Smart dla HR
Udział w szkoleniu zapewni Ci wiedzę na temat smart rozwiązań (Internet Rzeczy, AI, Blockchain, Wirtualna Rzeczywistość, Metaverse), istotnych z punktu widzenia HR.
Szkolenie przewidziane jest dla:
- Pracowników działu HR, którzy chcą zrozumieć smart rozwiązania i tym samym skuteczniej docierać do kandydatów
- Osób, które pragną ugruntować swoją wiedzę w zakresie nowoczesnych technologii
- Pracowników chcących przeprowadzać interesujące kampanie w mediach społecznościowych i rozwijać Employer Branding z użyciem smart rozwiązań
- Osób, które potrzebują konkretów: jak działa technologia, jakie ma zalety i wady, ile mogę na tym zarobić, ile wynoszą koszty, czym pracownicy mogą być zainteresowani
- Osób decyzyjnych, aby miały świadomość o czym i w jaki sposób rozmawiać z kandydatami w kwestii IoT/5G/AR/blockchain
- Chcących wzmocnić markę firmy (kojarzoną od tej pory ze smart rozwiązaniami)
Głównym celem szkolenia jest:
- Wyjaśnienie czym są — i czym nie są — smart rozwiązania (Internet Rzeczy, AI, Blockchain, Wirtualna Rzeczywistość, Metaverse)
- Pokazanie zalet oraz wad tych technologicznych światów (use casy firm, które wdrożyły te rozwiązania)
- Wyjaśnienie składowych technologii i profilu kandydatów, którzy mogliby pracować przy smart rozwiązaniach
- Przezwyciężenie lęku przed nowoczesnymi technologiami i pokazanie, jak wykorzystywać smart m.in. do brandingu firmy
- Wprowadzenie do Sztucznej Inteligencji:
- Świat Internetu Rzeczy, blockchain, AI, Metaverse – w jaki sposób nowoczesne technologie zmieniły oblicze świata i dokąd zmierzamy – zrozumienie kontekstu biznesowego i społecznego
- Czy AI jest rzeczywiście tak skomplikowane – jak działa Sztuczna Inteligencja? (terminy i wyrażenia, które trzeba znać, aby poruszać się w obszarze sztucznej inteligencji)
- Skupienie się na przeszłości/przyszłości – jak rozważać AI z perspektywy biznesu (w tym wskaźniki takie jak OEE) oraz z perspektywy pracownika
- Brzydka rzeczywistość AI – dlaczego ludzie wciąż obawiają się korzystać z AI (i jak zmienić ich nastawienie)?
- Jakie narzędzia AI powinienem poznać?
- Jak szukać AI do rozwiązania problemu, nie ograniczając się do konkretnego narzędzia
- Narzędzia stosowane w firmach – AI do analizy plików PDF i tekstów, AI do generowania prezentacji, AI do udoskonalania formuł Excela, AI do tworzenia notatek i zapisów z spotkań, AI do tworzenia szkoleń wideo oraz inne warte wdrożenia, które automatyzują codzienne trudności
- Chat GPT do codziennego użytku:
- Czym jest i na czym polega skuteczne wywoływanie (efektywna składnia zapytań)?
- Kontrola generowania tekstu w celu uzyskania spójnych i zróżnicowanych wyników
- Możliwości ChatGPT – dla programistów, menedżerów, działu UX, marketingu, finansów z perspektywy: tworzenia gotowych tekstów, analizy istniejących dokumentów, tworzenia map myśli, generowania kodu, optymalizacji SEO, pisania materiałów promocyjnych, zbierania opinii od klientów, tworzenia skutecznych e-maili, tworzenia grafiki oraz tworzenia własnego ChatGPT
- Skuteczne wtyczki do ChatGPT rozszerzające możliwości – płatne/darmowe – w tym: analizatory wywołań, funkcje analityczne, funkcje naukowe, kontrola bezpieczeństwa
- Darmowe wtyczki AI, m.in. monitorowanie tekstu, online asystent AI, podsumowania treści, korektor czytelności tekstu
- Jak skutecznie zrozumieć MidJourney:
- Możliwości MidJourney – parametry, modyfikatory, tworzenie grafiki, zdjęć, obrazów, materiałów promocyjnych firmy
- Co jeszcze potrafi MidJourney – style, modyfikacja, miksowanie stylów, korekta punktów
- Generowanie realistycznych obrazów oraz manipulowanie atrybutami obrazu za pomocą skutecznego wywoływania
- Etyka i bezpieczeństwo AI:
- Identyfikacja i zarządzanie ryzykiem związanym z AI – jak zabezpieczyć się przed deepfake i innymi atakami?
- Prawa autorskie i licencje – czy mogę korzystać z wygenerowanych materiałów?
- Sesja Pytań i Odpowiedzi
Marcin Sikorski - ekspert i popularyzator Internetu Rzeczy (IoT), trener EY Academy of Business. Specjalizuje się w adaptacji IoT z blockchain i 5G, biznesowej wartości Smart, bezpieczeństwie IoT, predictive maintenance, a także współpracy biznesowej z Chinami.