Dress Code w biznesie klucz do profesjonalnego wizerunku – EY Academy of Business

Dress Code w biznesie klucz do profesjonalnego wizerunku

Pierwsze wrażenie robi się tylko raz.
Zapisz się
Pierwsze wrażenie robi się tylko raz. Wizerunek biznesowy jest ważny, ponieważ może wpływać na sukces zawodowy, relacje z klientami i współpracownikami oraz ogólną reputację w branży. Dobrze zarządzany wizerunek biznesowy pomaga budować zaufanie i autorytet, a także otwiera drzwi do nowych możliwości i awansów. Niezależnie od tego, czy jesteś doświadczonym menedżerem, ambitnym pracownikiem korporacji, dynamicznym przedstawicielem handlowym, czy osobą rozpoczynającą swoją karierę zawodową, nasz program został stworzony z myślą o Tobie. W dzisiejszym świecie biznesu, gdzie konkurencja jest nieustanna, a pierwsze wrażenie może zadecydować o sukcesie lub porażce, niezwykle istotne jest, aby każdy detal Twojego wizerunku był przemyślany i dopracowany. Nasze szkolenie pomoże Ci zrozumieć, jak za pomocą dress codu możesz wyrazić swoją osobowość, kompetencje i profesjonalizm. Oferujemy Ci kompleksowe podejście do tematu wizerunku w biznesie, łącząc teorię z praktycznymi poradami, które możesz od razu zastosować w swoim życiu zawodowym. Nasze szkolenie to nie tylko nauka o ubiorze, to przede wszystkim inwestycja w Twój osobisty rozwój i budowanie marki osobistej, która otworzy przed Tobą nowe możliwości. Pod okiem naszych doświadczonych trenerów, Agnieszki Martyny Ross i Natalii Jaszyczk, zdobędziesz wiedzę, która pozwoli Ci świadomie zarządzać swoim wizerunkiem, zwiększając tym samym Twoją wartość na rynku pracy. Dołącz do nas i odkryj, jak odpowiedni dress code może stać się Twoim sprzymierzeńcem w osiąganiu zawodowych celów. To szkolenie zmieni nie tylko Twój sposób postrzegania mody w biznesie, ale także to, jak inni postrzegają Ciebie. Zapraszamy do wzięcia udziału w tej ekscytującej podróży ku profesjonalizmowi i elegancji.
Dla kogo?

Warsztat dedykowany jest dla osób, które chcą się czuć dobrze i adekwatnie w swoich aktywnościach zawodowych: w codziennej pracy biurowej, na spotkaniach stacjonarnych oraz zdalnych – zarówno wewnętrznych, jak i tych z klientami, czy na wyjazdach integracyjnych.

Zapraszamy:

  1. Menedżerów i liderów zespołów
  2. Pracowników korporacji i firm
  3. Przedstawicieli handlowych i osoby kontaktujące się z klientami
  4. Osoby szukające pracy
Cel szkolenia

Celem warsztatu jest wyposażenie uczestników w wiedzę oraz narzędzia praktyczne z obszaru dress codu biznesowego.

Korzyści z udziału w szkoleniu

Korzyści dla firmy:

  • Zyskasz pewność, że wizerunek Twoich pracowników jest profesjonalny.
  • Wizerunek Twojej firmy będzie spójny.
  • Zdobędziesz prestiż marki, firmy, przedsiębiorstwa.

Korzyści osobiste:

  • Zdobędziesz pewność siebie i profesjonalizm.
  • Zbudujesz spójny wizerunek w zewnętrznych relacjach biznesowych oraz wewnątrz zespołów.
  • Poznasz i usprawnisz reguły komunikacji wizualnej.
  • Poprawisz wizerunek osobisty.
Program szkolenia

Jak nasz wygląd jest odbierany przez klientów, a jak przez współpracowników?

  • Jak zrobić dobre pierwsze wrażenie?
  • Jaki dress code obowiązuje na spotkaniach z klientem, w biurze, na wyjazdach integracyjnych, na lunchach i kolacjach służbowych?
  • Na jakie zmiany w stroju można sobie pozwolić po pandemii, co jest dopuszczalne, a co nie?
  • Jakie są reguły współczesnej klasyki?
  • Jak ubierać się na spotkania on-line?
  • Jak zorganizować swoją szafę biznesową?

Podczas warsztatu uczestnicy dowiedzą się:

  • Jakie ubrania i akcesoria wzmacniają nas, a jakie osłabiają w biznesie?
  • Co znaczą różne kolory stroju w języku biznesowym?
  • Jak podkreślać atuty swojej sylwetki?
  • Na czym polega zasada trzech kolorów, kontrastu, dodawania światła, dystansu i bliskości?
  • Jakie ubrania i dodatki tworzą tzw. listę „must have” dress codu biznesowego?
  • Na co zwrócić uwagę podczas zakupów odzieży i akcesoriów?
  • Gdzie warto kupować odzież i dodatki?
Trenerzy
Agnieszka Martyna-Ross
Trener i szkoleniowiec z 15 letnim doświadczeniem w obszarze zarządzania wizerunkiem, autoprezentacji i rozwijania marki osobistej na każdym etapie kariery zawodowej. Specjalizuję się w wizerunku biznesowym. Prowadzę warsztaty sprzedażowe dla personelu marek odzieżowych z efektywnej obsługi klienta i doradztwa personalnego. Jestem autorem tekstów o budowaniu wizerunku profesjonalisty na łamach takich magazynów jak: Puls Biznesu, Benefit, HR Influencer, Business Insider, Forbes.pl
Natalia Jaszczyk
Trenerka, badaczka i mentorka z blisko dwudziestoletnim doświadczeniem w obszarze rozwijania jednostek, zespołów i organizacji. W jej pracy bazuje na wykształceniu z obszaru psychologii biznesu - ma specjalizacje psychologia HR (SWPS), psychologia zachowań konsumenckich (SWPS) oraz psychologia wizerunku (Central Saint Martins).