W Blue Media pracuje od 2010 roku. Jako Deputy Head of Sales jest odpowiedzialny za strategię rozwoju firmy oraz współpracę z partnerami biznesowymi z sektora e-commerce i handlu detalicznego.
Posiada wieloletnie doświadczenie w zakresie systemów płatniczych, user experience, e-commerce oraz płatności mobilnych. Przed dołączeniem do Blue Media pracował m.in. w Polskapresse. Był również współpracownikiem „Rzeczpospolitej”. Swój pierwszy sklep internetowy założył w 2003 roku. W Grupie Blue Media od 12 lat jest odpowiedzialny za projekty z zakresu obsługi płatności online dla e-commerce.
Absolwent Wyższej Szkoły Nauk Społecznych w Poznaniu (WSUS) na kierunku media i promocja. Ukończył także Szkołę Zarządzania Sprzedażą (School of Sales Management).
Przywiązuje dużą wagę do ekologii — inwestowanie w ochronę środowiska uważa za globalny priorytet. Prywatnie pasjonat turniejów pokerowych oraz pszczelarz. W swojej pasiece zarządza pracą ponad 500 tys. pszczół.