Menedżer przyszłości: diagnoza kompetencji, warsztaty samorozwoju – EY Academy of Business

Menedżer przyszłości: diagnoza kompetencji, warsztaty samorozwoju

Weź udział i sprawdź posiadane przez siebie kompetencje. Zdobądź certyfikat potwierdzający Twoje kompetencje przyszłości. 
Zapisz się

Obejrzyj zapowiedź trenera

Dla kogo?

Warsztat adresujemy do:

  • obecnych i przyszłych menedżerów, którzy chcą sprawdzić swoje kompetencje, nauczyć się nowych trendów i określić swoją ścieżkę rozwojową
  • do menedżerów, którzy chcą sprostać wymaganiom nowej rzeczywistości biznesowej
Cel szkolenia

W trakcie warsztatu:

  • dowiesz się, jakie obecnie kompetencje uruchamiasz i jaki jest twój potencjał kompetencyjny do pełnienia roli menedżerskiej
  • będziesz mógł sprawdzić się w licznych zadaniach razem z grupą innych menedżerów
  • sam ocenisz swój potencjał i obierzesz kierunek dalszego rozwoju zarządczego
  • zdobędziesz wiedzę na temat kompetencji przyszłości i tego, jak je uruchamiać
  • otrzymasz certyfikat, poświadczający twoje przygotowanie do pełnienia funkcji menedżerskiej w rzeczywistości VUCA
  • otrzymasz informacje zwrotne od kręgu osób biorących udział w sesji i od trenerów na temat uruchamianych przez ciebie zachowań i potencjalnych zmian, które możesz wdrożyć
  • w ciągu 2,5 dnia zdobędziesz wiedzę na temat samego siebie, której nie da ci żaden test!
Korzyści z udziału w szkoleniu
  • orientacja na zadania i konsekwencja w działaniu
  • samoświadomość i inteligencja emocjonalna
  • odporność na stres, wyzwania i ekspozycję społeczną
  • udzielanie informacji zwrotnej
Metodologia

Warsztat łączy w sobie metodologię:

  • development centre
  • feedbacku 360
  • szkolenia
  • coachingu
Program szkolenia
Dzień 1
  • Kompetencje menedżerów przyszłości – przygotowanie
  • Integracja zespołu – ćwiczenia grupowe
  • Zadania zespołowe i indywidualne, mające na celu zbadanie 3 kompetencji przyszłości
  • Feedback po każdym z zadań, otrzymany od uczestników i trenerów
  • Samoocena kompetencji i wskazania rozwojowe
  • Sesja pytań coachingowych dla każdego uczestnika
  • Wykład podsumowujący
Dzień 2
  • Ćwiczenia rozgrzewkowe
  • Zadania zespołowe i indywidualne, mające na celu zbadanie 3 kolejnych kompetencji przyszłości
  • Feedback po każdym z zadań, otrzymany od uczestników i trenerów
  • Samoocena kompetencji i wskazania rozwojowe
  • Sesja pytań coachingowych dla każdego uczestnika
  • Wykład podsumowujący
  • Zamknięcie procesu grupowego
Dzień 3
  • Informacja zwrotna podsumowująca od trenera
  • Określenie kierunków dalszego rozwoju w formie coachingowej
  • Podsumowanie talentów
  • Zebranie subiektywnych opinii uczestników dotyczących talentów i wskazówek rozwojowych
Forma prowadzenia zajęć

Szkolenie odbędzie się w formie Development Centre. Uczestnicy będą obserwowani przez dwóch asesorów.

 

Zajęcia mają bardzo intensywną formę. Poza wstępem dotyczącym kompetencji menedżerskich, badanych w danym dniu, oraz ćwiczeniami integrującymi grupę i podsumowaniem dnia – całość warsztatu jest prowadzona zadaniowo.

 

Każda z osób realizuje szereg ćwiczeń i zadań o charakterze indywidualnym, pisemnym i grupowym, które stanowią bazę do wnioskowania na temat uruchamianych kompetencji. Jest to więc ćwiczenie w polu.

 

Po każdym z zadań otrzymujesz informacje zwrotną, która pozwoli ci na wprowadzenie zmian w kolejnych zadaniach. Będziesz mógł ćwiczyć zmianę tu i teraz.

 

Będziesz mógł też udzielić innym osobom informacji zwrotnej, dotyczącej ich zachowań, dzięki czemu uczysz się umiejętności obserwowania i udzielania informacji zwrotnej.

 

Zaprosimy cię również do refleksji na temat własnych kompetencji, twoich emocji i motywów działania. Postawimy ci pytanie, na które możesz poszukać inspirujących odpowiedzi, zmieniających twój punkt widzenia na podjęte decyzje i działania.

 

Na koniec otrzymasz całościowe podsumowanie kompetencji, które uruchamiałeś, a w formie pisemnej certyfikat poświadczający twoją gotowość na nową rzeczywistość menedżerską.

 

Poza 6 kompetencjami menedżerskimi przyszłości, o których celowo nie piszemy w programie, będziemy rozwijać w trakcie warsztatu twoje następujące kompetencje:

  • orientacja na zadania i konsekwencja w działaniu
  • samoświadomość i inteligencja emocjonalna
  • odporność na stres, wyzwania i ekspozycję społeczną
  • udzielanie informacji zwrotnej
Trenerzy
Wisława Grabarczyk-Kostka
Prowadzi szkolenia, wykłady i treningi z całego obszaru psychologii biznesu i rozwoju osobistego, jak również działania integracyjne dla zespołów będących w budowie lub w konflikcie.
Natalia Siniłło
Andragog i dyplomowany trener kompetencji miękkich. Specjalizuje się w rozwoju kompetencji miękkich: komunikacji interpersonalnej i intrapersonalnej, radzeniu sobie ze stresem z wykorzystaniem nurtu poznawczo-behawioralnego, zarządzaniu w oparciu o inteligencję emocjonalną, budowaniu trwałych relacji.