Akademia Sprzedaży – EY Academy of Business

Akademia Sprzedaży

Zajęcia Akademii Sprzedaży mają charakter interaktywnych seminariów zawodowych, uwzględniających indywidualne doświadczenia i praktykę Uczestników. Główny nacisk podczas szkolenia położony został na realne sytuacje, z którymi Uczestnicy są konfrontowani na co dzień.

Wśród metod szkoleniowych znajdują się: indywidualna diagnoza mocnych i słabych stron oraz kierunku rozwoju, analiza przypadku, odgrywanie ról, symulacje biznesowe, demonstracje uzupełnione o krótkie wykłady i prezentacje.

Ważnym punktem zajęć jest informacja zwrotna dotycząca skutecznych i wspierających sprzedaż sposobów radzenia sobie w sytuacjach praktycznych.

Sprawdź też ofertę e-kursów – pigułek wiedzy z tej tematyki w e-learningu. Przy zakupie e-learningu Pakiet wszystkich modułów Akademii Sprzedaży Online i szkolenia otrzymasz 10% rabatu na szkolenie.

Szkolenie przeznaczone jest dla tych, którzy zajmują się bezpośrednio lub pośrednio sprzedażą usług lub towarów. Szkolenie polecamy również pracownikom startupów.

Cele programu

  • Rozwój i podnoszenie umiejętności sprzedażowych
  • Stworzenie własnego planu działań rozwojowych w obszarze sprzedaży
  • Wzmocnienie pewności siebie w kompetencjach sprzedażowych
  • Uzyskanie Certyfikatu Akademii Sprzedaży

Korzyści dla uczestników

  • Budowanie kompletnej świadomości kompetencji sprzedażowych w moim obszarze biznesowym
  • Rozwój i podnoszenie umiejętności sprzedażowych
  • Praktyczne ćwiczenie narzędzi sprzedaży
  • Informacja zwrotna nt. sprawności w stosowaniu narzędzi
  • Stworzenie własnego planu działań rozwojowych w obszarze sprzedaży

Korzyści dla firmy

  • Zwiększysz efektywność sprzedawców
  • Skutecznie zaplanujesz ich rozwój
  • Twoi sprzedawcy poznają swoje mocne strony
  • Twoi sprzedawcy uzyskają praktyczne plany rozwoju kompetencji
  • Pod okiem doświadczonego eksperta, praktyka biznesu przećwiczą i doświadczą zindywidualizowanych umiejętności sprzedażowych

W programie znajdziesz: pre-work, przydatne narzędzia do pracy z Klientem, praktyczny warsztat umiejętności.

Budowanie relacji w sprzedaży

Program:

  • Oczekiwania Klientów w kontekście budowania relacji
  • Co buduje zaufanie w sprzedaży/zwroty i zachowania
  • Rozpoznawanie typów Klientów względem potrzeby bezpieczeństwa i zaufania (diagnoza)
  • Dopasowanie behawioralne w skracaniu dystansu z Klientem (autoanaliza)
  • Etykieta relacji w sprzedaży/od czego zacząć i jak się zachowywać na spotkaniu sprzedażowym

Analiza potrzeb Klienta

Program:

  • Po co znać kategorie pytań i jak się przygotować do rozmowy z Klientem?
  • Czym są pytania o wysokiej skuteczności
  • Modele analizy potrzeb: SPIN/DPP/3P
  • Aktywne słuchanie – jak to sprawnie robić?
  • Sposoby na skuteczną komunikację i partnerski dialog z Klientem

Język korzyści i argumentacja w sprzedaży

Program:

  • Co buduje dobry komunikat ofertowy?
  • 4 (minimalne) składowe języka korzyści: potrzeba, cecha, zaleta, korzyść
  • Wywieranie wpływu i perswazja w pigułce/6 reguł R. Cialdiniego i zwroty perswazyjne
  • Mini Storytelling, czyli jak przekonać Klienta swoim doświadczeniem?
  • Narzędzia do budowania argumentów sprzedażowych

Radzenie sobie z obiekcjami i asertywna postawa w relacjach z Klientem

Program:

  • Co jest, a co nie jest obiekcją w sprzedaży i jak tym zarządzać?
  • Model 4 kroków radzenia sobie z obiekcjami
  • Jak asertywnie zarządzać impasem w relacji z Klientem
  • Reklamacje, wyrażanie odmiennych opinii i stawianie granic w rozmowie sprzedażowej
  • Asertywna informacja zwrotna i partnerski dialog z Klientem

Umiejętność domykania sprzedaży

Program:

  • Dlaczego nie udaje nam się domknąć sprzedaży?
  • Kiedy przystępować do finalizacji sprzedaży?
  • 6 popularnych technik zamykania sprzedaży
  • Co zrobić, jeśli Klient jeszcze negocjuje? – popularne triki Klientów
  • Obsługa posprzedażowa Klienta jako otwarcie nowej sprzedaży

Maciej Borejko - specjalizuje się w doradztwie, coachingu oraz szkoleniach z zakresu sprzedaży i zarządzania sprzedażą, wystąpień publicznych, komunikacji, przywództwa oraz zarządzania efektywnością zespołów.

Akademia Sprzedaży

Cena

3 750 zł netto (4 612,50 zł brutto)

Akademia Sprzedaży

Zajęcia Akademii Sprzedaży mają charakter interaktywnych seminariów zawodowych, uwzględniających indywidualne doświadczenia i praktykę Uczestników. Główny nacisk podczas szkolenia położony został na realne sytuacje, z którymi Uczestnicy są konfrontowani na co dzień.

Wśród metod szkoleniowych znajdują się: indywidualna diagnoza mocnych i słabych stron oraz kierunku rozwoju, analiza przypadku, odgrywanie ról, symulacje biznesowe, demonstracje uzupełnione o krótkie wykłady i prezentacje.

Ważnym punktem zajęć jest informacja zwrotna dotycząca skutecznych i wspierających sprzedaż sposobów radzenia sobie w sytuacjach praktycznych.

Sprawdź też ofertę e-kursów – pigułek wiedzy z tej tematyki w e-learningu. Przy zakupie e-learningu Pakiet wszystkich modułów Akademii Sprzedaży Online i szkolenia otrzymasz 10% rabatu na szkolenie.

Dla kogo?

Szkolenie przeznaczone jest dla tych, którzy zajmują się bezpośrednio lub pośrednio sprzedażą usług lub towarów. Szkolenie polecamy również pracownikom startupów.

Cele i korzyści

Cele programu

  • Rozwój i podnoszenie umiejętności sprzedażowych
  • Stworzenie własnego planu działań rozwojowych w obszarze sprzedaży
  • Wzmocnienie pewności siebie w kompetencjach sprzedażowych
  • Uzyskanie Certyfikatu Akademii Sprzedaży

Korzyści dla uczestników

  • Budowanie kompletnej świadomości kompetencji sprzedażowych w moim obszarze biznesowym
  • Rozwój i podnoszenie umiejętności sprzedażowych
  • Praktyczne ćwiczenie narzędzi sprzedaży
  • Informacja zwrotna nt. sprawności w stosowaniu narzędzi
  • Stworzenie własnego planu działań rozwojowych w obszarze sprzedaży

Korzyści dla firmy

  • Zwiększysz efektywność sprzedawców
  • Skutecznie zaplanujesz ich rozwój
  • Twoi sprzedawcy poznają swoje mocne strony
  • Twoi sprzedawcy uzyskają praktyczne plany rozwoju kompetencji
  • Pod okiem doświadczonego eksperta, praktyka biznesu przećwiczą i doświadczą zindywidualizowanych umiejętności sprzedażowych
Program

W programie znajdziesz: pre-work, przydatne narzędzia do pracy z Klientem, praktyczny warsztat umiejętności.

Budowanie relacji w sprzedaży

Program:

  • Oczekiwania Klientów w kontekście budowania relacji
  • Co buduje zaufanie w sprzedaży/zwroty i zachowania
  • Rozpoznawanie typów Klientów względem potrzeby bezpieczeństwa i zaufania (diagnoza)
  • Dopasowanie behawioralne w skracaniu dystansu z Klientem (autoanaliza)
  • Etykieta relacji w sprzedaży/od czego zacząć i jak się zachowywać na spotkaniu sprzedażowym

Analiza potrzeb Klienta

Program:

  • Po co znać kategorie pytań i jak się przygotować do rozmowy z Klientem?
  • Czym są pytania o wysokiej skuteczności
  • Modele analizy potrzeb: SPIN/DPP/3P
  • Aktywne słuchanie – jak to sprawnie robić?
  • Sposoby na skuteczną komunikację i partnerski dialog z Klientem

Język korzyści i argumentacja w sprzedaży

Program:

  • Co buduje dobry komunikat ofertowy?
  • 4 (minimalne) składowe języka korzyści: potrzeba, cecha, zaleta, korzyść
  • Wywieranie wpływu i perswazja w pigułce/6 reguł R. Cialdiniego i zwroty perswazyjne
  • Mini Storytelling, czyli jak przekonać Klienta swoim doświadczeniem?
  • Narzędzia do budowania argumentów sprzedażowych

Radzenie sobie z obiekcjami i asertywna postawa w relacjach z Klientem

Program:

  • Co jest, a co nie jest obiekcją w sprzedaży i jak tym zarządzać?
  • Model 4 kroków radzenia sobie z obiekcjami
  • Jak asertywnie zarządzać impasem w relacji z Klientem
  • Reklamacje, wyrażanie odmiennych opinii i stawianie granic w rozmowie sprzedażowej
  • Asertywna informacja zwrotna i partnerski dialog z Klientem

Umiejętność domykania sprzedaży

Program:

  • Dlaczego nie udaje nam się domknąć sprzedaży?
  • Kiedy przystępować do finalizacji sprzedaży?
  • 6 popularnych technik zamykania sprzedaży
  • Co zrobić, jeśli Klient jeszcze negocjuje? – popularne triki Klientów
  • Obsługa posprzedażowa Klienta jako otwarcie nowej sprzedaży
Szczegóły programu modułowego

Cena

3 750 zł netto (4 612,50 zł brutto)

Lokalizacja

Warszawa

Termin

2-4 grudnia 2024

24-26 marca 2025

Kontakt

Zuzanna Stępień

Koordynator kursu

  • +48 510 201 314
  • Zuzanna.Stepien@pl.ey.com

Chcesz zorganizować to szkolenie w formule zamkniętej? Skontaktuj się:

Sylwia Kacprzak

  • +48 508 018 327
  • sylwia.kacprzak@pl.ey.com