Doświadczony praktyk sprzedaży i negocjacji, trener i konsultant.
Przez lata rozwijał zespoły i struktury sprzedażowe, projektował procesy i modele negocjacyjne oraz propagował nowe idee szkoleń negocjacyjnych w biznesie.
Jako współzałożyciel Polskiej Szkoły Negocjacji wprowadza turnieje i sparingi negocjacyjne jako unikalne na polskim rynku metody rozwijania umiejętności biznesowych. Adaptuje nowoczesną metodologię i najnowsze trendy w nauczaniu, prowadzi indywidualne konsultacje i opracowuje modele standaryzacyjne procesów negocjacyjnych w organizacji.
Zarządzał zespołem ponad 300 specjalistów i menedżerów w strukturach rozproszonych. Współpracował z międzynarodowymi firmami z branży finansowej, ubezpieczeniowej, Branża IT i FMCG. Obecnie szkoli głównie działy sprzedaży i zakupów oraz zespoły zarządzania projektami i zmianami.
Jako mentor negocjacyjny zajmuje się doradztwem strategicznym i operacyjnym dla startupów w Europie oraz był odpowiedzialny za budowę globalnej sieci sprzedaży w Bridge2.business – specjalistycznej platformie zakupowej służącej do automatyzacji zakupów w USA, NATO, UE i ONZ.
Jest absolwentem Zarządzania Zasobami Ludzkimi w Szkole Głównej Handlowej oraz Psychologii na Uniwersytecie Warszawskim. Wyszkolony przez uznanych trenerów z zakresu negocjacji, zarządzania strategicznego, komunikacji i perswazji. Autor i redaktor książki o negocjacjach „Scenariusze negocjacji biznesowych – Trening umiejętności” (Poltext, 2009).