Smart dla HR – EY Academy of Business

Smart dla HR

Udział w szkoleniu zapewni Ci wiedzę na temat smart rozwiązań (Internet Rzeczy, AI, Blockchain, Wirtualna Rzeczywistość, Metaverse), istotnych z punktu widzenia HR.

Szkolenie przewidziane jest dla:

  • Pracowników działu HR, którzy chcą zrozumieć smart rozwiązania i tym samym skuteczniej docierać do kandydatów
  • Osób, które pragną ugruntować swoją wiedzę w zakresie nowoczesnych technologii
  • Pracowników chcących przeprowadzać interesujące kampanie w mediach społecznościowych i rozwijać Employer Branding z użyciem smart rozwiązań
  • Osób, które potrzebują konkretów: jak działa technologia, jakie ma zalety i wady, ile mogę na tym zarobić, ile wynoszą koszty, czym pracownicy mogą być zainteresowani
  • Osób decyzyjnych, aby miały świadomość o czym i w jaki sposób rozmawiać z kandydatami w kwestii IoT/5G/AR/blockchain
  • Chcących wzmocnić markę firmy (kojarzoną od tej pory ze smart rozwiązaniami)

Głównym celem szkolenia jest:

  • Wyjaśnienie czym są — i czym nie są — smart rozwiązania (Internet Rzeczy, AI, Blockchain, Wirtualna Rzeczywistość, Metaverse)
  • Pokazanie zalet oraz wad tych technologicznych światów (use casy firm, które wdrożyły te rozwiązania)
  • Wyjaśnienie składowych technologii i profilu kandydatów, którzy mogliby pracować przy smart rozwiązaniach
  • Przezwyciężenie lęku przed nowoczesnymi technologiami i pokazanie, jak wykorzystywać smart m.in. do brandingu firmy
  • Wprowadzenie do Sztucznej Inteligencji:
    • Świat Internetu Rzeczy, blockchain, AI, Metaverse – w jaki sposób nowoczesne technologie zmieniły oblicze świata i dokąd zmierzamy – zrozumienie kontekstu biznesowego i społecznego
    • Czy AI jest rzeczywiście tak skomplikowane – jak działa Sztuczna Inteligencja? (terminy i wyrażenia, które trzeba znać, aby poruszać się w obszarze sztucznej inteligencji)
    • Skupienie się na przeszłości/przyszłości – jak rozważać AI z perspektywy biznesu (w tym wskaźniki takie jak OEE) oraz z perspektywy pracownika
    • Brzydka rzeczywistość AI – dlaczego ludzie wciąż obawiają się korzystać z AI (i jak zmienić ich nastawienie)?
  • Jakie narzędzia AI powinienem poznać?
    • Jak szukać AI do rozwiązania problemu, nie ograniczając się do konkretnego narzędzia
    • Narzędzia stosowane w firmach – AI do analizy plików PDF i tekstów, AI do generowania prezentacji, AI do udoskonalania formuł Excela, AI do tworzenia notatek i zapisów z spotkań, AI do tworzenia szkoleń wideo oraz inne warte wdrożenia, które automatyzują codzienne trudności
  • Chat GPT do codziennego użytku:
    • Czym jest i na czym polega skuteczne wywoływanie (efektywna składnia zapytań)?
    • Kontrola generowania tekstu w celu uzyskania spójnych i zróżnicowanych wyników
    • Możliwości ChatGPT – dla programistów, menedżerów, działu UX, marketingu, finansów z perspektywy: tworzenia gotowych tekstów, analizy istniejących dokumentów, tworzenia map myśli, generowania kodu, optymalizacji SEO, pisania materiałów promocyjnych, zbierania opinii od klientów, tworzenia skutecznych e-maili, tworzenia grafiki oraz tworzenia własnego ChatGPT
    • Skuteczne wtyczki do ChatGPT rozszerzające możliwości – płatne/darmowe – w tym: analizatory wywołań, funkcje analityczne, funkcje naukowe, kontrola bezpieczeństwa
    • Darmowe wtyczki AI, m.in. monitorowanie tekstu, online asystent AI, podsumowania treści, korektor czytelności tekstu
  • Jak skutecznie zrozumieć MidJourney:
    • Możliwości MidJourney – parametry, modyfikatory, tworzenie grafiki, zdjęć, obrazów, materiałów promocyjnych firmy
    • Co jeszcze potrafi MidJourney – style, modyfikacja, miksowanie stylów, korekta punktów
    • Generowanie realistycznych obrazów oraz manipulowanie atrybutami obrazu za pomocą skutecznego wywoływania
  • Etyka i bezpieczeństwo AI:
    • Identyfikacja i zarządzanie ryzykiem związanym z AI – jak zabezpieczyć się przed deepfake i innymi atakami?
    • Prawa autorskie i licencje – czy mogę korzystać z wygenerowanych materiałów?
  • Sesja Pytań i Odpowiedzi

Marcin Sikorski - ekspert i popularyzator Internetu Rzeczy (IoT), trener EY Academy of Business. Specjalizuje się w adaptacji IoT z blockchain i 5G, biznesowej wartości Smart, bezpieczeństwie IoT, predictive maintenance, a także współpracy biznesowej z Chinami.

Smart dla HR

Cena

1 900 zł netto (2 337,00 zł brutto)

Smart dla HR

Udział w szkoleniu zapewni Ci wiedzę na temat smart rozwiązań (Internet Rzeczy, AI, Blockchain, Wirtualna Rzeczywistość, Metaverse), istotnych z punktu widzenia HR.

Dla kogo?

Szkolenie przewidziane jest dla:

  • Pracowników działu HR, którzy chcą zrozumieć smart rozwiązania i tym samym skuteczniej docierać do kandydatów
  • Osób, które pragną ugruntować swoją wiedzę w zakresie nowoczesnych technologii
  • Pracowników chcących przeprowadzać interesujące kampanie w mediach społecznościowych i rozwijać Employer Branding z użyciem smart rozwiązań
  • Osób, które potrzebują konkretów: jak działa technologia, jakie ma zalety i wady, ile mogę na tym zarobić, ile wynoszą koszty, czym pracownicy mogą być zainteresowani
  • Osób decyzyjnych, aby miały świadomość o czym i w jaki sposób rozmawiać z kandydatami w kwestii IoT/5G/AR/blockchain
  • Chcących wzmocnić markę firmy (kojarzoną od tej pory ze smart rozwiązaniami)
Cele i korzyści

Głównym celem szkolenia jest:

  • Wyjaśnienie czym są — i czym nie są — smart rozwiązania (Internet Rzeczy, AI, Blockchain, Wirtualna Rzeczywistość, Metaverse)
  • Pokazanie zalet oraz wad tych technologicznych światów (use casy firm, które wdrożyły te rozwiązania)
  • Wyjaśnienie składowych technologii i profilu kandydatów, którzy mogliby pracować przy smart rozwiązaniach
  • Przezwyciężenie lęku przed nowoczesnymi technologiami i pokazanie, jak wykorzystywać smart m.in. do brandingu firmy
Program
  • Wprowadzenie do Sztucznej Inteligencji:
    • Świat Internetu Rzeczy, blockchain, AI, Metaverse – w jaki sposób nowoczesne technologie zmieniły oblicze świata i dokąd zmierzamy – zrozumienie kontekstu biznesowego i społecznego
    • Czy AI jest rzeczywiście tak skomplikowane – jak działa Sztuczna Inteligencja? (terminy i wyrażenia, które trzeba znać, aby poruszać się w obszarze sztucznej inteligencji)
    • Skupienie się na przeszłości/przyszłości – jak rozważać AI z perspektywy biznesu (w tym wskaźniki takie jak OEE) oraz z perspektywy pracownika
    • Brzydka rzeczywistość AI – dlaczego ludzie wciąż obawiają się korzystać z AI (i jak zmienić ich nastawienie)?
  • Jakie narzędzia AI powinienem poznać?
    • Jak szukać AI do rozwiązania problemu, nie ograniczając się do konkretnego narzędzia
    • Narzędzia stosowane w firmach – AI do analizy plików PDF i tekstów, AI do generowania prezentacji, AI do udoskonalania formuł Excela, AI do tworzenia notatek i zapisów z spotkań, AI do tworzenia szkoleń wideo oraz inne warte wdrożenia, które automatyzują codzienne trudności
  • Chat GPT do codziennego użytku:
    • Czym jest i na czym polega skuteczne wywoływanie (efektywna składnia zapytań)?
    • Kontrola generowania tekstu w celu uzyskania spójnych i zróżnicowanych wyników
    • Możliwości ChatGPT – dla programistów, menedżerów, działu UX, marketingu, finansów z perspektywy: tworzenia gotowych tekstów, analizy istniejących dokumentów, tworzenia map myśli, generowania kodu, optymalizacji SEO, pisania materiałów promocyjnych, zbierania opinii od klientów, tworzenia skutecznych e-maili, tworzenia grafiki oraz tworzenia własnego ChatGPT
    • Skuteczne wtyczki do ChatGPT rozszerzające możliwości – płatne/darmowe – w tym: analizatory wywołań, funkcje analityczne, funkcje naukowe, kontrola bezpieczeństwa
    • Darmowe wtyczki AI, m.in. monitorowanie tekstu, online asystent AI, podsumowania treści, korektor czytelności tekstu
  • Jak skutecznie zrozumieć MidJourney:
    • Możliwości MidJourney – parametry, modyfikatory, tworzenie grafiki, zdjęć, obrazów, materiałów promocyjnych firmy
    • Co jeszcze potrafi MidJourney – style, modyfikacja, miksowanie stylów, korekta punktów
    • Generowanie realistycznych obrazów oraz manipulowanie atrybutami obrazu za pomocą skutecznego wywoływania
  • Etyka i bezpieczeństwo AI:
    • Identyfikacja i zarządzanie ryzykiem związanym z AI – jak zabezpieczyć się przed deepfake i innymi atakami?
    • Prawa autorskie i licencje – czy mogę korzystać z wygenerowanych materiałów?
  • Sesja Pytań i Odpowiedzi

Cena

1 900 zł netto (2 337,00 zł brutto) - cena regularna

Możliwość uzyskania dofinansowania

Lokalizacja

Online Live

Termin

18 lutego 2025

 

Możliwość zorganizowania szkolenia w formule zamkniętej, w dowolnej lokalizacji z możliwością dostosowania programu do odbiorców.

Kontakt

Ignacy Lachowicz

Koordynator kursu

  • +48 572 002 964
  • Ignacy.Lachowicz@pl.ey.com