Od 2019 roku pracuje jako trener EY Academy of Business. Ukończył Szkołę Główną Handlową oraz prawo na Uniwersytecie Warszawskim. W latach 2006-2014 analityk biznesowy w The Boston Consulting Group. Obecnie niezależny doradca strategiczny, trener biznesu oraz wykładowca na warszawskich uczelniach. Specjalista w obszarze wejść na nowe rynki oraz analiz rynków rozwijających się.
Zdobywał doświadczenie, będąc członkiem zespołu w ponad 150 projektach strategicznych prowadzonych przez biura The Boston Consulting Group na całym świecie. Współtworzył publikację BCG’s Sustainable Economic Development Assessment, prowadził program szkoleniowy dla partnerskich firm z całego świata oraz rozwijał moduły dotyczące prowadzenia biznesu w regionie EMEA (Europa, Bliski Wschód, Afryka).
W 2014 roku zdecydował się zaangażować w rozwój własnej działalności doradczej oraz rozwój szkoleń. Prowadził projekty z obszaru wejść na nowe rynki, tworzenia i zmiany strategii sprzedażowej, integracji procesów po połączeniu oraz wprowadzenia systemu SAP. Pracował jako mentor w programie Poland Prize, mającym na celu zachęcić zagraniczne startupy do prowadzenia biznesu w Polsce. W ostatnich latach zaangażowany w tworzenie globalnej strategii operacyjnej dla klienta z oddziałami w Europie, Ameryce Północnej, Australii i Azji.
Wykłada i wykładał w wielu warszawskich uczelniach: Szkoła Główna Handlowa, Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej, Akademia im. Leona Koźmińskiego oraz gościnnie na Politechnice Warszawskiej. Współautor szeregu publikacji o tematyce energetycznej oraz strategicznego wywiadu biznesowego. Doktorant w Szkole Głównej Handlowej.
1. Analiza potencjału rynków państw Afryki na potrzeby stworzenia globalnej strategii rozwoju dla europejskiego koncernu technologicznego.
2. Stworzenie kalkulatora zakupu gazu ziemnego na globalnym rynku dla europejskiej spółki energetycznej.
3. Szkolenia i wykłady z tematyki strategicznego wywiadu gospodarczego, M&A, rynków energetycznych na studiach dziennych i podyplomowych.
4. Szkolenie z zakresu analizy danych, uspójnienia wizualizacji i metodologii oraz prezentacji informacji dla klienta wewnętrznego w jednej z największych firm telekomunikacyjnych w Polsce.