Fundamenty Transformacji Cyfrowej – jak efektywnie zbudować cyfrowy ekosystem?
Dzięki udziałowi w szkoleniu zrozumiesz znaczenie transformacji cyfrowej dla organizacji oraz poznasz rolę technologii i danych przy tworzeniu nowego doświadczenia klienta.
Do udziału w warsztatach zapraszamy:
- Menedżerów liniowych i funkcyjnych średniego i wyższego szczebla
- Menedżerów transformacji cyfrowych
- Specjalistów biznesu, którzy chcą poznać świat cyfrowy
- Wszystkich, którzy chcą zwiększyć swoją wyobraźnię na temat organizacji cyfrowych
Najważniejsze korzyści dla uczestników szkolenia to:
- Umiejętność wyjaśnienia istoty transformacji cyfrowej dla organizacji
- Poznanie znaczenia kulturowej zmiany dla transformacji cyfrowej
- Poznanie znaczenie myślenia systemowego przy łączeniu świata cyfrowego z fizycznym
- Zbudowanie wyobraźni cyfrowej
- Poznanie znaczenia technologii i danych przy realizacji nowego doświadczenia klienta
1. Fundamenty Transformacji Cyfrowej
- Technologia i transformacja
- Wartości cyfrowej transformacji
- Agility – zwinność organizacyjna
- Elastyczność i zwinność
- Projektowanie organizacji zwinnej
- Uczenie się, oduczanie się
- Istota uczenia się w organizacji
- Promowanie uczenia się w organizacji
- Współpraca ponad silosy
- Różnorodność
- Współpraca ponad funkcje
- Współpraca ponad organizacje
- Apetyty na ryzyko
- Ryzyko i celebracja porażki
- Tworzenie apetytu na ryzyko
- Prowadzenie cyfrowej transformacji
- Cyfrowa kultura
- Wprowadzenie zmiany organizacyjnej
2. Transformacja Cyfrowa w tradycyjnych, przemysłowych sektorach
- Dylematy przemysłu – jak się adaptować do zmian w otoczeniu
- Zrozumienie zmiany przejścia od ekonomii przemysłu do ekonomii cyfrowej
- Budowanie niezależności i modularności
- Ekosystem
- Zakłócenie status quo poprzez inne branże
- Zmiana modelu biznesowego
- Na ile organizacje wywodzące się z przemysłowych modeli biznesowych mogą odnieść sukces w otoczeniu cyfrowym?
- Myślenie systemowe i przywództwo systemowe
3. Przyszłość pracy
- Projektowanie organizacji dla uwolnienia potencjału nowoczesnego pracownika
- Projektowanie struktury organizacyjnej i zespołów gotowych na cyfrowe środowisko
- Praca zespołowa
- Flash Teams
- Uwolnienie potencjału wiedzy i doświadczeń poprzez crowdsourcing
- Wprowadzenie do crowdsourcingu, sposoby wykorzystania
- Rozwiązywanie problemów poprzez crowdsourcing
- Jakość, motywacja i wynagradzanie
- Rola crowdsourcingu i sztucznej inteligencji
- Jakie możliwości każda organizacja może mieć poprzez szybkie i tanie dotarcie do milionów ludzi i ich wiedzy na całym świecie?
4. Omówienie rewolucji danych
- Cztery obszary rewolucji danych: inżynieria danych oraz infrastruktura, podsumowanie danych, przewidywanie poprzez wykorzystanie danych, podejmowanie decyzji na podstawie danych
- Zrozumienie różnicy pomiędzy korelacją a przyczynowością
- Wprowadzenie do przewidywania
5. Transformacja doświadczenia klienta wspomagana przez sztuczną inteligencję
- Rola sztucznej inteligencji w pomocy człowiekowi
- Sztuczna inteligencja dzisiaj
- Jakie mamy wyzwania ze sztuczną inteligencją
- Interakcja ze sztuczną inteligencją
- Wykorzystanie danych do przewidywania i modelowania trendów
- Dane i rola przewidywania zachowań klientów zanim one się wydarzą
6. Budowanie strategii platform produktowych w celu przyspieszenia rozwoju
- Platforma vs produkt w świecie cyfrowym
- Cyfrowa transformacja w produktach i platformach
- Przegląd platform
- Podstawy platform produktowych