Automatyzacja procesów w Centrach Usług Wspólnych (SSC). Droga od klasycznego RPA do hiperautomatyzacji
Szkolenie powstało w wyniku wielu rozmów z naszymi Klientami z Centrów Usług Wspólnych i jest przygotowane specjalnie pod potrzeby sektora SSC.
Szkolenie kierujemy do:
- Menedżerów
- Osób odpowiedzialnych za transformację
- Team Leaderów SSC
- Wszystkich pragnących poszerzyć wiedzę z zakresu szeroko rozumianej transformacji w sektorze SSC
Po zakończeniu tego szkolenia będziesz potrafił odpowiedzieć na następujące pytania:
- Jakich technologii używać w przypadku automatyzacji procesów?
- Od czego zacząć rewolucję cyfrową w SSC i jakie są kolejne kroki do wykonania oraz potrzebne zasoby?
- Jak prawidłowo przygotować procesy do automatyzacji robotyzacji oraz jak nimi zarządzać w dobie cyfrowej?
- Jak wybrać platformę do robotyzacji?
- Jak zdefiniować zespół do robotyzacji i w jaki sposób wkomponować roboty w zespoły operacyjne?
- Jak zarządzać rozbudowanym środowiskiem robotów?
- Jak wygląda model dostarczania rozwiązań RPA
- Jak wbudować w automatyzację i robotyzację AI?
- Jak przygotować mentalnie pracowników SSC do zmiany cyfrowej – nowe kompetencje w zespołach?
- Jak rozwijać organizację w kierunku automatyzacji
- Obecne trendy na rynku RPA
- Benefity przy automatyzacji procesów
- Roadmapa cyfrowej rewolucji – fazy transformacji RPA
- Warsztaty z narzędziem do oceniania procesów pod automatyzację oraz macierz procesów do automatyzacji
- Model dostarczania projektów RPA
- Aktualne modele rozwijania RPA w organizacji
- Opisy dostępnych na rynku technologii do automatyzacji
- Jak prowadzić business po wprowadzeniu automatyzacji
- Dokumentacja procesów
- Hiperautomatyzacja w SSC: Low Coding, Machine Learning i sztuczna inteligencja w procesach SSC (SSC AI) – jak robią to inni? Przykłady biznesowe
Dawid Kazimierczak - od lat wspiera klientów w transformacji cyfrowej z obszaru Automatyzacji Procesów Biznesowych. Na co dzień jako menedżer zespołu „Intelligent Automation” w EY proponuje najnowsze technologiczne rozwiązania dla międzynarodowych klientów.