Krytyczna analiza strategii rozwoju biznesu – EY Academy of Business

Krytyczna analiza strategii rozwoju biznesu

Proces budowy strategii to wymagające przedsięwzięcie, ale… Czy cele strategiczne zostaną osiągnięte? Jakie przeciwności mogą się pojawić? W czym się mylimy i na pierwszy rzut oka tego nie widzimy? Warto znaleźć odpowiedzi na te pytania, zanim rozpoczniemy realizację strategii i ponoszenie nakładów inwestycyjnych.

Warsztat adresujemy do osób, które:

  • chcą nabyć lub uporządkować już posiadaną wiedzę z zakresu zarządzania strategicznego, w szczególności z obszaru krytycznej analizy założeń strategicznych;
  • poszukują możliwości nabycia praktycznych umiejętności przeprowadzania takiej analizy z wykorzystaniem niestandardowego narzędzia.

W trakcie warsztatu uczestnicy:

  • przypomną sobie, jakie kluczowe elementy powinna zawierać strategia rozwoju biznesu – zrobią to, analizując w zespołach zdefiniowaną strategię rozwoju biznesu;
  • nabędą praktyczną umiejętność przeprowadzenia krytycznej analizy strategii za pomocą niestandardowego narzędzia, którego celowo tutaj nie opisujemy.

W efekcie warsztatu uczestnik:

  • wie, czym jest krytyczna analiza strategii rozwoju biznesu oraz jakie narzędzia można wykorzystać do jej przeprowadzenia;
  • potrafi przeprowadzić krytyczną analizę strategii rozwoju biznesu, z kilku perspektyw – co może pójść nie tak i jak temu zapobiec, zanim się to wydarzy.

Moduł 1 (wprowadzający) – kluczowe elementy strategii rozwoju biznesu (2h)

  • Cele i ambicje strategiczne firmy – dlaczego takie i po co?
  • Jaka strategia biznesowa będzie najlepsza?
  • Model biznesowy i cechy dobrych modeli biznesowych
  • Inicjatywy strategiczne, efektywne działanie na poziomie taktycznym i operacyjnym

Moduł 2 (główny) – krytyczna analiza strategii rozwoju biznesu (4h)

  • Krytyczna analiza strategii rozwoju biznesu, na czym polega i dlaczego warto ją robić?
  • Omówienie narzędzia
  • Przeprowadzenie analizy
  • Wnioski, refleksje, podsumowanie

Katarzyna Jasińska - menedżer z 25-letnim doświadczeniem w firmie produkcyjnej o zasięgu globalnym. Planowanie strategiczne, rozwój biznesu, zarządzanie projektami oraz współpraca z firmami motoryzacyjnymi to główne obszary jej doświadczeń.

Agnieszka Magusiak-Sajdak - menedżer z ponad 20-letnim doświadczeniem w zarządzaniu strategicznym i operacyjnym, zdobytym w międzynarodowej korporacji. Uczestniczyła w przejęciach podmiotów, optymalizacji struktur, transformacji procesów.

Lektury dla kadry C-level – prezesów i liderów, którzy nie zatrzymują się w rozwoju

Narracja w przywództwie
Spotkanie autorskie z Markiem Kochanem

Zapraszamy do udziału w bezpłatnym spotkaniu z Markiem Kochanem, autorem książki "Turban mistrza Mansura. Opowieści sufickie dla mówców i przywódców", które poświecimy kreacji narracji w biznesie.

10 przykazań dla zwycięzców
Spotkanie autorskie z Ewą Opolską

Weź udział w spotkaniu autorskim z Ewą Opolską, współautorką książki "Po co nam praca” i dowiedz się jak zbudować strategię, która pozwoli Ci odnieść sukces.

Menedżerskie rozmowy 1 na 1
Spotkanie autorskie z Tomaszem Bagińskim

Rozmowy 1 na 1 są kluczowym narzędziem w dyspozycji menedżera, które pozwalają mu lepiej zrozumieć i zmotywować swoich pracowników. Jak jednak poprawnie prowadzić rozmowy, na co uważać i jak przemienić górnolotne hasła w realne działania mające wpływ na funkcjonowanie zespołów? Nikt nie zna odpowiedzi na te pytania lepiej niż Tomasz Bagiński, przedsiębiorca, konsultant, trener EY Academy of Business i autor książki 1 na 1.

Rusza nowa seria podcastów "Leadership - wyzwania kadry C-level"

Ruszamy z nowym cyklem podcastów "Leadership - wyzwania kadry C-level" skupionym wokół wyzwań liderów i sposobów zarządzania kadrą menedżerską.

Krytyczna analiza strategii rozwoju biznesu

Cena

1300 zł netto ( 1599 zł brutto )

Krytyczna analiza strategii rozwoju biznesu

Proces budowy strategii to wymagające przedsięwzięcie, ale… Czy cele strategiczne zostaną osiągnięte? Jakie przeciwności mogą się pojawić? W czym się mylimy i na pierwszy rzut oka tego nie widzimy? Warto znaleźć odpowiedzi na te pytania, zanim rozpoczniemy realizację strategii i ponoszenie nakładów inwestycyjnych.

Dla kogo?

Warsztat adresujemy do osób, które:

  • chcą nabyć lub uporządkować już posiadaną wiedzę z zakresu zarządzania strategicznego, w szczególności z obszaru krytycznej analizy założeń strategicznych;
  • poszukują możliwości nabycia praktycznych umiejętności przeprowadzania takiej analizy z wykorzystaniem niestandardowego narzędzia.
Cele i korzyści

W trakcie warsztatu uczestnicy:

  • przypomną sobie, jakie kluczowe elementy powinna zawierać strategia rozwoju biznesu – zrobią to, analizując w zespołach zdefiniowaną strategię rozwoju biznesu;
  • nabędą praktyczną umiejętność przeprowadzenia krytycznej analizy strategii za pomocą niestandardowego narzędzia, którego celowo tutaj nie opisujemy.

W efekcie warsztatu uczestnik:

  • wie, czym jest krytyczna analiza strategii rozwoju biznesu oraz jakie narzędzia można wykorzystać do jej przeprowadzenia;
  • potrafi przeprowadzić krytyczną analizę strategii rozwoju biznesu, z kilku perspektyw – co może pójść nie tak i jak temu zapobiec, zanim się to wydarzy.
Program

Moduł 1 (wprowadzający) – kluczowe elementy strategii rozwoju biznesu (2h)

  • Cele i ambicje strategiczne firmy – dlaczego takie i po co?
  • Jaka strategia biznesowa będzie najlepsza?
  • Model biznesowy i cechy dobrych modeli biznesowych
  • Inicjatywy strategiczne, efektywne działanie na poziomie taktycznym i operacyjnym

Moduł 2 (główny) – krytyczna analiza strategii rozwoju biznesu (4h)

  • Krytyczna analiza strategii rozwoju biznesu, na czym polega i dlaczego warto ją robić?
  • Omówienie narzędzia
  • Przeprowadzenie analizy
  • Wnioski, refleksje, podsumowanie

Cena

1300 zł netto ( 1599 zł brutto )

Lokalizacja

Online Live

Termin

Nowy termin zostanie podany wkrótce

Kontakt

Sonia Kaniewska

Koordynator kursu

  • +48 573 809 469
  • sonia.kaniewska@pl.ey.com