Komfort pracy — znajomość zasad biznesowego savoir-vivre’u daje nam poczucie wygody i bezpieczeństwa — skupiamy się na pracy, a nie na wątpliwościach związanych z tym, czy (na przykład) we właściwy sposób przywitaliśmy się z Klientami bądź Gośćmi. Dzięki temu pracujemy efektywniej.
Szkolenie systematyzuje wiedzę, którą większość z nas posiada, ale nie jesteśmy do końca pewni, jak zachować się w konkretnej sytuacji.
Spotkanie z ekspertem znającym specyfikę wielu branż daje możliwość pracy na konkretnych przykładach.
Co będę wiedział(a) po szkoleniu?
W jaki sposób pomoże mi to w pracy?
Etykieta towarzyska, etykieta biznesowa, różnice kulturowe, protokół dyplomatyczny
Przyjęcia/spotkania oficjalne i półoficjalne
Telefon & smartfon
E-korespondencja media społecznościowe w pracy
Dress code — ubiór na każdą okazję