Social media w biznesie
Szkolenie skupia się na praktycznym zbudowaniu strategii komunikacji z wyborem platform – właściwych dla celów biznesowych danej firmy czy osoby. Osoby uczestniczące w szkoleniu dowiedzą się, jak opracować przemyślaną strategię komunikacji, która dostosowuje się do specyfiki różnych platform, takich jak Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok czy YouTube. Poznają różnice w algorytmie poszczególnych platform oraz sprawdzą w praktyce, jaki rodzaj komunikacji i w których kanałach społecznościowych odpowiadać będzie na ich cele biznesowe czy osobiste.
- Osób zarządzających komunikacją w social mediach
- Prowadzących lub zakładających własne firmy
- Pracujących w działach marketingu, komunikacji czy PR
- Zainteresowanych komunikacja w mediach społecznościowych
- Ekspertów prowadzących własne profile społecznościowe
- Poznanie różnic w zarządzaniu komunikacja w różnych profilach społecznościowych
- Zbudowanie i weryfikacja własnej strategii komunikacji w mediach społecznościowych pod kątem działań dopasowanych do celów biznesowych
- Zwiększenie zasięgów dzięki skutecznemu wykorzystaniu zmian w algorytmie na poszczególnych platformach
- Zwiększenie konkurencyjności na rynku dzięki lepszemu dopasowaniu komunikacji do potencjalnych klientów
- Jak zbudować strategię komunikacji w mediach społecznościowych: wybór celów, grup odbiorczych, platform i mierników sukcesu
- Specyfika poszczególnych platform społecznościowych – praktyczny warsztat tworzenia kont
- Zarządzanie treścią – pisanie angażujących postów, planowanie treści, analiza efektywności
- Dobre i złe praktyki budowania społeczności w mediach społecznościowych
- Analiza algorytmu
- Zarządzanie kryzysowe w mediach społecznościowych
Katarzyna Buszkowska - przez ponad 20 lat związana z mediami i dziennikarstwem informacyjnym. Była dziennikarką agencyjną, wydawcą w telewizji, zarządzała ponad 200-osobowym zespołem jako redaktor naczelna PAP oraz zespołem Radia Zet jako szefowa Działu Informacji.