Business Development w kancelarii prawnej. Pozyskiwanie i utrzymywanie klienta – EY Academy of Business

Business Development w kancelarii prawnej. Pozyskiwanie i utrzymywanie klienta

Najlepsze metody rozwoju biznesu prawniczego

Rynek kancelarii prawnych stał się niezwykle konkurencyjny, a klient, zarówno biznesowy, jak i indywidualny, ma bardzo szeroki wybór. Prawnicy muszą więc szukać wyróżników i swojej przewagi – budując wizerunek eksperta, równocześnie uczestnicząc w procesach pozyskiwania i utrzymywania klienta kancelarii.

Jeśli masz już doświadczenie w budowaniu i rozwoju biznesu prawnego, ale chcesz pójść dalej oraz szukasz praktycznego wsparcia i inspiracji, to nasze warsztaty są idealną propozycją. Pomożemy Ci znaleźć własne atuty i indywidualną drogę do jak najbardziej efektywnego działania.

Kompleksowa i efektywna formuła szkolenia składa się z dwóch etapów:

Przygotowanie do warsztatu

Uczestnikom zostanie przekazanych do przemyślenia kilka otwartych pytań związanych z tematyką szkolenia.

Dwudniowe warsztaty

Dwa dni pod rząd — stacjonarne, warsztatowe, z dużym udziałem uczestników.

Każda część naszych warsztatów zawiera ćwiczenia i realne przykłady (case studies) bazujące na doświadczeniu prowadzących we wspieraniu prawników w budowie biznesu prawniczego.

Szkolenie kierujemy do prawników na poziomie senior associate/counsel w kancelarii prawnej, być może także początkujący local/salaried partner, którzy zajmują się rozwojem biznesu prawniczego albo chcą wkroczyć na tę ścieżkę.

Te warsztaty są inspiracją do znalezienia przez każdego z uczestników odpowiedzi na pytania:

  • Jak łączyć rolę eksperta ze skutecznym pozyskiwaniem nowych zleceń i rozwojem współpracy z obecnymi klientami?
  • Jak znaleźć najlepsze metody rozwoju biznesu prawniczego ku satysfakcji kancelarii i klientów?
  • Jak najlepiej słuchać i odpowiadać na potrzeby klientów?
  • Jak najskuteczniej wykorzystać swoje indywidualne zasoby i kompetencje w procesie rozwoju biznesu prawniczego?
  • Jakich błędów należy się wystrzegać? Jakie best practices warto wdrażać?
  • Jak dbać o efektywność finansową biznesu prawniczego?

Dzień 1

Pozyskiwanie nowych klientów Kancelarii Prawnej: jak to robić?

  • Pozyskiwanie nowych klientów. Źródła pozyskiwania nowych klientów dla prawników
    (i kancelarii)
  • Style osobowości, style komunikacji. Skuteczna komunikacja z potencjalnymi klientami
  • Planowanie i realizacja budowy marki osobistej (prawnika/marki kancelarii). Działania marketingowe efektywnie pomagające pozyskiwać nowy biznes prawniczy
  • Wyróżnianie się na tle konkurencji innych kancelarii i prawników
  • Pozornie łatwe praktykalia w kontekście prawnika: networking, obecność na ważnych wydarzeniach, spotkania bezpośrednie i na video
  • Moje unique selling points

Dzień 2

Kwotowanie, ofertowanie, prezentowanie – jak zbudować dobrą ofertę na usługi prawne?

  • Skuteczne kwotowanie i ofertowanie usług prawnych: do’s and dont’s
  • Język korzyści wobec potencjalnych klientów usług prawnych
  • Oferta usług prawnych „szyta na miarę”

Utrzymanie klienta i rozwój relacji z nim

  • Best practices w codziennej komunikacji prawnika (kancelarii) z klientem
  • O odchodzeniu klientów od prawników i kancelarii
  • Myślenie perspektywą klienta usług prawnych
  • Mierzenie i dbanie o satysfakcję klienta usług prawnych
  • Rozwijanie współpracy prawnika (kancelarii) z klientem na nowych polach
  • Wykorzystywanie danych w praktyce. Dochodowość klienta i dochodowość zleceń

Janina Ligner-Żeromska - specjalistka prawa własności intelektualnej i przemysłowej, mediów, ochrony prywatności oraz nowych technologii. Adwokatka z 30-letnim doświadczeniem w doradztwie biznesowym oraz rozwoju praktyki prawniczej.

Mariusz Kowalski - menedżer z ponad 20-letnim doświadczeniem w szeroko pojętym marketingu prawniczym. Skutecznie wspiera kancelarie prawne i prawników w budowaniu biznesu, tworzeniu i rozwijaniu marki, zarządzaniu, projektach digital oraz w kwestiach strategii.

Business Development w kancelarii prawnej. Pozyskiwanie i utrzymywanie klienta

Cena

2 500 zł netto (3 075,00 zł brutto)

Business Development w kancelarii prawnej. Pozyskiwanie i utrzymywanie klienta

Najlepsze metody rozwoju biznesu prawniczego

Rynek kancelarii prawnych stał się niezwykle konkurencyjny, a klient, zarówno biznesowy, jak i indywidualny, ma bardzo szeroki wybór. Prawnicy muszą więc szukać wyróżników i swojej przewagi – budując wizerunek eksperta, równocześnie uczestnicząc w procesach pozyskiwania i utrzymywania klienta kancelarii.

Jeśli masz już doświadczenie w budowaniu i rozwoju biznesu prawnego, ale chcesz pójść dalej oraz szukasz praktycznego wsparcia i inspiracji, to nasze warsztaty są idealną propozycją. Pomożemy Ci znaleźć własne atuty i indywidualną drogę do jak najbardziej efektywnego działania.

Kompleksowa i efektywna formuła szkolenia składa się z dwóch etapów:

Przygotowanie do warsztatu

Uczestnikom zostanie przekazanych do przemyślenia kilka otwartych pytań związanych z tematyką szkolenia.

Dwudniowe warsztaty

Dwa dni pod rząd — stacjonarne, warsztatowe, z dużym udziałem uczestników.

Każda część naszych warsztatów zawiera ćwiczenia i realne przykłady (case studies) bazujące na doświadczeniu prowadzących we wspieraniu prawników w budowie biznesu prawniczego.

Dla kogo?

Szkolenie kierujemy do prawników na poziomie senior associate/counsel w kancelarii prawnej, być może także początkujący local/salaried partner, którzy zajmują się rozwojem biznesu prawniczego albo chcą wkroczyć na tę ścieżkę.

Cele i korzyści

Te warsztaty są inspiracją do znalezienia przez każdego z uczestników odpowiedzi na pytania:

  • Jak łączyć rolę eksperta ze skutecznym pozyskiwaniem nowych zleceń i rozwojem współpracy z obecnymi klientami?
  • Jak znaleźć najlepsze metody rozwoju biznesu prawniczego ku satysfakcji kancelarii i klientów?
  • Jak najlepiej słuchać i odpowiadać na potrzeby klientów?
  • Jak najskuteczniej wykorzystać swoje indywidualne zasoby i kompetencje w procesie rozwoju biznesu prawniczego?
  • Jakich błędów należy się wystrzegać? Jakie best practices warto wdrażać?
  • Jak dbać o efektywność finansową biznesu prawniczego?
Program

Dzień 1

Pozyskiwanie nowych klientów Kancelarii Prawnej: jak to robić?

  • Pozyskiwanie nowych klientów. Źródła pozyskiwania nowych klientów dla prawników
    (i kancelarii)
  • Style osobowości, style komunikacji. Skuteczna komunikacja z potencjalnymi klientami
  • Planowanie i realizacja budowy marki osobistej (prawnika/marki kancelarii). Działania marketingowe efektywnie pomagające pozyskiwać nowy biznes prawniczy
  • Wyróżnianie się na tle konkurencji innych kancelarii i prawników
  • Pozornie łatwe praktykalia w kontekście prawnika: networking, obecność na ważnych wydarzeniach, spotkania bezpośrednie i na video
  • Moje unique selling points

Dzień 2

Kwotowanie, ofertowanie, prezentowanie – jak zbudować dobrą ofertę na usługi prawne?

  • Skuteczne kwotowanie i ofertowanie usług prawnych: do’s and dont’s
  • Język korzyści wobec potencjalnych klientów usług prawnych
  • Oferta usług prawnych „szyta na miarę”

Utrzymanie klienta i rozwój relacji z nim

  • Best practices w codziennej komunikacji prawnika (kancelarii) z klientem
  • O odchodzeniu klientów od prawników i kancelarii
  • Myślenie perspektywą klienta usług prawnych
  • Mierzenie i dbanie o satysfakcję klienta usług prawnych
  • Rozwijanie współpracy prawnika (kancelarii) z klientem na nowych polach
  • Wykorzystywanie danych w praktyce. Dochodowość klienta i dochodowość zleceń

Cena

2 500 zł netto (3 075,00 zł brutto)

Lokalizacja

Warszawa

Termin

2-3 grudnia 2024

Kontakt

Anna Sobora

Koordynator kursu

  • +48 572 002 646
  • anna.sobora@pl.ey.com

Chcesz zorganizować to szkolenie w formule zamkniętej? Skontaktuj się:

Nina Niemojewska

  • +48 573 802 426
  • Nina.Niemojewska@pl.ey.com