Maria Jamróz – EY Academy of Business

Maria Jamróz

Asesor, Coach ICF, Rekruter, Konsultant i Trener EY Academy of Business w obszarze projektów dla firm oraz szkoleń dla HR

Jej pasją jest odnajdywanie talentów i potencjału w ludziach i towarzyszenie im w rozwoju i zmianie. W życiu zawodowym misją Marii jest wpływanie na organizacje w celu wdrażania przywództwa transformacyjnego i zarządzania zorientowanego na człowieka.

Ma 14 letnie doświadczenie menedżerskie jako menedżer międzynarodowego zespołu Thomson Reuters, a od 2017 roku nabywa doświadczenie związane z doradztwem w obszarze HR.

Realizuje projekty konsultingowe: diagnozy i analizy kompetencji pracowników, zarządzania talentami, projektowania modeli kompetencyjnych oraz projektowania i przeprowadzenia sesji rozwojowych i oceniających (DC/AC), oraz projekty rekrutacyjne i oceny potencjału rozwojowego. Na swoim koncie ma przeprowadzone procesy Assessment Center i Development Center dla kilkunastu firm (polskich i zagranicznych) oraz projekty związane z oceną 360. Tworzy narzędzia e-learningowe i VR zorientowane na rozwój kompetencji menedżerskich. Prowadzi sesje coachingowe dla klientów indywidualnych.

Jest absolwentką Bankowości i Finansów SGH oraz Akademii Ekonomiczno-Humanistycznej ze specjalizacją Psychologia w Zarządzaniu. Posiada międzynarodowy certyfikat Coacha w szkole Josepha O’Connora, akredytowany przez ICF, certyfikat Konsultanta Kryzysowego oraz Doradcy Zawodowego. Od 2017 roku jest dyplomowanym asesorem EY Academy of Business.


 

Przykładowe zrealizowane projekty:

1. Projekty ocen kompetencji za pomocą badania ocena 360 stopni, m.in. Epigon, Maflow Boryszew Group, Optima, OTCF

2. Przeprowadzenie Development Center, Assessment Center oraz coachingów indywidualnych dla kadry menedżerskiej (część w jęz. angielskim) m.in. dla: Capgemini, PKP, Bridgestone, IKEA, Sklepy Comfort

3. Przeprowadzenie badania o coachingu menedżerskim