Budowa i wdrożenie strategii – EY Academy of Business

Budowa i wdrożenie strategii

„Strategia bez taktyki jest najwolniejszą drogą do zwycięstwa. Taktyka pozbawiona strategii jest zgiełkiem poprzedzającym klęskę” – Sun Tzu.

Trzydniowe szkolenie z budowania strategii adresujemy do właścicieli firm, członków zarządu oraz kadry kierowniczej wysokiego szczebla. Podstawowym celem jest przygotowanie uczestników do stworzenia spójnej strategii biznesowej organizacji.

Szkolenie jest częścią pakietu: „Strategia i kaskadowanie celów” oraz „Zarządzanie strategiczne”.

Kadry kierowniczej, menedżerów, menedżerów funkcji, wyższej kadry zarządzającej, dla zarządów.

Dla uczestnika:

  • Nabycie umiejętności budowania strategii przedsiębiorstwa

Dla organizacji:

  • Uzyskanie możliwości stworzenia trafnej i wykonalnej strategii dzięki przygotowanej do tego wyższej kadrze zarządzającej
  • Decyzje strategiczne w życiu jednostek i organizacji
  • Wyzwania strategiczne firmy i ich identyfikacja
  • Częste błędy w fazie analiz strategicznych
  • Dylematy decyzyjne w budowie strategii
  • Struktura dokumentów strategii
  • Proces budowy strategii

Studium przypadku – budowa strategii

  • Zrozumienie sytuacji strategicznej organizacji
  • Identyfikacja głównych wyzwań strategicznych
  • Opcje strategiczne, ich wstępna ocena oraz wybór
  • Nadanie znaczenia (misja) i określenie aspiracji (wizja)
  • Kierunki działań w układzie produktowo-rynkowym
  • Wyznaczenie zrównoważonych celów strategicznych
  • Określenie budżetu i listy inicjatyw strategicznych
  • Stosowanie dźwigni wzrostu w realizacji strategii

Studium przypadku – wdrożenie strategii

  • Ocena wykonalności strategii
  • Ocena adekwatności strategii
  • Ocena akceptowalności strategii
  • Komunikowanie strategii w organizacji
  • Plan monitorowania wdrożenia strategii
  • Twarde aspekty zarządzania zmianą strategiczną

Co wyróżnia to szkolenie?

To praktyczne szkolenie-warsztat, w trakcie którego autor uczy sposobu tworzenia strategii, który sam z powodzeniem stosuje w projektach doradczych dla różnego rodzaju organizacji.

Nabywaniu praktycznych umiejętności potrzebnych na każdym etapie tworzenia strategii służy specjalne studium przypadku o uniwersalnym charakterze.

Szkolenie to obfituje w przykłady z życia dziesiątków firm, którym autor pomógł w budowie strategii i które przygotował do jej operacjonalizacji.

Metodyka

  • Studium przypadku
  • Ćwiczenia grupowe
  • Sesje dyskusyjne
  • Przykłady z życia
  • Rekomendacje

Analiza wnętrza organizacji

  • Diagnozowanie kluczowych zasobów
  • Diagnozowanie kluczowych kompetencji
  • Identyfikowanie słabości i ograniczeń
  • Częste błędy w analizach wnętrza

Kanwa strategii

  • Analiza SWOT
  • Określenie kierunków działania
  • Profil konkurencyjny i krytyczne czynniki sukcesu
  • Typy skutecznych strategii i wybór sposobu konkurowania

Wyznaczanie celów strategicznych

  • Misja i wizja firmy
  • Zasady celów strategicznych
  • Zrównoważona karta wyników
  • Strategie funkcjonalne

Plan wdrożenia strategii

  • Strategiczne wytyczne dla portfela projektów
  • Inicjatywy i projekty strategiczne
  • Trójstronna ocena strategii
  • Komunikowanie i monitorowanie strategii

Sławomir Jerzy Chmiel - doświadczony konsultant i trener, profesjonalny menedżer z ogromnym doświadczeniem w zarządzaniu. Od ponad dwóch dekad tworzy strategie biznesowe i wdraża w firmach systemy zarządzania. Projektuje modele operacyjne i struktury organizacyjne.

Lektury dla kadry C-level – prezesów i liderów, którzy nie zatrzymują się w rozwoju

Narracja w przywództwie
Spotkanie autorskie z Markiem Kochanem

Zapraszamy do udziału w bezpłatnym spotkaniu z Markiem Kochanem, autorem książki "Turban mistrza Mansura. Opowieści sufickie dla mówców i przywódców", które poświecimy kreacji narracji w biznesie.

10 przykazań dla zwycięzców
Spotkanie autorskie z Ewą Opolską

Weź udział w spotkaniu autorskim z Ewą Opolską, współautorką książki "Po co nam praca” i dowiedz się jak zbudować strategię, która pozwoli Ci odnieść sukces.

Menedżerskie rozmowy 1 na 1
Spotkanie autorskie z Tomaszem Bagińskim

Rozmowy 1 na 1 są kluczowym narzędziem w dyspozycji menedżera, które pozwalają mu lepiej zrozumieć i zmotywować swoich pracowników. Jak jednak poprawnie prowadzić rozmowy, na co uważać i jak przemienić górnolotne hasła w realne działania mające wpływ na funkcjonowanie zespołów? Nikt nie zna odpowiedzi na te pytania lepiej niż Tomasz Bagiński, przedsiębiorca, konsultant, trener EY Academy of Business i autor książki 1 na 1.

Rusza nowa seria podcastów "Leadership - wyzwania kadry C-level"

Ruszamy z nowym cyklem podcastów "Leadership - wyzwania kadry C-level" skupionym wokół wyzwań liderów i sposobów zarządzania kadrą menedżerską.

Budowa i wdrożenie strategii

Cena

3 200 zł netto (3 936,00 zł brutto)

  • Oszczędzasz 1380 zł

Pakiet szkoleń "Zarządzanie strategiczne"

Cena

7 820 zł netto (9 618,60 zł brutto)

Budowa i wdrożenie strategii

„Strategia bez taktyki jest najwolniejszą drogą do zwycięstwa. Taktyka pozbawiona strategii jest zgiełkiem poprzedzającym klęskę” – Sun Tzu.

Trzydniowe szkolenie z budowania strategii adresujemy do właścicieli firm, członków zarządu oraz kadry kierowniczej wysokiego szczebla. Podstawowym celem jest przygotowanie uczestników do stworzenia spójnej strategii biznesowej organizacji.

Szkolenie jest częścią pakietu: „Strategia i kaskadowanie celów” oraz „Zarządzanie strategiczne”.

Dla kogo?

Kadry kierowniczej, menedżerów, menedżerów funkcji, wyższej kadry zarządzającej, dla zarządów.

Cele i korzyści

Dla uczestnika:

  • Nabycie umiejętności budowania strategii przedsiębiorstwa

Dla organizacji:

  • Uzyskanie możliwości stworzenia trafnej i wykonalnej strategii dzięki przygotowanej do tego wyższej kadrze zarządzającej
Program
  • Decyzje strategiczne w życiu jednostek i organizacji
  • Wyzwania strategiczne firmy i ich identyfikacja
  • Częste błędy w fazie analiz strategicznych
  • Dylematy decyzyjne w budowie strategii
  • Struktura dokumentów strategii
  • Proces budowy strategii

Studium przypadku – budowa strategii

  • Zrozumienie sytuacji strategicznej organizacji
  • Identyfikacja głównych wyzwań strategicznych
  • Opcje strategiczne, ich wstępna ocena oraz wybór
  • Nadanie znaczenia (misja) i określenie aspiracji (wizja)
  • Kierunki działań w układzie produktowo-rynkowym
  • Wyznaczenie zrównoważonych celów strategicznych
  • Określenie budżetu i listy inicjatyw strategicznych
  • Stosowanie dźwigni wzrostu w realizacji strategii

Studium przypadku – wdrożenie strategii

  • Ocena wykonalności strategii
  • Ocena adekwatności strategii
  • Ocena akceptowalności strategii
  • Komunikowanie strategii w organizacji
  • Plan monitorowania wdrożenia strategii
  • Twarde aspekty zarządzania zmianą strategiczną

Co wyróżnia to szkolenie?

To praktyczne szkolenie-warsztat, w trakcie którego autor uczy sposobu tworzenia strategii, który sam z powodzeniem stosuje w projektach doradczych dla różnego rodzaju organizacji.

Nabywaniu praktycznych umiejętności potrzebnych na każdym etapie tworzenia strategii służy specjalne studium przypadku o uniwersalnym charakterze.

Szkolenie to obfituje w przykłady z życia dziesiątków firm, którym autor pomógł w budowie strategii i które przygotował do jej operacjonalizacji.

Metodyka

  • Studium przypadku
  • Ćwiczenia grupowe
  • Sesje dyskusyjne
  • Przykłady z życia
  • Rekomendacje

Analiza wnętrza organizacji

  • Diagnozowanie kluczowych zasobów
  • Diagnozowanie kluczowych kompetencji
  • Identyfikowanie słabości i ograniczeń
  • Częste błędy w analizach wnętrza

Kanwa strategii

  • Analiza SWOT
  • Określenie kierunków działania
  • Profil konkurencyjny i krytyczne czynniki sukcesu
  • Typy skutecznych strategii i wybór sposobu konkurowania

Wyznaczanie celów strategicznych

  • Misja i wizja firmy
  • Zasady celów strategicznych
  • Zrównoważona karta wyników
  • Strategie funkcjonalne

Plan wdrożenia strategii

  • Strategiczne wytyczne dla portfela projektów
  • Inicjatywy i projekty strategiczne
  • Trójstronna ocena strategii
  • Komunikowanie i monitorowanie strategii

Cena

3 200 zł netto (3 936,00 zł brutto)

Lokalizacja

Warszawa

Termin

20-22 listopada 2024

Kontakt

Kamil Świtaj

Koordynator kursu

  • +48 571 663 631
  • kamil.switaj@pl.ey.com

Chcesz zorganizować to szkolenie w formule zamkniętej? Skontaktuj się:

Sylwia Kacprzak

  • +48 508 018 327
  • sylwia.kacprzak@pl.ey.com
Masz pytania?
Chętnie do Ciebie oddzwonimy.

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

Oświadczenia i zgody

To pole jest obowiązkowe

W celu otrzymania szczegółowych informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych przez Spółki z Grupy EY zachęcamy do zapoznania się z Polityką prywatności.

* Pola wymagane