do osób publicznych, menedżerów, rzeczników prasowych, urzędników państwowych, których praca wiąże się z reprezentowaniem organizacji w mediach;
menedżerów, osób „narażonych” na kontakt z mediami w sytuacjach kryzysowych oraz osób potencjalnie wchodzących w skład sztabu kryzysowego;
wszystkich, którzy w dobie konwergencji mediów oraz przenikania tych ostatnich do coraz szerszych obszarów życia, chcieliby się nauczyć jak skutecznie działać w nowej rzeczywistości medialnej.
Cel szkolenia
Nowa, warsztatowa metoda oswajania się ze światem współczesnych mediów oraz praktyczne przygotowanie do skutecznego przekazywania swojego komunikatu i budowania zawodowego wizerunku w mediach.
Uczestnicy uczą się spojrzenia na elementy swojego wizerunku, komunikacji niewerbalnej i przesłania z perspektywy widza, słuchacza, odbiorcy mediów elektronicznych. Dzięki temu mogą świadomie dopasowywać używane środki wyrazu do konkretnego zadania i tym samym zwiększać skuteczność perswazyjną przekazu.
Uczestnicy ćwiczą używanie krótkiej formy wypowiedzi wypowiedzi eksperckiej – „setki TV”, która jest podstawą skutecznej wypowiedzi medialnej. Sprawność w używaniu tej formy przekazu przekłada się na podniesienie skuteczności we wszystkich formach wystąpień publicznych.
Uczestnicy uczą się rozpoznawać manipulacje i bronić się przed nimi. Nabywają umiejętność rozmowy z mediami w sytuacjach kryzysowych oraz dobrego odpowiadania (lub nie) na trudne pytania.
Korzyści z udziału w szkoleniu
Umiejętności zdobyte podczas szkolenia mogą być NATYCHMIAST wykorzystane w codziennej praktyce zawodowej.
Program szkolenia
Studium przypadku oparte na rozwijającym się w czasie kryzysie.
Gra sytuacyjna podczas której uczestnicy przyjmują role członków komórki kryzysowej i podejmują działania wobec rozwijającego się w czasie kryzysu.
Co robić, kiedy kryzys przedostaje się do mediów i staje się faktem medialnym? Ich działania są rejestrowane a następnie odtwarzane i omawiane przez prowadzących.
Uczestnicy nabywają:
Wiedzę o podstawach komunikacji kryzysowej.
Umiejętność organizowania się w sztabie kryzysowym i znajomość ról poszczególnych członków takiego sztabu.
Znajomość reguł komunikacji do wewnątrz i na zewnątrz firmy oraz wiedza na temat tworzenia stosownych komunikatów (do załogi, zewnętrznych interesariuszy firmy oraz mediów) w sytuacji kryzysowej.
Umiejętność rozmowy z mediami w sytuacji kryzysu, odpowiadania (lub nie) na trudne pytania, techniki retoryczne pozwalające na dobre odpowiedzi na trudne i zaskakujące pytania, zgodnie z ustaleniami sztabu kryzysowego.
Dziennikarz radiowo-telewizyjny, reporter sejmowy, korespondent wojenny, komentator mediów. Od ponad 20 lat prowadzi warsztaty z zakresu komunikacji medialnej i kryzysowej. Od 30 lat pracuje jako dziennikarz radiowy i TV.
Sprawne zarządzanie sytuacją kryzysową
Lokalizacja
Ustalana indywidualnie
Termin
Szkolenie organizujemy wyłącznie na zamówienie w formie zamkniętej
Podany zakres możemy dostosować do potrzeb grupy
Aby uzyskać więcej szczegółów, skontaktuj się z koordynatorem szkolenia
Kontakt
Chcesz zorganizować to szkolenie w formule zamkniętej? Skontaktuj się:
Wypełnij formularz, a my powiadomimy cię o nowym dostępnym terminie
Dziękujemy!
Dziękujemy za wypełnienie formularza. Powiadomimy Cię, gdy tylko będzie dostępny nowy termin szkolenia.
Formularz kontaktowy
Dziękujemy za kontakt!
Dziękujemy za wypełnienie formularza. Twoje zgłoszenie zostało przyjęte.
Pobranie broszury
Wypełnij poniższy formularz, aby otrzymać broszurę szkolenia. Na Twój adres e-mail zostanie ona wysłana w załaczniku.
Dziękujemy!
Dziękujemy za wypełnienie formularza. Na Twój adres e-mail został wysłany link do pobrania broszury.Jeżeli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder spam.