Andragog, Trener, Coach. Swoje trenerskie wykształcenie uzyskała z wyróżnieniem na Uniwersytecie Warszawskim studiując w latach 2011-2016 Andragogikę (edukację dorosłych i prowadzenie szkoleń) w ramach studiów licencjackich i magisterskich. Ponadto absolwentka Akademii Trenera EY Academy of Business. Kwalifikacje coachingowe zdobyła we Wszechnicy Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Erickson Coaching International. Posiada ponad 12-letnie doświadczenie biznesowe, m.in. w branży eventowej, szkoleniowej i HORECA. W latach 2021-2024 współtworzyła Kampus Innowacji CIC – polską realizację amerykańskiego konceptu innowacyjnych dzielnic – zarządzając ekskluzywną przestrzenią i społecznością składającą się na pierwszy w Polsce elitarny, prywatny klub dla Innowatorów łączący m.in. środowiska biznesowe, sportowe, naukowe i kulturowe. Specjalizuje się w zarządzaniu programami edukacyjnymi oraz networkingowymi w środowiskach biznesowych.
Swoje doświadczenie biznesowo-menedżerskie budowała także zarządzając przez prawie 5 lat usługami cateringowymi dla największych produkcji telewizyjnych Polsatu. Wśród realizowanych przez nią projektów znajdowały się kilkusetosobowe realizacje takie jak „Twoja Twarz Brzmi Znajomo”, „The Four. Bitwa o sławę” czy „Kabarety Na Żywo”.
Jej biznesowe doświadczenie to efekt drogi wiodącej od małych, kilkuosobowych firm, poprzez średnie przedsiębiorstwa, kilkusetosobowe wielkie produkcje telewizyjne, fundację, amerykańską korporację, aż po własną działalność trenersko-coachingową.
Jako trener specjalizuje się w rozwoju kompetencji miękkich: komunikacji interpersonalnej oraz intrapersonalnej, radzeniu sobie ze stresem z wykorzystaniem nurtu poznawczo-behawioralnego, zarządzaniu w oparciu o inteligencję emocjonalną oraz budowaniu trwałych biznesowych i osobistych relacji. Jako coach pracuje w nurcie Ericksonowskim zorientowanym na system i rozwijającym kreatywność klienta.
Natalia Siniłło jest także cenioną prelegentką na konferencjach branżowych i autorką licznych artykułów dotyczących nowoczesnych metod zarządzania i komunikacji. Jej praca koncentruje się na podnoszeniu standardów komunikacji i współpracy w organizacjach, co przekłada się na wyższą motywację pracowników, lepsze wyniki biznesowe oraz większą satysfakcję klientów. Natalia jest uznawana za liderkę w dziedzinie inteligencji emocjonalnej, zarządzania monologiem wewnętrznym oraz komunikacji interpersonalnej. Swoje podejście do szkoleń oparte na nowoczesnych metodach andragogicznych i empatycznym przywództwie stawiające na półce obok siebie tradycje i innowacje, łączy z pasją do rozwoju i wychodzenia ze strefy komfortu, i jak mówi o sobie: jej lista TO DO nigdy nie przekreśla TO BE.
Dodatkowo wspiera studentów rozpoczynających zawodowe drogi na rynku pracy jako Mentor w Inkubatorze Przedsiębiorczości Uniwersytetu Warszawskiego, a także trenuje młodzież w temacie wystąpień publicznych współpracując z Akademią Retoryki Igora Zalewskiego.