Procesy pozyskania klienta i pracy na obecnych klientach (account management) – szkolenie z cyklu Akademia Menedżera Sprzedaży
W trakcie szkolenia nauczysz się budować procesy sprzedaży w oparciu o procesy zakupowe klienta oraz dowiesz się, w jaki sposób tworzyć lejki marketingowe i sprzedażowe.
Szkolenie jest częścią programu „Akademia Menedżera Sprzedaży”.
- Szefów sprzedaży chcących zbudować efektywny proces sprzedaży skalibrowany z działaniami marketingowymi
- Menedżerów sprzedaży odpowiedzialnych za budowanie procesów pozyskiwania nowych klientów i utrzymywania obecnych
- Zarządzających sprzedażą, którzy chcą osiągać mierzalne, przewidywalne i skalowane wyniki sprzedaży
- Właścicieli firmy i szefów sprzedaży, którzy chcą poukładać działania sprzedażowe i marketingowe oraz zbudować sprawnie działającą machinę sprzedaży
Cele:
- Poznanie zasad i założeń budowania wspólnego lejka sprzedażowego i marketingowego
- Przećwiczenie projektowania procesu sprzedaży dopasowanego do ścieżki zakupowej klienta
- Poznanie narzędzi do docierania do grupy docelowej i nawiązywania pierwszego kontaktu
- Poszerzenie zrozumienia istoty pracy na obecnych klientach i ich właściwej obsługi
Korzyści dla uczestnika:
- Nauczysz się budować procesy sprzedaży w oparciu o procesy zakupowe klienta i analizę win-loss
- Dowiesz się, w jaki sposób tworzyć lejki marketingowe i sprzedażowe, która skracają procesy sprzedaży i zmniejszają utratę szans sprzedaży
- Poznasz zasady nowoczesnego prospectingu i dobre praktyki lead generation, dzięki czemu będziesz wiedzieć, jak mieć zawsze pełny lejek
- Zrozumiesz, jak zaopiekować się obecnymi klientami, żeby rozwijać z nimi biznes
- Będziesz wiedzieć, o co zadbać w procesie obsługi klienta, aby uniknąć utraty klientów i wzmocnić ich lojalność
- Kryteria kwalifikacji i dyskwalifikacji klientów. Kto jest, a kto nie jest Twoim klientem?
- Tworzenie lejków sprzedażowych i marketingowych w oparciu o procesy zakupowe klienta
- Sprawdzone metody na prospecting i lead generation
- Najlepsze praktyki w budowaniu procesów pozyskania klienta
- Narzędzia zwiększające efektywność handlowców w prowadzonych procesach sprzedaży
- Gdzie Twoi handlowcy gubią konwersję w procesie pozyskiwania klientów. 7 grzechów głównych
- Account Management — sztuka dobrego ułożenia procesu pracy z obecnymi klientami
Agnieszka Zawadka - ekspertka marketingu z duszą pedagoga. Doświadczona w zarządzaniu marketingiem, generowaniu szans sprzedaży oraz zarządzaniu spółką technologiczną.
Paweł Ciszak - wieloletni przedsiębiorca związany ze sprzedażą, zarządzaniem i rekrutacją. Jest biznesowym praktykiem. Wszystko, z czego szkoli, sam zrobił przynajmniej 100 razy. Prowadzi projekty rozwojowe i wdrożeniowe w wielu branżach.
Skorzystaj z wiedzy naszych ekspertów
Dostęp do artykułów i know-how jest bezpłatny. Poznaj naszą metodologię pracy – przekazywania wiedzy na przykładach z życia:
Czy jesteś gotów na sprzedaż w warunkach pandemicznych?
Chcesz się dowiedzieć, na ile Ty sam i / lub Twoi Handlowcy jesteście przygotowani na nową rzeczywistość?
Sprzedaż 4.0
Już dziś warto przygotować swoją organizację na to, co zapewne stanie się w ciągu najbliższych kilkunastu lat.
Merchandising produktów
Skuteczny magnes przyciągania klientów i zwiększania rentowności. Nagranie z webinaru