Certyfikowany Kierownik Produkcji – EY Academy of Business

Certyfikowany Kierownik Produkcji

Osiągnięcie doskonałości operacyjnej to marzenie wielu organizacji i każda organizacja ma swoją definicję, co rozumie pod tym pojęciem. Jednak wszystkie organizacje, które świadomie zmierzają w tym kierunku twierdzą, że to pracownicy są najważniejszym elementem tej drogi.

Każda osoba w organizacji ma swoją rolę do spełnienia, a jaką rolę ma kierownik produkcji? Możemy usłyszeć, że dzisiejsze czasy potrzebują inspirujących i efektywnych liderów, kierowników, menedżerów. Odkrycie swojego potencjału, a następnie jego rozwijanie może zapewnić właściwy rytm rozwoju swojej skuteczności i spójności wewnętrznej. Osoby, które łączą kompetencje twardych i miękkie zapisują się trwale w naszych umysłach, stają się często dla nas autorytetem w danym temacie czy sposobie postępowania.

Proponujemy Państwu dwa dni na zatrzymanie się w codziennych działaniach operacyjnych, realizacji wyznaczonych celów i przeniesienie uwagi na poznanie narzędzi twardych i miękkich z obszaru ciągłego doskonalenia. Wierzymy w to, że zaadoptowanie ich w świadomy sposób przełożyły się bezpośrednio na skuteczność działania w roli kierownika produkcji i wykorzystania zasobów i potencjału współpracowników w kulturze wzajemnego zrozumienia i szacunku.

Do udziału w warsztacie zapraszamy wszystkie osoby poszukujące odpowiedzi, w jaki sposób inspirujące przykłady przenosić na codzienność operacyjną, osiągając wymierne rezultaty. W szczególności osoby, które planują objąć rolę kierownika produkcji lub już tą rolę pełnią i chcą doskonalić swój kierowniczy warsztat pracy.

Po ukończeniu szkolenia uczestnicy:

  • Doświadczą w praktycznych ćwiczeniach wpływu wartości, zasad, metod i narzędzi na kształtowanie kultury organizacji
  • Będą świadomi, co można i jak zastosować w pracy indywidualnej i grupowej ze swoimi współpracownikami
  • Poznają narzędzia, które pozwolą na zrobienie pierwszych kroków w celu usprawnienia współpracy i komunikacji w swoich środowiskach pracy

Warsztat 2 dniowy:

Ćwiczenia praktyczne oparte o symulacje środowiska produkcyjnego. Zastosowanie twardych narzędzi z obszaru ciągłego doskonalenia nowoczesnej produkcji połączonych z miękkimi kompetencji zarządzania.

W formule warsztatów praktycznych będziemy zgłębiali poniższe zagadnienia:

  • Jak kultura organizacyjna i środowisko wpływa na nas, naszych współpracowników, komunikację i współpracę. Etapy efektywnej dwukierunkowej  komunikacji między zespołem, a kierownictwem. Jakie techniki i narzędzia skutecznej komunikacji w środowisku produkcyjnym sprawdzają się najlepiej.
  • Jak rozumienie oczekiwań roli kierownika przez jego przełożonego i współpracowników przekłada się na późniejsze procesy współpracy. O co warto zadbać w tym obszarze, aby później być mile zaskoczonym.
  • Jak połączyć codzienną pracę kierownika produkcji ze strategią firmy, celami, wartościami ludzi i procesami w firmie. Makro i mikro management. Zestaw podstawowy narzędzi każdego skutecznego kierownika dający wymierne efekty.
  • Jak wypracować umiejętność szybkiej diagnozy sytuacji i właściwie dobrać narzędzia i sposób prowadzenia ludzi w zmieniającym się otoczeniu.
  • Jak połączyć osiąganie twardych wyników biznesowych z miękkim kompetencjami w budowaniu efektywnych zespołów. Krytyczne wskaźniki efektywności (KPI) w produkcji. Jak stworzyć jeden spójny i transparentny system informacji z wykorzystaniem zarządzania wizualnego.
  • Jak budować zespoły współpracujące bez kultury obwiniania się, które wzajemnie współdziałają w szczególności gdy pojawiają się problemy i konflikty w zespole. Jak rozpoznawać symptomy zbliżających się problemów i wprowadzać rozwiązania. Sytuacje konfliktowe i praca z nimi.
  • Jak prowadzić współpracowników (brygadzistów i specjalistów) w codziennych działaniach operacyjnych, rozpoznawać i aktywnie działać w sytuacjach trudnych, które wymagają wsparcia kierownika. Zastosowanie modeli przekazywania konstruktywnych informacji zwrotnych, kiedy i jak.
  • Procedury postępowania, gdy identyfikujemy problemy. Decyzje, kiedy należy zastosować metodologiczne podejście do rozwiązywania problemów i jak to zrobić z sukcesem.
  • Jak myślenie holistyczne, wizualizacja strategii firmy, celów i wskaźników oraz podejmowanie decyzji opartych na faktach przekłada się zaangażowanie zespołu i wymierne rezultaty.

Rafał Wojciech Bernatek - specjalizuje się w obszarach związanych z zarządzaniem operacyjnym, metodologicznym rozwiązywaniem problemów, ciągłym doskonaleniem, metodykami zwinnymi i zarządzaniem procesowym, przywództwem oraz coachingiem.

Certyfikowany Kierownik Produkcji

Cena

1 980 zł netto (2 435,40 zł brutto)

Certyfikowany Kierownik Produkcji

Osiągnięcie doskonałości operacyjnej to marzenie wielu organizacji i każda organizacja ma swoją definicję, co rozumie pod tym pojęciem. Jednak wszystkie organizacje, które świadomie zmierzają w tym kierunku twierdzą, że to pracownicy są najważniejszym elementem tej drogi.

Każda osoba w organizacji ma swoją rolę do spełnienia, a jaką rolę ma kierownik produkcji? Możemy usłyszeć, że dzisiejsze czasy potrzebują inspirujących i efektywnych liderów, kierowników, menedżerów. Odkrycie swojego potencjału, a następnie jego rozwijanie może zapewnić właściwy rytm rozwoju swojej skuteczności i spójności wewnętrznej. Osoby, które łączą kompetencje twardych i miękkie zapisują się trwale w naszych umysłach, stają się często dla nas autorytetem w danym temacie czy sposobie postępowania.

Proponujemy Państwu dwa dni na zatrzymanie się w codziennych działaniach operacyjnych, realizacji wyznaczonych celów i przeniesienie uwagi na poznanie narzędzi twardych i miękkich z obszaru ciągłego doskonalenia. Wierzymy w to, że zaadoptowanie ich w świadomy sposób przełożyły się bezpośrednio na skuteczność działania w roli kierownika produkcji i wykorzystania zasobów i potencjału współpracowników w kulturze wzajemnego zrozumienia i szacunku.

Dla kogo?

Do udziału w warsztacie zapraszamy wszystkie osoby poszukujące odpowiedzi, w jaki sposób inspirujące przykłady przenosić na codzienność operacyjną, osiągając wymierne rezultaty. W szczególności osoby, które planują objąć rolę kierownika produkcji lub już tą rolę pełnią i chcą doskonalić swój kierowniczy warsztat pracy.

Cele i korzyści

Po ukończeniu szkolenia uczestnicy:

  • Doświadczą w praktycznych ćwiczeniach wpływu wartości, zasad, metod i narzędzi na kształtowanie kultury organizacji
  • Będą świadomi, co można i jak zastosować w pracy indywidualnej i grupowej ze swoimi współpracownikami
  • Poznają narzędzia, które pozwolą na zrobienie pierwszych kroków w celu usprawnienia współpracy i komunikacji w swoich środowiskach pracy
Program

Warsztat 2 dniowy:

Ćwiczenia praktyczne oparte o symulacje środowiska produkcyjnego. Zastosowanie twardych narzędzi z obszaru ciągłego doskonalenia nowoczesnej produkcji połączonych z miękkimi kompetencji zarządzania.

W formule warsztatów praktycznych będziemy zgłębiali poniższe zagadnienia:

  • Jak kultura organizacyjna i środowisko wpływa na nas, naszych współpracowników, komunikację i współpracę. Etapy efektywnej dwukierunkowej  komunikacji między zespołem, a kierownictwem. Jakie techniki i narzędzia skutecznej komunikacji w środowisku produkcyjnym sprawdzają się najlepiej.
  • Jak rozumienie oczekiwań roli kierownika przez jego przełożonego i współpracowników przekłada się na późniejsze procesy współpracy. O co warto zadbać w tym obszarze, aby później być mile zaskoczonym.
  • Jak połączyć codzienną pracę kierownika produkcji ze strategią firmy, celami, wartościami ludzi i procesami w firmie. Makro i mikro management. Zestaw podstawowy narzędzi każdego skutecznego kierownika dający wymierne efekty.
  • Jak wypracować umiejętność szybkiej diagnozy sytuacji i właściwie dobrać narzędzia i sposób prowadzenia ludzi w zmieniającym się otoczeniu.
  • Jak połączyć osiąganie twardych wyników biznesowych z miękkim kompetencjami w budowaniu efektywnych zespołów. Krytyczne wskaźniki efektywności (KPI) w produkcji. Jak stworzyć jeden spójny i transparentny system informacji z wykorzystaniem zarządzania wizualnego.
  • Jak budować zespoły współpracujące bez kultury obwiniania się, które wzajemnie współdziałają w szczególności gdy pojawiają się problemy i konflikty w zespole. Jak rozpoznawać symptomy zbliżających się problemów i wprowadzać rozwiązania. Sytuacje konfliktowe i praca z nimi.
  • Jak prowadzić współpracowników (brygadzistów i specjalistów) w codziennych działaniach operacyjnych, rozpoznawać i aktywnie działać w sytuacjach trudnych, które wymagają wsparcia kierownika. Zastosowanie modeli przekazywania konstruktywnych informacji zwrotnych, kiedy i jak.
  • Procedury postępowania, gdy identyfikujemy problemy. Decyzje, kiedy należy zastosować metodologiczne podejście do rozwiązywania problemów i jak to zrobić z sukcesem.
  • Jak myślenie holistyczne, wizualizacja strategii firmy, celów i wskaźników oraz podejmowanie decyzji opartych na faktach przekłada się zaangażowanie zespołu i wymierne rezultaty.

Cena

1 980 zł netto (2 435,40 zł brutto)

Lokalizacja

Warszawa

Termin

Nowy termin zostanie podany wkrótce

Kontakt

Karina Rogalska

Koordynator kursu

  • +48 572 002 706
  • karina.kumanikina@pl.ey.com

Chcesz zorganizować to szkolenie dla swojego zespołu? Skontaktuj się:

Agata Puchalska

  • +48 572 002 621
  • agata.puchalska@pl.ey.com