Budowanie relacji z Klientem w SSC – EY Academy of Business

Budowanie relacji z Klientem w SSC

Klient jako najważniejszy kapitał

W dzisiejszym środowisku biznesowym umiejętność nawiązywania i utrzymywania pozytywnych relacji z Klientami jest kluczowa dla sukcesu organizacji. W Centrach Usług Wspólnych ważne jest nawiązywanie relacji opartych na profesjonalizmie, dzięki którym organizacje są w stanie lepiej identyfikować potrzeby Klientów, rozumieć, w jaki sposób działają i dostarczać rozwiązań, które spełniają oczekiwania odbiorców.

Szkolenie adresujemy do osób odpowiedzialnych za relacje z Klientami w SSC.

Po ukończeniu szkolenia będziesz:

  • Znał dostępne metody budowania relacji z Klientami SSC
  • Wiedział, jak poprzez swoje działania budować relacje i wpływać na efektywność komunikacji i kontaktów z Klientami
  • Wiedział, jak rozpoznawać potrzeby i oczekiwania Klienta, jak zadawać pytania i jak wykorzystać pozyskane informacje do budowania trwałej relacji
  • Potrafił zarządzać konfliktem na styku SSC – Klient
  • Rozumiał, w jaki sposób myśli i działa Klient i umiał dostosować usługę do jego potrzeb
  • Posiadał wiedzę na temat głównych błędów w komunikacji SSC – Klient i tego, w jaki sposób ich uniknąć
  • Potrafił zidentyfikować czynniki, które mogą być utrudnieniem w budowaniu relacji z Klientem opartej na zaufaniu i wzajemnym szacunku
  • Kim jest nasz klient i co nam się wydaje, że wiemy o naszych klientach?
  • Nasze miejsce w modelu biznesowym grupy i jego wpływ na sposób budowania relacji.
  • Jak postrzegają nas klienci i od jakiego momentu zaczyna się proces budowania relacji?
  • Procesy i mapy procesowe jako fundament i klucz do efektywnej współpracy.
  • Role procesowe czyli za co odpowiada klient, właściciel, uczestnik i ekspert procesowy?
  • Metody budowania zaufania między stronami – czyli jak model operacyjny i biznesowy wpływa na nasze relacje?
  • Jaki jest nasz klient – psychologiczny wizerunek klienta.
  • Czego potrzebują poszczególni klienci?
  • Co może determinować zachowania i działania klienta?
  • Zrozumieć Klienta – analiza interesariuszy i wzmacnianie relacji na punktach styku.
  • Mapa kulturowa i różnice kulturowe czyli w jaki sposób współpracować z klientami z różnych części świata.
  • Co to znaczy dobra komunikacja i jakie jest i jej znaczenie w procesie obsługi klienta?
  • Jak budować zróżnicowany przekaz do poszczególnych typów klientów na bazie jednolitych map i kart procesów?
  • Główne błędy komunikacyjne na punktach styku.
  • Dlaczego techniki perswazji i przekonywania tak rzadko działają?
  • Platforma komunikacyjna między SSC a Klientem.
  • Główne tematy konfliktów, czyli jak pogodzić potrzeby klienta z założeniami dotyczącymi standardów, spójności i jednolitych zasad obsługi wszystkich podmiotów?
  • Budowanie i monitorowanie doświadczeń klientów, zarządzanie relacjami z klientem.
  • Ile kosztuje wartość dodana w realizacji usługi? Relacja między kosztem a jakością usług.
  • Jak możemy być partnerem w biznesie?
  • Umowa SLA – czyli prawa i obowiązki stron.
  • KPI – po co mierzymy?
  • Kultura doskonalenia jako podstawowy aspekt istnienia funkcji wsparcia.
  • Ocena satysfakcji Klienta – dlaczego, kiedy i w jakiej formie powinna być robiona?
  • W czym mogę pomóc – relacja z klientem w dążeniu do Center of Excellence

Joanna Rapanicz - jest ekspertem w dziedzinie analizy i optymalizacji procesów biznesowych z obszaru finansowo–księgowego, w szczególności we wdrażaniu zmian i reorganizacji z perspektywy zasobów ludzkich. Umiejętnie buduje zintegrowane zespoły oparte na zaufaniu.

Budowanie relacji z Klientem w SSC

Cena

1 250 zł netto (1 537,50 zł brutto)

Budowanie relacji z Klientem w SSC

Klient jako najważniejszy kapitał

W dzisiejszym środowisku biznesowym umiejętność nawiązywania i utrzymywania pozytywnych relacji z Klientami jest kluczowa dla sukcesu organizacji. W Centrach Usług Wspólnych ważne jest nawiązywanie relacji opartych na profesjonalizmie, dzięki którym organizacje są w stanie lepiej identyfikować potrzeby Klientów, rozumieć, w jaki sposób działają i dostarczać rozwiązań, które spełniają oczekiwania odbiorców.

Dla kogo?

Szkolenie adresujemy do osób odpowiedzialnych za relacje z Klientami w SSC.

Cele i korzyści

Po ukończeniu szkolenia będziesz:

  • Znał dostępne metody budowania relacji z Klientami SSC
  • Wiedział, jak poprzez swoje działania budować relacje i wpływać na efektywność komunikacji i kontaktów z Klientami
  • Wiedział, jak rozpoznawać potrzeby i oczekiwania Klienta, jak zadawać pytania i jak wykorzystać pozyskane informacje do budowania trwałej relacji
  • Potrafił zarządzać konfliktem na styku SSC – Klient
  • Rozumiał, w jaki sposób myśli i działa Klient i umiał dostosować usługę do jego potrzeb
  • Posiadał wiedzę na temat głównych błędów w komunikacji SSC – Klient i tego, w jaki sposób ich uniknąć
  • Potrafił zidentyfikować czynniki, które mogą być utrudnieniem w budowaniu relacji z Klientem opartej na zaufaniu i wzajemnym szacunku
Program
  • Kim jest nasz klient i co nam się wydaje, że wiemy o naszych klientach?
  • Nasze miejsce w modelu biznesowym grupy i jego wpływ na sposób budowania relacji.
  • Jak postrzegają nas klienci i od jakiego momentu zaczyna się proces budowania relacji?
  • Procesy i mapy procesowe jako fundament i klucz do efektywnej współpracy.
  • Role procesowe czyli za co odpowiada klient, właściciel, uczestnik i ekspert procesowy?
  • Metody budowania zaufania między stronami – czyli jak model operacyjny i biznesowy wpływa na nasze relacje?
  • Jaki jest nasz klient – psychologiczny wizerunek klienta.
  • Czego potrzebują poszczególni klienci?
  • Co może determinować zachowania i działania klienta?
  • Zrozumieć Klienta – analiza interesariuszy i wzmacnianie relacji na punktach styku.
  • Mapa kulturowa i różnice kulturowe czyli w jaki sposób współpracować z klientami z różnych części świata.
  • Co to znaczy dobra komunikacja i jakie jest i jej znaczenie w procesie obsługi klienta?
  • Jak budować zróżnicowany przekaz do poszczególnych typów klientów na bazie jednolitych map i kart procesów?
  • Główne błędy komunikacyjne na punktach styku.
  • Dlaczego techniki perswazji i przekonywania tak rzadko działają?
  • Platforma komunikacyjna między SSC a Klientem.
  • Główne tematy konfliktów, czyli jak pogodzić potrzeby klienta z założeniami dotyczącymi standardów, spójności i jednolitych zasad obsługi wszystkich podmiotów?
  • Budowanie i monitorowanie doświadczeń klientów, zarządzanie relacjami z klientem.
  • Ile kosztuje wartość dodana w realizacji usługi? Relacja między kosztem a jakością usług.
  • Jak możemy być partnerem w biznesie?
  • Umowa SLA – czyli prawa i obowiązki stron.
  • KPI – po co mierzymy?
  • Kultura doskonalenia jako podstawowy aspekt istnienia funkcji wsparcia.
  • Ocena satysfakcji Klienta – dlaczego, kiedy i w jakiej formie powinna być robiona?
  • W czym mogę pomóc – relacja z klientem w dążeniu do Center of Excellence

Cena

1 250 zł netto (1 537,50 zł brutto)

Lokalizacja

Warszawa

Termin

8-9 maja 2025

Kontakt

Anna Sobora

Koordynator kursu

  • +48 572 002 646
  • anna.sobora@pl.ey.com

Chcesz zorganizować to szkolenie w formule zamkniętej? Skontaktuj się:

Nina Niemojewska

  • +48 573 802 426
  • Nina.Niemojewska@pl.ey.com