Od 27 lat specjalizuje się w obszarze sprzedaży i zakupów. Proces sprzedaży zna od samego dołu, pracował, jako: sprzedawca detaliczny w sklepie, kierownik w hipermarkecie, przedstawiciel handlowy, Key Account Manager, Sales Manager i Business Development Manager.
Opiekował się kluczowymi klientami, budując długotrwałe relacje, pracował również na lejku sprzedażowym z dużą bazą klientów ciągle rotujących. Wykonywał zimne telefony, research nowych klientów, zimne maile oraz komunikację poprzez media społecznościowe. Zna specyfikę rynków B to C, B to B, zarówno związanych z produktami, jak i usługami.
Pracował dla takich marek jak: Tefal, Rowenta, KRUPS, Moulinex, Lagostina, Géant, Euro RTV-AGD, Krakowskie Wypieki, Liki Mobile Solutions, Business Brothers, Orange. Współpracował z głównymi sieciami detalicznymi rynku CE i SDA m.in. MSHP, Euro RTV-AGD, Media Expert, Avans, NEONET, makro, real, Auchan, Tesco, Leroy Merlin, Castorama. Prowadził projekty biznesowe z Nestle, Nespresso, Pepsico, MONIN.
Bardzo dobrze zna zagadnienia up-sellingu, cross-sellingu, sprzedaży bezpośredniej, nowoczesnej i tradycyjnej. Wdrażał standardy w wielu sieciach detalicznych, w różnych branżach, np.: apteki, fashion, kantory, kawiarnie, meble, itp. Analityka, zarządzanie zmianami, praca z systemami mobilnymi raportowania i planowania, trening, coaching, constant feedback to obszary, w których płynnie się porusza. W działaniu zwraca uwagę na dopasowanie do klienta, zbudowanie odpowiedniej atmosfery i obsługę, która spowoduje, że będzie do nas wracał. Podczas warsztatów tłumaczy jak ważny jest NPS, parametr, który pokazuje lojalność klientów, nawet, gdy go nie mierzymy.
Zarządzał współpracą z klientami w różnych kanałach dystrybucji, budował długoterminowe relacje wg zasady Win/Win. Planował sprzedaż od strony budżetowej i produktowej. Koordynował projekty strategiczne, poszukiwał nowych szans rozwoju biznesu, organizował szyte na miarę działania promocyjne. Fundamentem jego pracy jest przekonanie, że równowaga w biznesie jest tak samo ważna jak w życiu, a interesy robią ze sobą przede wszystkim ludzie. Promuje zachowanie proaktywne i nastawione na szukanie rozwiązań. Promuje proaktywną, nienachalną sprzedaż, jest fanem instytucji „Tajemniczego Klienta” oraz coachingu sprzedażowego.
W sali szkoleniowej stawia na praktyczne walory szkolenia i umiejętności, które można od razu wdrożyć w życie. Pobudza zespół do kreatywności i zachęca do interakcji. Pomaga wypracować systemy i narzędzia dostosowane do potrzeb.
Termin
Termin
Termin
Termin
Termin
Termin
Termin
Termin