Budowanie wizerunku kancelarii – szkolenie
Szkolenie realizujemy wyłącznie w formule zamkniętej.
Wizerunek kancelarii decyduje o pozycji rynkowej i wpływa na wsparcie procesu sprzedaży usług prawnych. Jego adresatami są nie tylko klienci, ale też młode talenty, potencjalni pracownicy i konkurencja.
Oceny i opinie na temat kancelarii buduje cały zespół – nie tylko specjaliści zajmujący się marketingiem czy PR. O jakości wizerunku kancelarii decydują przede wszystkim prawnicy, którzy na co dzień reprezentują jej markę.
Jak zatem skutecznie budować wizerunek usług profesjonalnych? Jak, zgodnie z kodeksem etyki zawodowej, wspierać relacje z klientem i otoczeniem rynkowym? Jakie wykorzystać narzędzia, techniki i kanały? Odpowiedzi uzyskasz na praktycznym szkoleniu przygotowanym przez EY Academy of Business.
Szkolenie adresujemy do prawników reprezentujących kancelarie prawne oraz pracowników kancelarii odpowiedzialnych za PR, komunikację, marketing i HR.
Celem szkolenia jest wsparcie działań kancelarii w zakresie:
- stworzenia spójnej koncepcji komunikacji z otoczeniem w obszarze relacji z klientami oraz innymi prawnikami,
- wyposażenia uczestników w narzędzia umożliwiające efektywne budowanie relacji z obecnymi i potencjalnymi klientem kancelarii
- budowania wizerunku, pozytywnego i pożądanego miejsca pracy.
Po ukończeniu szkolenia:
- wypracujesz założenia wzmocnienia obecnego lub zbudowania nowego wizerunku kancelarii,
- poznasz proces tworzenia strategii komunikacji kancelarii prawnej z otoczeniem i dowiesz się jak efektywnie powinieneś w nim uczestniczyć,
- zdefiniujesz narzędzia, które mogą być wykorzystane w codziennych działaniach w celu promowania pożądanego wizerunku kancelarii.
Formuła:
Szkolenie prowadzone jest przez doświadczonego trenera, praktyka z obszaru komunikacji i budowania wizerunku, co umożliwi pełną kontrolę nad procesem dydaktycznym i zwiększy skuteczność i atrakcyjność zajęć.
Metodologia pracy zakłada interaktywną prezentację zakładającą uczestnictwo osób szkolonych w dyskusji – 70% praktyka / 30% teoria
Jakie czynniki wpływają na wizerunek kancelarii prawnej?
- Skąd się bierze wizerunek i jak na niego wpływamy?
- Jak jesteśmy postrzegani i dlaczego? Narzędzia do badania wizerunku kancelarii prawnej i prawników.
- Nasz UPS, czyli jak chcemy być postrzegani? Wypracowanie założeń docelowego wizerunku kancelarii.
Proces tworzenia strategii komunikacji kancelarii z otoczeniem.
- Kim są adresaci naszego wizerunku i jakie są ich oczekiwania?
- Jakie są nasze cele biznesowe i marketingowe?
- Zintegrowana komunikacja marketingowa w kancelarii prawnej? Jak może korzystać z niej prawnik?
- O koniecznej spójności wszystkich wychodzących z kancelarii komunikatów.
Bezpośrednie i pośrednie relacje z klientami, kandydatami do pracy oraz prawnikami reprezentującymi inne kancelarie – jak efektywnie wykorzystać je do budowania wizerunku kancelarii i jej prawników? Customer & employee experience w praktyce kancelarii prawnej.
Narzędzia budowania wizerunku kancelarii w praktyce.
- Czy i jak można promować kancelarię prawną jak inne usługi? Możliwości wykorzystania narzędzi promocji sprzedaży a kodeks etyki zawodowej.
- Identyfikacja wizualna i jej znaczenie.
- Nazewnictwo oferowanych usług prawnych – jakie ma znaczenie?
- Strona www i obecność prawnika w social mediach.
- Czego prawnika uczy współczesny PR?
- Narzędzia employer brandingu – o czym powinien wiedzieć prawnik?
Ewa Opolska - przeprowadza firmy i ludzi przez zmiany, szkoląc i prowadząc projekty rozwojowe. Jest doświadczonym trenerem w obszarze szkoleń menedżerskich. Realizuje dłuższe cykle (akademie menedżerskie, programy talentowe), wspierające konkretne cele biznesowe.
Skorzystaj z wiedzy naszych ekspertów
Dostęp do artykułów i know-how jest bezpłatny. Poznaj naszą metodologię pracy — przekazywania wiedzy na przykładach z życia: