Krzysztof współpracuje z EY Academy of Business nieprzerwanie od 2009 roku.
Z wykształcenia jest prawnikiem. Jest absolwentem Wydziału Prawa i Administracji UMCS, Wyższej Szkoły Działalności Gospodarczej – kierunek Zarządzanie Menedżerskie oraz Polsko–Amerykańskiego Centrum Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego.
Ma ponad 18 letnie doświadczenie zawodowe z zakresu sprzedaży, negocjacji i zarządzania procesowego. Pełnił funkcję likwidatora w spółkach prawa handlowego, dyrektora handlowego, członka zarządu, trenera oraz coacha. Od 2010 roku posiada doświadczenie w pracy za granicą w krajach Europy oraz Bliskiego Wschodu. W latach 2009 – 2017 przeszkolił ponad 2 000 uczestników, w tym członków zarządów, dyrektorów zarządzających, dyrektorów działów, kierowników w branży produkcyjnej, przemysłowej, sprzedażowej, administracyjnej, bankowej, informatycznej, a także pracowników jednostek administracji państwowej i samorządowej w Polce i za granicą.
W EY Academy of Business Krzysztof odpowiada za przygotowanie i prowadzenie zajęć z zakresu zarządzania procesami.
Celem przygotowywanych przez Krzysztofa warsztatów jest przedstawienie systemowego podejścia do zarządzania procesami oraz tworzenie kultury zarządzania procesami w ramach struktury organizacji. Ukończenie zajęć pomaga usprawnić istniejące w organizacjach procesy i poprawić ich efektywność.
Dodatkowym atutem – poza właściwym wykorzystaniem narzędzi – jest nauka prawidłowej analizy informacji zbieranych podczas mapowania, tak aby korzyść dla firmy była jak największa. Krzysztof prowadzi również kierunkowe warsztaty dla wybranych osób – liderów procesów biorących udział w mapowaniu i optymalizacji. Zajmuje się też audytem zmapowanych procesów. Doradza przy tworzeniu profili osobowych dla właścicieli procesów oraz opracowuje ścieżki rozwoju w kulturze zarządzania procesami.
1. Mapowanie procesów windykacyjnych.
2. Redesign (tj. przeprojektowanie) aktualnych procesów dla działów obsługi klienta – skrócenie czasu realizacji, w tym zmniejszenie nadgodzin.
3. Audyt procesów dedykowanych dla BCM (Plan Ciągłości Działania).
4. Optymalizacja procesów dla działów serwisowych.
5. Opracowanie działań wspierających dla krytycznych procesów w działach handlowych w obszarach sprzedaży, marketingu, obsługi posprzedażowej.
Termin
Termin
Termin
Termin
Termin
Termin
Termin
„Serdecznie dziękuję za zajęcia. Jak słusznie zauważył trener, wiedza pozyskana, a nie użytkowana, zamiera w tempie błyskawicznym. Zatem zamierzam użyć zdobyte umiejętności w podsumowaniu wyników obecnie prowadzonego przeze mnie projektu”
„Chciałbym jeszcze raz podziękować za bardzo ciekawie prowadzone i stojące na wysokim poziomie merytorycznym szkolenie”
„Bardzo spodobały mi się te narzędzia z Modelowania. Po szkoleniu udało mi się zdiagnozować błąd jaki popełniałam dotychczas – chociaż nad ostateczną wersją jeszcze pracuję :) Rozpisałam sobie jeszcze raz proces krok po kroku – i te narzędzia bardzo mi to ułatwiły. Do zobaczenia na Optymalizacji”
„Bardzo dziękuję za twórczy warsztat, dzięki któremu mam pozytywnie „kwadratową” głowę”
„Uczestnictwo w warsztatach to sama przyjemność!”