Akademia Przywództwa – EY Academy of Business

Akademia Przywództwa

Szkolenie odnosi się do zmieniającego się otoczenia biznesowego i nowych ról, którymi powinien charakteryzować się współczesny przywódca.
Zapisz się
„Jesteś liderem wtedy i tylko wtedy, gdy niestrudzenie dążysz do zmian, gdy z niecierpliwością czekasz na postęp i gdy jesteś głęboko niezadowolony ze status quo” – Marcus Buckingham.

EY Academy of Business, jest miejscem, gdzie temat przywództwa jest analizowany z wielowymiarowej perspektywy. Nasze eksperckie podejście skupia się na zrozumieniu, jak styl przywództwa wpływa na efektywność zespołu i firmy. Nauczysz się, jak budować wiarygodność w roli lidera, realizować misję i wartości przywódcze na co dzień, oraz skutecznie reagować na wyzwania, pozostając sobą.

Rozumiemy, że każdy lider i każda organizacja są unikatowe. Pomożemy Ci spersonalizować Twój styl przywództwa. Warsztaty są nastawione na rozwój indywidualnego potencjału przywódczego. Tworzą przestrzeń do przyjrzenia się sobie w roli przywódcy – swoim postawom i działaniom. Pozwalają na zauważenie schematów, które obniżają skuteczność działania, a także wypracowanych już wzorców, które warto w sobie pielęgnować i wzmacniać. Dają też okazję do wymiany doświadczeń i dobrych praktyk liderskich w gronie liderów.

Zapraszamy na prawdziwy warsztat umiejętności. Szereg zadań, analiz przypadków, dyskusji grupowych oraz autorefleksji pozwoli zgromadzić doświadczenia, które będziecie mogli wykorzystać w praktyce.

Sprawdź też ofertę e-kursów – pigułek wiedzy z tej tematyki w e-learningu.
Dla kogo?
  • Liderzy, którzy chcą zwiększyć swoje kompetencje
  • Kadra kierownicza
  • Prezesi i członkowie zarządów
  • Właściciele firm
Korzyści z udziału w szkoleniu
  • Przeprowadzisz indywidualną diagnozę Twojego stylu przywódczego
  • Wypracujesz styl przywództwa spójny z Tobą i efektywny w otoczeniu, w którym działasz
  • Będziesz lepiej przygotowany do zastosowania zasad przywództwa w praktyce dnia codziennego
  • Zdobędziesz wiedzę, jak korzystać z potencjału władzy
  • Poznasz nowoczesne modele przywództwa
  • Zyskasz większą świadomość siebie
  • Będziesz potrafił kierować swoją energię we właściwe działania
Program szkolenia

1. Negatywne wzorce przywódcze.

  • Zachowania lidera jako motywator.
  • Czego unikać budując swój styl przywództwa?

2. Wpływ otoczenia w którym działasz na efektywność stylu przewodzenia.

  • Zmienność otoczenia i jej wpływ na rolę lidera.
  • Analiza kultury organizacyjnej firmy, jako podstawa do budowania stylu przywództwa.
  • Trzy wymiary troski lidera w pracy z zespołem.

3. Budowanie wiarygodności w roli lidera.

  • Objęcie nowego zespołu.
  • Reagowanie na trudności w zespole.
  • Komunikowanie zmiany.

4. Osobiste przywództwo.

  • Pięć poziomów przywództwa J. Maxwella.
  • Refleksja nad wartościami, którymi chcesz się kierować budując swój styl leadershipu.

5. Przegląd koncepcji przywództwa i trendów w zarządzaniu.

  • Przywództwo EQ – 6 typów przywódczych.
  • Przywództwo transakcyjne i transformacyjne.
  • Przywództwo Kaizen i Lean.
  • Przywództwo wartości.
  • Turkusowe przywództwo przyszłości.
  • Zarządzanie 3.0 i 4.0.
  • Zasady neuroprzywództwa.

6. Samotność lidera – mity i rzeczywistość.

  • Postawa wobec współpracowników i jej wpływ na wybór stylu przywództwa.
  • Decyzje lidera – na ile i w jaki sposób włączać pracowników w procesy decyzyjne?
  • Praktyczne zastosowanie modelu partycypacji decyzyjnej.

7. Świadome zarządzanie emocjami własnymi i współpracowników.

  • Rozmowy jeden na jeden – w jaki sposób odkrywać potrzeby kryjące się za emocjami?
  • Lider w roli „trzeciej strony” – jak pomagać w rozwiazywaniu trudnych sytuacji w zespole?

8. Moje dobre praktyki i obszary do zmiany w roli lidera.

Trenerzy
Ewa Opolska
przeprowadza firmy i ludzi przez zmiany, szkoląc i prowadząc projekty rozwojowe. Jest doświadczonym trenerem w obszarze szkoleń menedżerskich. Realizuje dłuższe cykle (akademie menedżerskie, programy talentowe), wspierające konkretne cele biznesowe.
Magdalena Robak
wspiera rozwój przywództwa i (współ)pracy opartych o świadomość ról, wspólne wartości i standardy oraz empowerment – w firmach, zespołach, projektach. Psycholog organizacji i pracy, praktyk biznesu i lider projektów rozwojowych.