Skuteczna komunikacja marketingowa w internecie
Na szkoleniu poznasz najlepsze praktyki komunikacyjne, które marketing firmy wznoszą na wyższy poziom. Pokazujemy działanie w praktyce strategii komunikacyjnych, robimy przegląd zmian w algorytmach, testujemy na przykładach uczestników formuły komunikacyjne. Szkolenie wyróżnia się dziennikarskim podejściem do komunikacji, która uzyskuje efekt autentyczności, dzięki czemu dotarcie do odbiorców jest skutecznym działaniem długofalowym. Na szkoleniu jest okazja także poznać narzędzia marketingowe, w tym możliwości wykorzystania ChatGPT.
Szkolenie kierujemy do:
- Prowadzących kanały społecznościowe, którzy chcą podnieść swoje kwalifikacje
- Zajmujących się zawodowo albo tylko dorywczo marketingiem sprzedażowym
- Osób z działów komunikacji, marketingu i sprzedaży, którzy chcą poznać współczesne narzędzia marketingowe wzmacniające sprzedaż produktów online i offline
- Zrozumienie istoty komunikacji internetowej
- Opanowanie umiejętności budowania strategii zaangażowania w internecie
- Poznanie specyfiki algorytmów poszczególnych platform społecznościowych
- Poznanie nowoczesnych narzędzi marketingowych wzmacniających marketingową komunikację sprzedaży
- Zapoznanie się z najlepszymi praktykami skutecznej komunikacji marketingowej
- Zbudowanie własnej strategii i przetestowanie własnych przykładów komunikatów (postów, e-maili czy lead magnetów)
I. Profil odbiorców i strategia komunikacji
- Definiowanie grup odbiorców
- Jak znaleźć wyróżniki marki i oferty
- Propozycja wartości i szukanie nisz
- Strategia zaangażowania w komunikacji internetowej
II. Komunikacja w mediach społecznościowych
- Specyfika algorytmu
- Konstrukcja postów
- Jak zwiększyć zasięg postów
- Przegląd zmian w algorytmach
III. Lead magnet. Blog. Landing page
- Kiedy wykorzystać sprzedaż przez internet
- 7 pomysłów na lead magnet
- Specyfika landing page i thank-you-page
- Blog: dlaczego jest niezbędny na stronie www
- Zasady tworzenia tekstów blogowych
IV. Mejling w praktyce
- Przygotowanie mejlingu
- Co wykorzystać do promocji: 5 najlepszych formuł komunikacyjnych
- Najlepsze praktyki w tworzeniu newsletterów
- Promocja i sposoby na zwiększanie efektywności działań
V. ChatGPT w marketingu – więcej niż copywriting
- Jak wykorzystać narzędzia sztucznej inteligencji do wzmacniania przekazu
- Budowanie ankiet, strategia tworzenia pytań
- Warsztat tworzenia projektów
Katarzyna Buszkowska - przez ponad 20 lat związana z mediami i dziennikarstwem informacyjnym. Była dziennikarką agencyjną, wydawcą w telewizji, zarządzała ponad 200-osobowym zespołem jako redaktor naczelna PAP oraz zespołem Radia Zet jako szefowa Działu Informacji.