Creative writing w biznesie – EY Academy of Business

Creative writing w biznesie

Jak atrakcyjnie pisać i jak skutecznie docierać do odbiorców? Jak pisać z myślą o konkretnych celach komunikacji?
Zapytaj o szkolenie
Dla kogo?

Dla osób zajmujących się komunikacją w firmach – zarówno wewnętrzną, jak i zewnętrzną, ale także dla każdego, kto chce wzmocnić swoje kompetencje językowe.

Cel szkolenia

Celem warsztatu jest:

  • Podniesienie językowej i komunikacyjnej kompetencji
  • Praca z tekstem, która ma podnieść wzrost kompetencji i wyjście poza utarte ścieżki komunikacyjne
  • Poznanie skutecznych sposobów pracy z tekstem
Korzyści z udziału w szkoleniu
  • Poprawa komunikatywności i atrakcyjności tekstów oraz ich skuteczności w docieraniu do odbiorców
  • Zwiększenie świadomości językowej
  • Budowanie kultury komunikacyjnej firmy
Program szkolenia

Moduł I — Z czego składa się dobrze napisany tekst

  • Dlaczego najważniejsza jest informacja
  • Rola tytułu i pierwszego akapitu
  • Zasady pisania zgodnie z piramidą wartości
  • Warsztat praktyczny tworzenia tytułów i informacji: siła dotarcia

Moduł II— Jak pisać językiem korzyści

  • Określenie tematu, celu oraz efektu, który chcemy uzyskać
  • Specyfika tekstu w zależności od przeznaczenia
  • Formatowanie wypowiedzi pod grupy odbiorców
  • Czym jest magia pierwszego zdania
  • Metoda pytań do tekstu

Moduł III — Język i styl

  • Kluczowe elementy tekstu a styl
  • Jak uzyskać efekt autentyczności
  • Na czym polega dobre redagowanie
  • Myśl, jak czytelnik, czyli jak pisać jaśniej, krócej i ciekawiej
Trenerzy
Katarzyna Buszkowska
przez ponad 20 lat związana z mediami i dziennikarstwem informacyjnym. Była dziennikarką agencyjną, wydawcą w telewizji, zarządzała ponad 200-osobowym zespołem jako redaktor naczelna PAP oraz zespołem Radia Zet jako szefowa Działu Informacji.