Efektywne wykorzystanie social mediów w komunikacji marketingowej – EY Academy of Business

Efektywne wykorzystanie social mediów w komunikacji marketingowej

Szkolenie skupia się na praktycznym zbudowaniu strategii komunikacji z wyborem platform – właściwych dla celów biznesowych danej firmy czy osoby. Osoby uczestniczące w szkoleniu dowiedzą się, jak opracować przemyślaną strategię komunikacji, która dostosowuje się do specyfiki różnych platform, takich jak Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok czy YouTube. Poznają różnice w algorytmie poszczególnych platform oraz sprawdzą w praktyce, jaki rodzaj komunikacji i w których kanałach społecznościowych odpowiadać będzie na ich cele biznesowe czy osobiste.

  • Osób zarządzających komunikacją w social mediach
  • Prowadzących lub zakładających własne firmy
  • Pracujących w działach marketingu, komunikacji czy PR
  • Zainteresowanych komunikacja w mediach społecznościowych
  • Ekspertów prowadzących własne profile społecznościowe

  • Poznanie różnic w zarządzaniu komunikacja w różnych profilach społecznościowych
  • Zbudowanie i weryfikacja własnej strategii komunikacji w mediach społecznościowych pod kątem działań dopasowanych do celów biznesowych
  • Zwiększenie zasięgów dzięki skutecznemu wykorzystaniu zmian w algorytmie na poszczególnych platformach
  • Zwiększenie konkurencyjności na rynku dzięki lepszemu dopasowaniu komunikacji do potencjalnych klientów
  1. Jak zbudować strategię komunikacji w mediach społecznościowych: wybór celów, grup odbiorczych, platform i mierników sukcesu
  2. Specyfika poszczególnych platform społecznościowych – praktyczny warsztat tworzenia kont
  3. Zarządzanie treścią – pisanie angażujących postów, planowanie treści, analiza efektywności
  4. Dobre i złe praktyki budowania społeczności w mediach społecznościowych
  5. Analiza algorytmu
  6. Zarządzanie kryzysowe w mediach społecznościowych

Katarzyna Buszkowska - przez ponad 20 lat związana z mediami i dziennikarstwem informacyjnym. Była dziennikarką agencyjną, wydawcą w telewizji, zarządzała ponad 200-osobowym zespołem jako redaktor naczelna PAP oraz zespołem Radia Zet jako szefowa Działu Informacji.

Efektywne wykorzystanie social mediów w komunikacji marketingowej

Cena

2 500 zł netto (3 075,00 zł brutto)

Efektywne wykorzystanie social mediów w komunikacji marketingowej

Szkolenie skupia się na praktycznym zbudowaniu strategii komunikacji z wyborem platform – właściwych dla celów biznesowych danej firmy czy osoby. Osoby uczestniczące w szkoleniu dowiedzą się, jak opracować przemyślaną strategię komunikacji, która dostosowuje się do specyfiki różnych platform, takich jak Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok czy YouTube. Poznają różnice w algorytmie poszczególnych platform oraz sprawdzą w praktyce, jaki rodzaj komunikacji i w których kanałach społecznościowych odpowiadać będzie na ich cele biznesowe czy osobiste.

Dla kogo?

  • Osób zarządzających komunikacją w social mediach
  • Prowadzących lub zakładających własne firmy
  • Pracujących w działach marketingu, komunikacji czy PR
  • Zainteresowanych komunikacja w mediach społecznościowych
  • Ekspertów prowadzących własne profile społecznościowe
Cele i korzyści

  • Poznanie różnic w zarządzaniu komunikacja w różnych profilach społecznościowych
  • Zbudowanie i weryfikacja własnej strategii komunikacji w mediach społecznościowych pod kątem działań dopasowanych do celów biznesowych
  • Zwiększenie zasięgów dzięki skutecznemu wykorzystaniu zmian w algorytmie na poszczególnych platformach
  • Zwiększenie konkurencyjności na rynku dzięki lepszemu dopasowaniu komunikacji do potencjalnych klientów
Program
  1. Jak zbudować strategię komunikacji w mediach społecznościowych: wybór celów, grup odbiorczych, platform i mierników sukcesu
  2. Specyfika poszczególnych platform społecznościowych – praktyczny warsztat tworzenia kont
  3. Zarządzanie treścią – pisanie angażujących postów, planowanie treści, analiza efektywności
  4. Dobre i złe praktyki budowania społeczności w mediach społecznościowych
  5. Analiza algorytmu
  6. Zarządzanie kryzysowe w mediach społecznościowych

Cena

2 500 zł netto (3 075,00 zł brutto)

Lokalizacja

Online Live

Termin

29-30 stycznia 2025

 

Szkolenie w godzinach 9:00 – 15:30

Kontakt

Zuzanna Stępień

Koordynator kursu

  • +48 510 201 314
  • Zuzanna.Stepien@pl.ey.com