Co-founder w User.com, Chief Commercial Officer, trener EY Academy of Business
System klasy marketing automation pozwala efektywnie realizować cele biznesowe, zoptymalizować procesy marketingowe oraz wzmocnić zaangażowanie i lojalność klientów. Nie jest to jednak samodzielnie myśląca maszyna i ogrom pracy znajduje się nadal po stronie człowieka. Aby osiągnąć wzrost konwersji, konieczne jest dostosowanie treści, rodzaju i czasu interakcji do preferencji i zachowań użytkownika, a o tym, jak to zrobić umiejętnie, porozmawiamy w trakcie Akademii E-commerce.
Co-founder w User.com, ekspert marketing automation, szkoleniowiec w sprawnymarketing.pl, pasjonat i teoretyk Internetu, praktyk e-marketingu, wykładowca na kierunku marketing internetowy w krakowskiej AGH – przedmiot „Growth Hacking”.
W branży marketingowej pracuje od ponad 19 lat. Zna zarówno perspektywę pracy w agencji reklamowej (7 lat jako szef działu digital) oraz specyfikę pracy w dziale marketingu. Przedsiębiorca internetowy, rozumie, co to znaczy „robić marketing przy ograniczonych zasobach”.
Mówca na wielu konferencjach m.in.: Websummit, SaaStock, Infoshare.