W 2004 roku ukończył studia na Wydziale Inżynierii Chemicznej i Procesowej oraz Centrum Pedagogiki i Psychologii Politechniki Krakowskiej. Jest również absolwentem Wyższej Szkoły Bankowej, kierunku Zarządzanie Przedsiębiorstwem oraz Akademii Profesjonalnego Coacha.
Od 17 lat wzbogaca i wymienia swoją wiedzę dzięki studiom podyplomowym, konferencjom oraz licznym kursom podnoszącym kompetencje twarde i miękkie. Posiada certyfikaty Lean Six Sigma Black Belt, Lean Implementer, Kepner Tregoe Practitioner oraz ICC Coach Level I. Wspiera klientów jako trener i konsultant Lean Six Sigma Master Black Belt.
Rafał pracował w międzynarodowych koncernach z branży FMCG, Automotive Experience oraz EY Business Advisory, wspierając wszystkie szczeble organizacji i pełniąc różne role. Przeprowadził ze swoimi zespołami ponad 350 projektów mających pozytywny wpływ na wyniki finansowe firm poprzez holistyczne spojrzenie i zdecydowany nacisk na budowanie kultury szacunku, zaufania, współpracy i zaangażowania pracowników na wszystkich poziomach organizacji.
Chętnie dzieli się wiedzą i doświadczeniem w różnych formach, od praktycznych warsztatów, prelekcji na konferencjach, konsultacjach projektowych po bezpośredni udział w prowadzonych przez niego projektach wdrożeniowych. Swoją praktyczną wiedzę i naturalny entuzjazm przekazał już ponad 4000 osobom. Szybko dostrzega potencjał osób z nim współpracujących i wzmacnia ich silne strony poprzez pracę i osobiste zaangażowanie, co przekłada się na ich zawodowe i prywatne sukcesy.
Specjalizuje się w obszarach związanych z zarządzaniem operacyjnym, metodologicznym rozwiązywaniem problemów, ciągłym doskonaleniem, metodykami zwinnymi i zarządzaniem procesowym, przywództwem oraz coachingiem. Posiada liczne certyfikaty potwierdzające nabyte kompetencje (Agile, Lean, TPS, TQM, Six Sigma, Coaching, K-T, 40+…). Twierdzi, że certyfikaty to miły dodatek do praktycznej wiedzy, którą wykorzystuje w codziennych działaniach projektowych, podnosząc efektywność procesów firm i osób z nim współpracujących.
Równolegle z pracą w EY Academy of Business, od 2013 roku wraz z zespołem współpracuje z firmami w zakresie zarządzania i audytu operacyjnego, ciągłego doskonalenia procesów w obszarach produkcyjnych, usługowych i logistycznych oraz wspieraniu zespołów i kadry zarządzającej poprzez mentoring i coaching. Wszystkie działania koncentrują się na uzyskaniu wymiernych efektów i podniesieniu satysfakcji pracowników i klientów.
1. Program budowy kultury ciągłego doskonalenia poprzez współtworzenie C. I. A. „Akademii Ciągłego Doskonalenia” – nagroda Merit Award, branża motoryzacyjna.
2. Projekt zwiększenia wykorzystania dostępnych mocy produkcyjnych o 29% poprzez skrócenie czasów przezbrojeń – klient z branży budowlanej.
3. Projekt budowy i wdrożenia Pionu Doskonalenia Procesów wraz z prowadzeniem zespołu klienta – branża motoryzacyjna.
4. Projekt zwiększenia wydajności obszaru produkcyjnego o 59% – klient z branży FMCG.
5. Projekt restrukturyzacji i rewitalizacji działu konstrukcyjno-technologicznego – branża motoryzacyjna.
6. Projekt poprawy efektywności procesu w obszarze BOK Biuro Obsługi Klienta – obszar usługowy.
7. Projekt dot. poprawy efektywności operacyjnej w obszarze sekretariatu zarządu – obszar usługowy.
8. Projekt identyfikacji potencjału do poprawy i standaryzacji procesów w obszarze odbioru i wysyłek towarów – branża logistyczna.
9. Projekt identyfikacji potencjału do poprawy i standaryzacji procesów w obszarze sprzedaży – branża budowlana.
10. Szkolenia in-house z zakresu zarządzania zadaniami i efektywnością osobistą.
Termin
Termin
Termin
Termin
Termin
Termin
Termin
Termin
Termin
Termin
Termin
Termin
Termin
Termin
Termin
Termin
Termin
Termin
Termin
Termin
„Uzyskałem szereg wartości również tych tzw. niemierzalnych, które pozwoliły na trwałą zmianę mojej postawy i były inspiracją do dalszej pracy z moim zespołem”
„Rafał ma zdecydowanie nastawienie pro klienckie, wychodzi naprzeciw oczekiwaniom i trafnie przekształca oczekiwania biznesowe na działania operacyjne”
„Kolejny świetny praktyk”
„High EY level!”
„Pełna satysfakcja z odpowiedzi na pytania uczestników”