Design Thinking w bankowości – EY Academy of Business

Design Thinking w bankowości

Chcesz odkryć nowe podejście do rozwiązywania problemów w bankowości i zwiększyć innowacyjność w swoim zespole? Design Thinking to metoda, która zrewolucjonizuje tworzenie produktów i usług finansowych. To szkolenie nauczy Cię myślenia z perspektywy klienta, prototypowania rozwiązań i szybkiego testowania pomysłów. Poznaj narzędzia, które pomogą Ci skuteczniej reagować na potrzeby rynku oraz wdrażać innowacyjne rozwiązania w swojej instytucji finansowej.

Szkolenie skierowane jest do:

  • Pracowników sektora bankowego i instytucji finansowych, którzy chcą rozwijać innowacyjne usługi.
  • Managerów odpowiedzialnych za strategię, rozwój produktów i zarządzanie zespołami.
  • Specjalistów od obsługi klienta i doradców, pragnących lepiej zrozumieć potrzeby klientów.
  • Wszystkich zainteresowanych wprowadzeniem metod kreatywnego myślenia w swoje codzienne obowiązki.

Podczas szkolenia dowiesz się:

  • Na czym polega metoda Design Thinking i jak wykorzystać ją w bankowości.
  • Jak identyfikować prawdziwe potrzeby klientów i tworzyć rozwiązania odpowiadające ich oczekiwaniom.
  • Jak generować innowacyjne pomysły i prototypować je w praktyczny sposób.
  • Jak przeprowadzać testy użytkowników i doskonalić sposób prezentacji produktów/usług.
  • Jak efektywnie współpracować w zespole multidyscyplinarnym, stosując podejście Design Thinking.

Po ukończeniu szkolenia:

  • Będziesz umiał/a wykorzystać Design Thinking do rozwiązywania problemów w bankowości.
  • Zrozumiesz, jak tworzyć produkty i usługi w pełni odpowiadające oczekiwaniom klientów.
  • Poznasz praktyczne narzędzia i techniki, które zastosujesz w pracy zespołowej i projektach bankowych.
  • Zwiększysz swoją kreatywność oraz zdolność do efektywnej innowacji.
  • Będziesz przygotowany/a do wdrażania nowoczesnych metod w swoim miejscu pracy.

Szczegółowy program szkolenia

  1. Wprowadzenie do Design Thinking
  2. Etap empatii – rozumienie klienta
  3. Etap definiowania problemu
  4. Generowanie pomysłów
  5. Prototypowanie i testowanie
  6. Wdrażanie innowacji w organizacji
  7. Podsumowanie i praktyczne case studies

Ewelina Czaplińska - certyfikowany ekspert kredytowy i doradca finansowy. Uważa, że za pomocą właściwej edukacji bankowej jest możliwe praktyczne wykorzystanie produktów finansowych, aby przynosiły jak najwięcej korzyści. I to właśnie jest jednym z jej życiowych celów.

Design Thinking w bankowości

Cena

1 250 zł netto (1 537,50 zł brutto)

Design Thinking w bankowości

Chcesz odkryć nowe podejście do rozwiązywania problemów w bankowości i zwiększyć innowacyjność w swoim zespole? Design Thinking to metoda, która zrewolucjonizuje tworzenie produktów i usług finansowych. To szkolenie nauczy Cię myślenia z perspektywy klienta, prototypowania rozwiązań i szybkiego testowania pomysłów. Poznaj narzędzia, które pomogą Ci skuteczniej reagować na potrzeby rynku oraz wdrażać innowacyjne rozwiązania w swojej instytucji finansowej.

Dla kogo?

Szkolenie skierowane jest do:

  • Pracowników sektora bankowego i instytucji finansowych, którzy chcą rozwijać innowacyjne usługi.
  • Managerów odpowiedzialnych za strategię, rozwój produktów i zarządzanie zespołami.
  • Specjalistów od obsługi klienta i doradców, pragnących lepiej zrozumieć potrzeby klientów.
  • Wszystkich zainteresowanych wprowadzeniem metod kreatywnego myślenia w swoje codzienne obowiązki.
Cele i korzyści

Podczas szkolenia dowiesz się:

  • Na czym polega metoda Design Thinking i jak wykorzystać ją w bankowości.
  • Jak identyfikować prawdziwe potrzeby klientów i tworzyć rozwiązania odpowiadające ich oczekiwaniom.
  • Jak generować innowacyjne pomysły i prototypować je w praktyczny sposób.
  • Jak przeprowadzać testy użytkowników i doskonalić sposób prezentacji produktów/usług.
  • Jak efektywnie współpracować w zespole multidyscyplinarnym, stosując podejście Design Thinking.

Po ukończeniu szkolenia:

  • Będziesz umiał/a wykorzystać Design Thinking do rozwiązywania problemów w bankowości.
  • Zrozumiesz, jak tworzyć produkty i usługi w pełni odpowiadające oczekiwaniom klientów.
  • Poznasz praktyczne narzędzia i techniki, które zastosujesz w pracy zespołowej i projektach bankowych.
  • Zwiększysz swoją kreatywność oraz zdolność do efektywnej innowacji.
  • Będziesz przygotowany/a do wdrażania nowoczesnych metod w swoim miejscu pracy.
Program

Szczegółowy program szkolenia

  1. Wprowadzenie do Design Thinking
  2. Etap empatii – rozumienie klienta
  3. Etap definiowania problemu
  4. Generowanie pomysłów
  5. Prototypowanie i testowanie
  6. Wdrażanie innowacji w organizacji
  7. Podsumowanie i praktyczne case studies

Cena

1 250 zł netto (1 537,50 zł brutto)

Lokalizacja

Warszawa

Termin

16 kwietnia 2025

Kontakt

Patrycja Bawolska

Koordynator kursu

  • +48 797 305 720
  • patrycja.bawolska@pl.ey.com