistów odpowiedzialnych za nadawanie kierunku i rozwój organizacji SSC
Cele i korzyści

Po ukończeniu szkolenia dowiesz się:

  • Jakie działania podjąć, aby swoją organizację przekształcić w centrum doskonałości
  • Jakie czynniki są niezbędne, żeby dostarczać usługi na najwyższym poziomie
  • Jak budować relację z klientem, żeby stać się partnerem w biznesie
Program

Dzień 1

  • Czy SSC może być Centrum Doskonałości?
  • Jakie usługi i wartości może świadczyć SSC jako centrum doskonałości, czyli czego klient szuka w dzisiejszym outsourcingu?
  • Ryzyko poufności i ryzyko utraty kontroli jako główne przeszkody/lęki klientów w outsourcingu procesów
  • Dojrzałe SSC podstawą zaufania. Czego chcemy? Jaką organizacją mamy się stać, czyli nasze założenia co do procesów, przejęcia obsługi i wartości dodanej dla klienta
  • Jak SSC może być partnerem w biznesie?
  • Kultura doskonalenia jako podstawowy aspekt istnienia SSC
  • Fundamenty, czyli jak błędy popełnione na etapie założeń i budowy modelu operacyjnego wpływają na jakość świadczonych usług?
  • Pozyskiwanie klienta — kiedy widzę większy obraz
  • Poznanie klienta — zbieranie wiedzy o kliencie — największe wyzwanie dla SSC
  • Przygotowanie do przejęcia procesów — tranzycja jako najważniejszy element układanki: budowa mocnej bazy i zarządzanie oczekiwaniami klienta
  • Poszukiwanie wartości dodanej — jak pogodzić potrzeby klienta z założeniami dotyczącymi spójności i jednolitych zasad obsługi procesów?
  • Zarządzanie zmianą: klucz do sukcesu

Dzień 2

  • Kultura osadzenia, czyli spójna kultura korporacyjna usług biznesowych — wyzwania na poziomie wspólnych wartości
  • Ludzie — pożądane kompetencje, czyli kogo szukamy i jakich pracowników potrzebujemy
  • Co ma wspólnego proces onboardingu z prawidłową obsługą procesów i jakością obsługi klienta?
  • Efektywny pracownik, czyli jakie umiejętności są niezbędne pracownikom w dzisiejszych SSC?
  • Jak poszerzać umiejętności zawodowe pracownika, czyli reskiling i upskilling w praktyce
  • Efektywna platforma współpracy między SSC a klientem
  • „Zrównoważony outsourcing” — dzielenie odpowiedzialności
  • Dostarczanie mierzalnego rezultatu
  • Czym możemy zachwycić klienta?

Cena

2 500 zł netto (3 075,00 zł brutto)

Lokalizacja

Warszawa

Termin

Nowy termin zostanie podany wkrótce

Kontakt

Anna Sobora

Koordynator kursu

  • +48 572 002 646
  • anna.sobora@pl.ey.com