Kluczowe wskaźniki efektywności w przedsiębiorstwie (KPI) – EY Academy of Business

Kluczowe wskaźniki efektywności w przedsiębiorstwie (KPI)

Czyli czemu świat biznesu kręci się wokół KPI.
Zapisz się

Obejrzyj zapowiedź trenera

Dla kogo?

Jeżeli jesteś:

  • menedżerem, dyrektorem, członkiem kadry zarządzającej
  • osobą szukającą wiedzy o zarządzaniu efektywnością
  • pracownikiem startupów

Jeżeli chcesz:

  • zrozumieć schemat działania KPI w Twojej organizacji
  • zidentyfikować problemy, przez jakie KPI w Twojej organizacji nie funkcjonują lub mogłyby funkcjonować lepiej

Jeżeli planujesz:

  • wdrożyć/poprawić istniejące KPI
  • przekonać do drożenia KPI osoby decyzyjne

to szkolenie jest dla Ciebie!

Korzyści z udziału w szkoleniu

Ukończenie szkolenia pozwoli na poznanie procesu wdrażania KPI w organizacji, w sposób pozwalający uniknąć najczęstszych błędów psujących oczekiwany efekt.

  • Jako Nieprzekonany do wdrożenia, dowiesz się czy warto.
  • Jako Wdrażający dowiesz się, jak to zrobić.
  • A jako Niezadowolony Użytkownik dowiesz się, że KPI zyskują przy bliższym poznaniu i zrozumiesz, jak przeprowadzić proces naprawczy.
Program szkolenia

„Mówią, że pożytecznie jest umieć uczyć się na własnych błędach, o ile przyjemniej jednak jest uczyć się na cudzych” – Agnieszka Lisak

  • Dlaczego system KPI nie działa?
  • Jakie problemy pojawiają się w pracy z KPI?
  • Jakie są źródła tych kłopotów?
  • Jak ich uniknąć/naprawić istniejące?

„Jestem zwolennikiem efektu motyla. Mała pozytywna wibracja może zmienić cały kosmos” – Amit Ray

  • Studia przypadków pokazujące siłę pojedynczych KPI

„Najważniejszy w każdym działaniu jest początek” – Platon

  • Jak zacząć?
  • Kto i dlaczego powinien uwierzyć w KPI?
  • Jak stworzyć zespół KPI?
  • Gdzie jesteśmy z systemem miar – jak ustalić punkt startu?

„Wygrywa tylko ten, kto ma jasno określony cel i nieodparte pragnienie, aby go osiągnąć” – Napoleon Hill

  • Jak zdefiniować kluczowe czynniki sukcesu (CSF) organizacji?
  • Jak określić, czy wybrane CSF są właściwe?
  • Określenie potencjalnych KPI
  • Zdefiniowanie miar i źródeł
  • Budowa systemu raportowania
  • Analiza i wizualizacja danych

„Sukces wydaje się być w dużej mierze kwestią wytrwania, gdy inni rezygnują” – William Feather

  • Co dalej z wynikami?
  • Dopracowanie KPI, aby utrzymać ich użyteczność
  • Ciągłe doskonalenie systemu miar
Trenerzy
Katarzyna Włodarska
Od 1996 r. pracuje w grupie EY, od 1999 r. jako trener biznesu. Posiada kwalifikacje ACCA (Association of Chartered Certified Accountants) i CIA (Certified Internal Auditor). Jest specjalistką w zakresie audytu wewnętrznego i zarządzania ryzykiem.