Mariusz Walczak – EY Academy of Business

Mariusz Walczak

Trener EY Academy of Business ze specjalizacją w obszarze sprzedaży i zakupów

Trener, doradca, lider, praktyk biznesu.

Od 27 lat specjalizuje się w obszarze sprzedaży i zakupów. Proces sprzedaży zna od samego dołu, pracował, jako: sprzedawca detaliczny w sklepie, kierownik w hipermarkecie, przedstawiciel handlowy, Key Account Manager, Sales Manager i Business Development Manager.

Opiekował się kluczowymi klientami, budując długotrwałe relacje, pracował również na lejku sprzedażowym z dużą bazą klientów ciągle rotujących. Wykonywał zimne telefony, research nowych klientów, zimne maile oraz komunikację poprzez media społecznościowe. Zna specyfikę rynków B to C, B to B, zarówno związanych z produktami, jak i usługami.

Pracował dla takich marek jak: Tefal, Rowenta, KRUPS, Moulinex, Lagostina, Géant, Euro RTV-AGD, Krakowskie Wypieki, Liki Mobile Solutions, Business Brothers, Orange. Współpracował z głównymi sieciami detalicznymi rynku CE i SDA m.in. MSHP, Euro RTV-AGD, Media Expert, Avans, NEONET, makro, real, Auchan, Tesco, Leroy Merlin, Castorama. Prowadził projekty biznesowe z Nestle, Nespresso, Pepsico, MONIN.

Bardzo dobrze zna zagadnienia up-sellingu, cross-sellingu, sprzedaży bezpośredniej, nowoczesnej i tradycyjnej. Wdrażał standardy w wielu sieciach detalicznych, w różnych branżach, np.: apteki, fashion, kantory, kawiarnie, meble, itp. Analityka, zarządzanie zmianami, praca z systemami mobilnymi raportowania i planowania, trening, coaching, constant feedback to obszary, w których płynnie się porusza. W działaniu zwraca uwagę na dopasowanie do klienta, zbudowanie odpowiedniej atmosfery i obsługę, która spowoduje, że będzie do nas wracał. Podczas warsztatów tłumaczy jak ważny jest NPS, parametr, który pokazuje lojalność klientów, nawet, gdy go nie mierzymy.

Zarządzał współpracą z klientami w różnych kanałach dystrybucji, budował długoterminowe relacje wg zasady Win/Win. Planował sprzedaż od strony budżetowej i produktowej. Koordynował projekty strategiczne, poszukiwał nowych szans rozwoju biznesu, organizował szyte na miarę działania promocyjne. Fundamentem jego pracy jest przekonanie, że równowaga w biznesie jest tak samo ważna jak w życiu, a interesy robią ze sobą przede wszystkim ludzie. Promuje zachowanie proaktywne i nastawione na szukanie rozwiązań. Promuje proaktywną, nienachalną sprzedaż, jest fanem instytucji „Tajemniczego Klienta” oraz coachingu sprzedażowego.

W sali szkoleniowej stawia na praktyczne walory szkolenia i umiejętności, które można od razu wdrożyć w życie. Pobudza zespół do kreatywności i zachęca do interakcji. Pomaga wypracować systemy i narzędzia dostosowane do potrzeb.


 

Masz pytania?
Chętnie do Ciebie oddzwonimy.

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

Oświadczenia i zgody

To pole jest obowiązkowe

W celu otrzymania szczegółowych informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych przez Spółki z Grupy EY zachęcamy do zapoznania się z Polityką prywatności.

* Pola wymagane