Kurs PMI-ACP® Certification Preparatory Course – EY Academy of Business

Szkolenie PMI-ACP® Certification Preparatory Course

Dlaczego certyfikat PMI Agile Certified Practitioner (PMI-ACP®)?

Zdolność do radzenia sobie ze złożonością na kilka różnych sposobów, rozwijanie szybkich zmian w celu przyspieszenia projektów i zrozumienie różnych koncepcji zwinnych sprawia, że specjaliści są poszukiwani zarówno w małych, jak i dużych organizacjach. Chociaż istnieje wiele różnych certyfikatów, do których można dążyć, Project Management Institute’s Agile Certified Practitioner jest poszukiwany i cenny ze względu na jego nadrzędny charakter – obejmuje wiele metodologii, nigdy nie tracąc koncentracji na zwinnym sposobie myślenia i myślenia.

PMI jest najbardziej znany ze swojego Project Management Professional (PMP®), który jest jednym z najcenniejszych certyfikatów, jakie można zdobyć jako kierownik projektu. PMI-ACP® był wynikiem ich próby ekspansji na przestrzeń zwinną i przeszedł znaczny przegląd w listopadzie 2024 r., aby lepiej odzwierciedlić zmieniający się charakter podejścia adaptacyjnego.

Wymagania kwalifikacyjne PMI-ACP®

Aby kwalifikować się do uzyskania poświadczenia PMI-ACP®, należy spełnić określone wymagania dotyczące wykształcenia i doświadczenia zawodowego, wymienione poniżej:

Wykształcenie

Średnie wykształcenie (dyplom ukończenia szkoły średniej lub jego globalny odpowiednik)

Doświadczenie w projektach zwinnych

24 miesiące / 2 lata doświadczenia w projektach zwinnych w ciągu ostatnich 5 lat (aktualny PMP® spełnia ten wymóg, ale nie jest obowiązkowy)

Szkolenie w zakresie zwinnych praktyk

28 godzin szkolenia w zakresie zwinnych praktyk, ram i metodologii. Kandydaci z certyfikatem innej firmy lub którzy ukończyli podstawowy kurs zarządzania projektami GAC, są wstępnie zatwierdzeni do spełnienia tego wymogu

Program i egzaminy certyfikacyjne PMI-ACP®

Egzamin oparty jest na najnowszym wydaniu PMI-ACP® Examination Content Outline, dokumencie opracowanym przez PMI®, który szczegółowo opisuje wiedzę teoretyczną wymaganą na egzaminie. Pytania egzaminacyjne obejmują cztery domeny zidentyfikowane przez PMI® – Mindset, Leadership, Product i Delivery. Trzygodzinny test składa się ze 120 pytań wielokrotnego wyboru, które mają na celu zmierzenie zrozumienia przez studenta zarówno zwinnego sposobu myślenia, jak i jego narzędzi.

Egzamin certyfikacyjny PMI-ACP® przeprowadzany jest w języku angielskim. Jest to test komputerowy obsługiwany przez Pearson VUE, przeprowadzany w centrach egzaminacyjnych lub online. Lokalizacje centrów egzaminacyjnych są wymienione tutaj: https://www.pearsonvue.com/us/en/pmi.html

Testy online są nadzorowane i podlegają ścisłym zasadom dotyczącym lokalizacji i sprzętu komputerowego. Sprawdź szczegóły tutaj: https://www.pearsonvue.com/us/en/pmi/onvue.html

Co oferuje EY Academy of Business?

Nasz kurs oparty jest na najnowszym Exam Content Outline, zaktualizowanym przez PMI w listopadzie 2024 roku. Został specjalnie zaprojektowany, aby pomóc kandydatom w stosowaniu skutecznych technik egzaminacyjnych, jednocześnie oferując uczestnikom dogłębne zrozumienie zasad i sposobu myślenia zwinnego. Zwykle odbywają się w dni powszednie i są prowadzone w języku angielskim.

Kompleksowe materiały szkoleniowe zostały specjalnie przygotowane, aby objąć cały zarys treści egzaminu PMI-ACP®. Nasz pakiet szkoleniowy obejmuje dostęp do wysokiej jakości, uznanego na całym świecie, obszernego banku pytań (4 pełne testy, łącznie 480 pytań), aby pomóc uczestnikom w indywidualnym zakończeniu przygotowań po zakończeniu kursu.

Za udział w programie PMI-ACP® przyznawane jest 28 godzin kontaktowych (PDU).

Metodologia szkolenia

Aby zdać egzamin certyfikacyjny, uczestnicy muszą być na bieżąco i biegle w szerokim zakresie tematów, wykazać się jasnym zrozumieniem zwinnego sposobu myślenia i jego narzędzi oraz być w stanie szybko i pewnie zastosować tę wiedzę. Kandydaci muszą zatem gruntownie się przygotować i podjąć poważną naukę, aby zdać egzamin.

Aby zapewnić kandydatom maksymalne wsparcie i wskazówki, zapewniamy intensywny kurs modułowy, który obejmuje wszystkie tematy testowane na egzaminie certyfikacyjnym PMI-ACP®. Kurs będzie miał formę warsztatów i ułatwi efektywną samodzielną naukę. Ponadto uczestnicy będą mieli możliwość sprawdzenia swojej wiedzy za pomocą przykładowych pytań, aby upewnić się, że potrafią zastosować zarówno swoją wiedzę, jak i techniki egzaminacyjne.

Prowadzący posiadają certyfikaty PMP® i PMI-ACP®, wieloletnie doświadczenie zarówno w metodykach predykcyjnych, jak i adaptacyjnych (zwinnych) i od ponad 15 lat prowadzą kursy przygotowawcze do innych certyfikatów PMI z doskonałymi wynikami – prawie wszyscy uczestnicy zdają za pierwszym podejściem.

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do:

  • Profesjonalistów pracujących w zespołach Agile
  • Osób z organizacji rozważających lub obecnie wdrażających Agile

Szkolenie obejmuje:

  • Zrozumienie niezbędnych pojęć i sposobu myślenia niezbędnego do zdania egzaminu.
  • Objaśnienie narzędzi i technik na rzeczywistych przykładach, aby ułatwić ich zrozumienie, dzięki naszemu trenerowi, który ma ponad 20-letnie doświadczenie w agile.
  • Udostępnienie bazy pytań zawierającej 480 pytań (4 pełne testy), abyś mógł kontynuować indywidualne przygotowania po zakończeniu kursu.

Zarys kursu PMI-ACP

Kurs jest zgodny z dokumentem PMI-ACP® Exam Content Outline (dostępnym tutaj) i opiera się na czterech obszarach:

Obszar 1 – Sposób myślenia (28% pytań)

Praktycy Agile powinni posiadać dogłębne zrozumienie sposobu myślenia i zasad Agile oraz umiejętność zastosowania ich w praktyce. Powinni być w stanie stworzyć środowisko, które sprzyja innowacjom, eksperymentowaniu i ciągłemu uczeniu się. Dodatkowo, powinni być w stanie promować współpracę i pracę zespołową, ustanawiać wspólną wizję i umowy robocze oraz rozwijać zespoły o wysokiej wydajności. Powinni także być w stanie wykorzystywać wyniki retrospektywne do ulepszania zespołu i rozbijania silosów. Wreszcie, praktycy agile powinni być w stanie ocenić zrozumienie agile przez zespół i odpowiednio dostosować podejście, a także zidentyfikować odpowiednie podejście do koordynacji między zespołami.

Obszar 2 – Przywództwo (25% pytań)

Praktycy Agile powinni posiadać niezbędne umiejętności i wiedzę, aby skutecznie przewodzić w zwinnym zespole. Obejmuje to dogłębne zrozumienie zasad i metodologii zwinnych oraz umiejętność tworzenia opartego na współpracy środowiska zespołowego, które sprzyja innowacjom, uczeniu się i rozwojowi. Powinni również być w stanie stosować zasady myślenia systemowego do klasyfikowania scenariuszy i identyfikowania znaczenia lub ryzyka każdej klasyfikacji. Dodatkowo, powinni być w stanie interpretować wyniki narzędzi zwinnych i integrować modele zwinne w oparciu o potrzeby. Inne kluczowe umiejętności obejmują zdolność do ustalania wizji zespołu i umów roboczych, tworzenia i rozwijania wysokowydajnych zespołów, wykorzystywania retrospektywnych ustaleń w celu ulepszenia zespołu oraz stosowania praktyk współpracy w celu rozbicia silosów. Powinien także być zaangażowany w decyzje zespołu, nawet w przypadku braku porozumienia, i być w stanie ocenić zrozumienie zwinności przez zespół, aby dostosować podejście.

Obszar 3 – Produkt (19% pytań)

Praktycy Agile powinni dogłębnie rozumieć metodyki zwinne, w tym (ale nie tylko): Scrum, Kanban i Lean, i być w stanie zastosować je do zarządzania projektami i rozwoju produktu. Powinni mieć doświadczenie w rozwoju produktów, budowaniu map drogowych produktów, tworzeniu historii użytkowników i zarządzaniu zaległościami produktowymi. Powinni posiadać podstawową wiedzę techniczną i być w stanie ściśle współpracować z zespołami programistów w celu zrozumienia wymagań technicznych i ograniczeń. Praktycy powinni posiadać doskonałe umiejętności komunikacyjne i być w stanie skutecznie komunikować się z interesariuszami, w tym klientami, zespołami programistycznymi i kadrą kierowniczą. Kandydat powinien posiadać silne umiejętności przywódcze i być w stanie kierować zespołami wielofunkcyjnymi w celu dostarczania wysokiej jakości produktów. Ponadto powinien być zaangażowany w ciągłe uczenie się i być na bieżąco z najnowszymi trendami i najlepszymi praktykami w zakresie zwinnego zarządzania projektami i produktami oraz rozwoju.

Obszar 4 – Dostarczanie (28% pytań)

Praktycy Agile powinni posiadać niezbędne umiejętności i wiedzę, aby skutecznie zarządzać i dostarczać projekty i produkty przy użyciu zwinnych podejść. Kandydat powinien posiadać silne umiejętności komunikacji i współpracy, aby efektywnie pracować z zespołami wielofunkcyjnymi. Doświadczenie w zwinnych narzędziach i technikach zarządzania projektami, takich jak historie użytkowników, planowanie sprintów i retrospektywy. Znajomość zwinnych praktyk programistycznych, takich jak ciągła integracja, ciągłe dostarczanie i rozwój oparty na testach. Znajomość zwinnych frameworków i metodologii, takich jak Scrum, Kanban, SAFe i Lean. Umiejętność dostosowania się do zmieniających się wymagań i priorytetów w szybko zmieniającym się środowisku. Doświadczenie w stosowaniu zwinnych wskaźników do pomiaru postępów i sukcesu projektu. Poszukiwanie wczesnych informacji zwrotnych od klientów wewnętrznych i zewnętrznych w celu zapewnienia zgodności z ich potrzebami. Proaktywne zarządzanie ryzykiem w celu zminimalizowania wpływu na projekt i/lub dostawę produktu. Eliminowanie marnotrawstwa poprzez skupienie się na dostarczaniu wartości dla klienta. Ciągłe doskonalenie w celu poprawy realizacji projektu i wydajności zespołu. Angażowanie klientów w cały projekt, aby zapewnić spełnienie ich potrzeb. Optymalizacja przepływu poprzez skupienie się na szybkim i wydajnym dostarczaniu wartości. Ponadto, praktycy agile powinni być silnie zaangażowani w ciągłe uczenie się i doskonalenie oraz pasjonować się dostarczaniem klientom wysokiej jakości produktów i usług.

Balazs Horvath - jest ekspertem zarówno w zakresie predykcyjnego, jak i adaptacyjnego zarządzania projektami i uczył ponad 2000 uczestników na kursach wewnętrznych i otwartych.

Skorzystaj z wiedzy naszych ekspertów

Dostęp do artykułów i know-how jest bezpłatny. Poznaj metody naszej pracy. Pracujemy na przykładach z życia:

Jak zdać egzaminy PMP®, CAPM® lub PMI-ACP®?

Zarejestruj się na bezpłatne spotkanie informacyjne i dowiedz się więcej o egzaminach PMP, CAPM i PMI-ACP.

PMI-ACP® Certification Preparatory Course

Cena

4 800 zł netto (5 904,00 zł brutto)

PMI-ACP® Certification Preparatory Course

Dlaczego certyfikat PMI Agile Certified Practitioner (PMI-ACP®)?

Zdolność do radzenia sobie ze złożonością na kilka różnych sposobów, rozwijanie szybkich zmian w celu przyspieszenia projektów i zrozumienie różnych koncepcji zwinnych sprawia, że specjaliści są poszukiwani zarówno w małych, jak i dużych organizacjach. Chociaż istnieje wiele różnych certyfikatów, do których można dążyć, Project Management Institute’s Agile Certified Practitioner jest poszukiwany i cenny ze względu na jego nadrzędny charakter – obejmuje wiele metodologii, nigdy nie tracąc koncentracji na zwinnym sposobie myślenia i myślenia.

PMI jest najbardziej znany ze swojego Project Management Professional (PMP®), który jest jednym z najcenniejszych certyfikatów, jakie można zdobyć jako kierownik projektu. PMI-ACP® był wynikiem ich próby ekspansji na przestrzeń zwinną i przeszedł znaczny przegląd w listopadzie 2024 r., aby lepiej odzwierciedlić zmieniający się charakter podejścia adaptacyjnego.

Wymagania kwalifikacyjne PMI-ACP®

Aby kwalifikować się do uzyskania poświadczenia PMI-ACP®, należy spełnić określone wymagania dotyczące wykształcenia i doświadczenia zawodowego, wymienione poniżej:

Wykształcenie

Średnie wykształcenie (dyplom ukończenia szkoły średniej lub jego globalny odpowiednik)

Doświadczenie w projektach zwinnych

24 miesiące / 2 lata doświadczenia w projektach zwinnych w ciągu ostatnich 5 lat (aktualny PMP® spełnia ten wymóg, ale nie jest obowiązkowy)

Szkolenie w zakresie zwinnych praktyk

28 godzin szkolenia w zakresie zwinnych praktyk, ram i metodologii. Kandydaci z certyfikatem innej firmy lub którzy ukończyli podstawowy kurs zarządzania projektami GAC, są wstępnie zatwierdzeni do spełnienia tego wymogu

Program i egzaminy certyfikacyjne PMI-ACP®

Egzamin oparty jest na najnowszym wydaniu PMI-ACP® Examination Content Outline, dokumencie opracowanym przez PMI®, który szczegółowo opisuje wiedzę teoretyczną wymaganą na egzaminie. Pytania egzaminacyjne obejmują cztery domeny zidentyfikowane przez PMI® – Mindset, Leadership, Product i Delivery. Trzygodzinny test składa się ze 120 pytań wielokrotnego wyboru, które mają na celu zmierzenie zrozumienia przez studenta zarówno zwinnego sposobu myślenia, jak i jego narzędzi.

Egzamin certyfikacyjny PMI-ACP® przeprowadzany jest w języku angielskim. Jest to test komputerowy obsługiwany przez Pearson VUE, przeprowadzany w centrach egzaminacyjnych lub online. Lokalizacje centrów egzaminacyjnych są wymienione tutaj: https://www.pearsonvue.com/us/en/pmi.html

Testy online są nadzorowane i podlegają ścisłym zasadom dotyczącym lokalizacji i sprzętu komputerowego. Sprawdź szczegóły tutaj: https://www.pearsonvue.com/us/en/pmi/onvue.html

Co oferuje EY Academy of Business?

Nasz kurs oparty jest na najnowszym Exam Content Outline, zaktualizowanym przez PMI w listopadzie 2024 roku. Został specjalnie zaprojektowany, aby pomóc kandydatom w stosowaniu skutecznych technik egzaminacyjnych, jednocześnie oferując uczestnikom dogłębne zrozumienie zasad i sposobu myślenia zwinnego. Zwykle odbywają się w dni powszednie i są prowadzone w języku angielskim.

Kompleksowe materiały szkoleniowe zostały specjalnie przygotowane, aby objąć cały zarys treści egzaminu PMI-ACP®. Nasz pakiet szkoleniowy obejmuje dostęp do wysokiej jakości, uznanego na całym świecie, obszernego banku pytań (4 pełne testy, łącznie 480 pytań), aby pomóc uczestnikom w indywidualnym zakończeniu przygotowań po zakończeniu kursu.

Za udział w programie PMI-ACP® przyznawane jest 28 godzin kontaktowych (PDU).

Metodologia szkolenia

Aby zdać egzamin certyfikacyjny, uczestnicy muszą być na bieżąco i biegle w szerokim zakresie tematów, wykazać się jasnym zrozumieniem zwinnego sposobu myślenia i jego narzędzi oraz być w stanie szybko i pewnie zastosować tę wiedzę. Kandydaci muszą zatem gruntownie się przygotować i podjąć poważną naukę, aby zdać egzamin.

Aby zapewnić kandydatom maksymalne wsparcie i wskazówki, zapewniamy intensywny kurs modułowy, który obejmuje wszystkie tematy testowane na egzaminie certyfikacyjnym PMI-ACP®. Kurs będzie miał formę warsztatów i ułatwi efektywną samodzielną naukę. Ponadto uczestnicy będą mieli możliwość sprawdzenia swojej wiedzy za pomocą przykładowych pytań, aby upewnić się, że potrafią zastosować zarówno swoją wiedzę, jak i techniki egzaminacyjne.

Prowadzący posiadają certyfikaty PMP® i PMI-ACP®, wieloletnie doświadczenie zarówno w metodykach predykcyjnych, jak i adaptacyjnych (zwinnych) i od ponad 15 lat prowadzą kursy przygotowawcze do innych certyfikatów PMI z doskonałymi wynikami – prawie wszyscy uczestnicy zdają za pierwszym podejściem.

Dla kogo

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do:

  • Profesjonalistów pracujących w zespołach Agile
  • Osób z organizacji rozważających lub obecnie wdrażających Agile
Cele i korzyści

Szkolenie obejmuje:

  • Zrozumienie niezbędnych pojęć i sposobu myślenia niezbędnego do zdania egzaminu.
  • Objaśnienie narzędzi i technik na rzeczywistych przykładach, aby ułatwić ich zrozumienie, dzięki naszemu trenerowi, który ma ponad 20-letnie doświadczenie w agile.
  • Udostępnienie bazy pytań zawierającej 480 pytań (4 pełne testy), abyś mógł kontynuować indywidualne przygotowania po zakończeniu kursu.
Program

Zarys kursu PMI-ACP

Kurs jest zgodny z dokumentem PMI-ACP® Exam Content Outline (dostępnym tutaj) i opiera się na czterech obszarach:

Obszar 1 – Sposób myślenia (28% pytań)

Praktycy Agile powinni posiadać dogłębne zrozumienie sposobu myślenia i zasad Agile oraz umiejętność zastosowania ich w praktyce. Powinni być w stanie stworzyć środowisko, które sprzyja innowacjom, eksperymentowaniu i ciągłemu uczeniu się. Dodatkowo, powinni być w stanie promować współpracę i pracę zespołową, ustanawiać wspólną wizję i umowy robocze oraz rozwijać zespoły o wysokiej wydajności. Powinni także być w stanie wykorzystywać wyniki retrospektywne do ulepszania zespołu i rozbijania silosów. Wreszcie, praktycy agile powinni być w stanie ocenić zrozumienie agile przez zespół i odpowiednio dostosować podejście, a także zidentyfikować odpowiednie podejście do koordynacji między zespołami.

Obszar 2 – Przywództwo (25% pytań)

Praktycy Agile powinni posiadać niezbędne umiejętności i wiedzę, aby skutecznie przewodzić w zwinnym zespole. Obejmuje to dogłębne zrozumienie zasad i metodologii zwinnych oraz umiejętność tworzenia opartego na współpracy środowiska zespołowego, które sprzyja innowacjom, uczeniu się i rozwojowi. Powinni również być w stanie stosować zasady myślenia systemowego do klasyfikowania scenariuszy i identyfikowania znaczenia lub ryzyka każdej klasyfikacji. Dodatkowo, powinni być w stanie interpretować wyniki narzędzi zwinnych i integrować modele zwinne w oparciu o potrzeby. Inne kluczowe umiejętności obejmują zdolność do ustalania wizji zespołu i umów roboczych, tworzenia i rozwijania wysokowydajnych zespołów, wykorzystywania retrospektywnych ustaleń w celu ulepszenia zespołu oraz stosowania praktyk współpracy w celu rozbicia silosów. Powinien także być zaangażowany w decyzje zespołu, nawet w przypadku braku porozumienia, i być w stanie ocenić zrozumienie zwinności przez zespół, aby dostosować podejście.

Obszar 3 – Produkt (19% pytań)

Praktycy Agile powinni dogłębnie rozumieć metodyki zwinne, w tym (ale nie tylko): Scrum, Kanban i Lean, i być w stanie zastosować je do zarządzania projektami i rozwoju produktu. Powinni mieć doświadczenie w rozwoju produktów, budowaniu map drogowych produktów, tworzeniu historii użytkowników i zarządzaniu zaległościami produktowymi. Powinni posiadać podstawową wiedzę techniczną i być w stanie ściśle współpracować z zespołami programistów w celu zrozumienia wymagań technicznych i ograniczeń. Praktycy powinni posiadać doskonałe umiejętności komunikacyjne i być w stanie skutecznie komunikować się z interesariuszami, w tym klientami, zespołami programistycznymi i kadrą kierowniczą. Kandydat powinien posiadać silne umiejętności przywódcze i być w stanie kierować zespołami wielofunkcyjnymi w celu dostarczania wysokiej jakości produktów. Ponadto powinien być zaangażowany w ciągłe uczenie się i być na bieżąco z najnowszymi trendami i najlepszymi praktykami w zakresie zwinnego zarządzania projektami i produktami oraz rozwoju.

Obszar 4 – Dostarczanie (28% pytań)

Praktycy Agile powinni posiadać niezbędne umiejętności i wiedzę, aby skutecznie zarządzać i dostarczać projekty i produkty przy użyciu zwinnych podejść. Kandydat powinien posiadać silne umiejętności komunikacji i współpracy, aby efektywnie pracować z zespołami wielofunkcyjnymi. Doświadczenie w zwinnych narzędziach i technikach zarządzania projektami, takich jak historie użytkowników, planowanie sprintów i retrospektywy. Znajomość zwinnych praktyk programistycznych, takich jak ciągła integracja, ciągłe dostarczanie i rozwój oparty na testach. Znajomość zwinnych frameworków i metodologii, takich jak Scrum, Kanban, SAFe i Lean. Umiejętność dostosowania się do zmieniających się wymagań i priorytetów w szybko zmieniającym się środowisku. Doświadczenie w stosowaniu zwinnych wskaźników do pomiaru postępów i sukcesu projektu. Poszukiwanie wczesnych informacji zwrotnych od klientów wewnętrznych i zewnętrznych w celu zapewnienia zgodności z ich potrzebami. Proaktywne zarządzanie ryzykiem w celu zminimalizowania wpływu na projekt i/lub dostawę produktu. Eliminowanie marnotrawstwa poprzez skupienie się na dostarczaniu wartości dla klienta. Ciągłe doskonalenie w celu poprawy realizacji projektu i wydajności zespołu. Angażowanie klientów w cały projekt, aby zapewnić spełnienie ich potrzeb. Optymalizacja przepływu poprzez skupienie się na szybkim i wydajnym dostarczaniu wartości. Ponadto, praktycy agile powinni być silnie zaangażowani w ciągłe uczenie się i doskonalenie oraz pasjonować się dostarczaniem klientom wysokiej jakości produktów i usług.

Szczegóły programu modułowego

Cena

4 800 zł netto (5 904,00 zł brutto)

Lokalizacja

Online Live

Termin

Moduł 1: 17-18 marca 2025

Moduł 2: 24-25 marca 2025

 

Szkolenie w godzinach 9:00 – 16:30

 

Możliwość organizacji szkolenia zamkniętego

Kontakt

Aleksandra Jabłczyńska

Koordynator kursu

  • +48 505 171 636
  • patrycja.bawolska@pl.ey.com