Dla osób chcących, aby ich szkolenia i warsztaty prowadzone online były ciekawsze, bardziej angażujące i skoncentrowane na uczestnikach. Czyli zarówno dla managerów, którzy chcą w interesujący sposób przekazać wiedzę zespołowi, jak i dla HR-owców, którzy chcieliby, aby onboarding online nie był tylko prezentacją w power point. Ale też dla wszystkich, którzy organizują spotkania za pomocą platform do komunikacji i chcieliby wiedzieć, jak robić to profesjonalnie, używając również narzędzi do kolaboracji i różnych technik pracy grupowej.
Na tym szkoleniu nauczysz się:
1. Jakie są platformy do komunikacji online i jak je efektywnie wykorzystywać do pracy grupowej na przykładzie MS Teams i Zooma
2. Jakie są narzędzie do kolaboracji i angażowania uczestników na przykładzie Murala, Miro, Menti
3. Jakie są zasady pracy online, na co zwrócić uwagę przed, w trakcie i po
4. O czym warto pamiętać, prowadząc szkolenia online
Dzięki temu szkoleniu będziesz mógł pewniej poruszać się po narzędziach i będziesz wiedzieć, kiedy korzystać z każdego z nich. Uczestnicy Twoich szkoleń będą aktywni i zaangażowani, a Ty bardziej pewny siebie.
Dzień 1
Wprowadzenie teoretyczne, zapoznanie uczestników z narzędziami, zasadami i najlepszymi praktykami.
WPROWADZENIE TEORETYCZNE
1. O narzędziach
2. O zasadach
3. O uczestnikach
4. O prowadzącym