Akademia Sprzedaży
Zajęcia Akademii Sprzedaży mają charakter interaktywnych seminariów zawodowych, uwzględniających indywidualne doświadczenia i praktykę Uczestników. Główny nacisk podczas szkolenia położony został na realne sytuacje, z którymi Uczestnicy są konfrontowani na co dzień.
Wśród metod szkoleniowych znajdują się: indywidualna diagnoza mocnych i słabych stron oraz kierunku rozwoju, analiza przypadku, odgrywanie ról, symulacje biznesowe, demonstracje uzupełnione o krótkie wykłady i prezentacje.
Ważnym punktem zajęć jest informacja zwrotna dotycząca skutecznych i wspierających sprzedaż sposobów radzenia sobie w sytuacjach praktycznych.
Sprawdź też ofertę e-kursów – pigułek wiedzy z tej tematyki w e-learningu. Przy zakupie e-learningu Pakiet wszystkich modułów Akademii Sprzedaży Online i szkolenia otrzymasz 10% rabatu na szkolenie.
Szkolenie przeznaczone jest dla tych, którzy zajmują się bezpośrednio lub pośrednio sprzedażą usług lub towarów. Szkolenie polecamy również pracownikom startupów.
Cele programu
- Rozwój i podnoszenie umiejętności sprzedażowych
- Stworzenie własnego planu działań rozwojowych w obszarze sprzedaży
- Wzmocnienie pewności siebie w kompetencjach sprzedażowych
- Uzyskanie Certyfikatu Akademii Sprzedaży
Korzyści dla uczestników
- Budowanie kompletnej świadomości kompetencji sprzedażowych w moim obszarze biznesowym
- Rozwój i podnoszenie umiejętności sprzedażowych
- Praktyczne ćwiczenie narzędzi sprzedaży
- Informacja zwrotna nt. sprawności w stosowaniu narzędzi
- Stworzenie własnego planu działań rozwojowych w obszarze sprzedaży
Korzyści dla firmy
- Zwiększysz efektywność sprzedawców
- Skutecznie zaplanujesz ich rozwój
- Twoi sprzedawcy poznają swoje mocne strony
- Twoi sprzedawcy uzyskają praktyczne plany rozwoju kompetencji
- Pod okiem doświadczonego eksperta, praktyka biznesu przećwiczą i doświadczą zindywidualizowanych umiejętności sprzedażowych
W programie znajdziesz: pre-work, przydatne narzędzia do pracy z Klientem, praktyczny warsztat umiejętności.
Budowanie relacji w sprzedaży
Program:
- Oczekiwania Klientów w kontekście budowania relacji
- Co buduje zaufanie w sprzedaży/zwroty i zachowania
- Rozpoznawanie typów Klientów względem potrzeby bezpieczeństwa i zaufania (diagnoza)
- Dopasowanie behawioralne w skracaniu dystansu z Klientem (autoanaliza)
- Etykieta relacji w sprzedaży/od czego zacząć i jak się zachowywać na spotkaniu sprzedażowym
Analiza potrzeb Klienta
Program:
- Po co znać kategorie pytań i jak się przygotować do rozmowy z Klientem?
- Czym są pytania o wysokiej skuteczności
- Modele analizy potrzeb: SPIN/DPP/3P
- Aktywne słuchanie – jak to sprawnie robić?
- Sposoby na skuteczną komunikację i partnerski dialog z Klientem
Język korzyści i argumentacja w sprzedaży
Program:
- Co buduje dobry komunikat ofertowy?
- 4 (minimalne) składowe języka korzyści: potrzeba, cecha, zaleta, korzyść
- Wywieranie wpływu i perswazja w pigułce/6 reguł R. Cialdiniego i zwroty perswazyjne
- Mini Storytelling, czyli jak przekonać Klienta swoim doświadczeniem?
- Narzędzia do budowania argumentów sprzedażowych
Radzenie sobie z obiekcjami i asertywna postawa w relacjach z Klientem
Program:
- Co jest, a co nie jest obiekcją w sprzedaży i jak tym zarządzać?
- Model 4 kroków radzenia sobie z obiekcjami
- Jak asertywnie zarządzać impasem w relacji z Klientem
- Reklamacje, wyrażanie odmiennych opinii i stawianie granic w rozmowie sprzedażowej
- Asertywna informacja zwrotna i partnerski dialog z Klientem
Umiejętność domykania sprzedaży
Program:
- Dlaczego nie udaje nam się domknąć sprzedaży?
- Kiedy przystępować do finalizacji sprzedaży?
- 6 popularnych technik zamykania sprzedaży
- Co zrobić, jeśli Klient jeszcze negocjuje? – popularne triki Klientów
- Obsługa posprzedażowa Klienta jako otwarcie nowej sprzedaży
Maciej Borejko - specjalizuje się w doradztwie, coachingu oraz szkoleniach z zakresu sprzedaży i zarządzania sprzedażą, wystąpień publicznych, komunikacji, przywództwa oraz zarządzania efektywnością zespołów.