Współpracuje z EY Academy of Business od 2001 roku.
Jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie i stypendystką rządu kanadyjskiego w programie MBA dla pracowników naukowych na Universite du Quebec w Montrealu. Występowała w TVN CNBC Biznes (cykliczne audycje telewizyjne), TVP i Polskim Radiu jako ekspert w zakresie działań marketingowych, sprzedażowych oraz umiejętności menedżerskich.
Ewa odpowiada za projektowanie i wdrażanie kompleksowych programów rozwoju kompetencji menedżerskich. Jako doradca wspiera zarządy w zakresie budowania strategii. Przeprowadza firmy i ludzi przez zmiany, szkoląc i prowadząc projekty rozwojowe. Posiada duże doświadczenie w prowadzeniu szkoleń menedżerskich. Realizuje dłuższe cykle (akademie menedżerskie, programy talentowe) wspierające konkretne cele biznesowe. Jej pasją zawodową jest uczenie praktycznego zastosowania narzędzi budowania współpracy w firmie i technik kreatywnego rozwiązywania problemów.
Przeprowadziła ponad 10 000 godzin szkoleń. Specjalizuje się w tematach z zakresu zarządzania zmianą, komunikacji i współpracy w zespole, budowania autorytetu oraz technik kreatywnego rozwiązywania problemów.
Jest współautorką książki „Po co nam praca?”.
1. Stworzenie i realizacja programu warsztatów dla kadry kierowniczej w zakresie zarządzania zmianą organizacyjną (m.in. dla: MAN Accounting Center, mBank, Pomorskiej Spółki Gazownictwa, PGNiG, Nationale Nederlanden, PKO BP SA, Krajowej Izby Rozliczeniowej SA, Aspecta Życie-Gerling, BGŻ SA, Banku Gospodarstwa Krajowego, ZUS, Provident, Warta SA, BNP Paribas, Grupy SUEZ).
2. Doradztwo organizacyjne i coaching menedżerski w projektach zmian organizacyjnych (dla: SUEZ Polska, Gedeon Richter, mBank, Polskiej Spółki Gazownictwa, home.pl).
3. Stworzenie i realizacja programu szkoleń doskonalących komunikację i współpracę w zespołach (dla: Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego, Warta SA, CBRE, Sephora, SUEZ Polska, PLAY, Generali, IBM Polska, PKO BP SA).
4. Stworzenie i realizacja szkoleń wspierających powstanie sieci dealerskiej oraz realizacja projektu budowania wartości firmowych Lexus Polska.
5. Stworzenie i realizacja programu szkoleń i systemu certyfikacji w zakresie sprzedaży flotowej dla Toyota Motor Poland.
6. Przygotowanie zarządów firm i instytucji do tworzenia wizerunku organizacji i kontaktów z mediami (dla m.in.: Kler SA, GlaxoSmithKline, British Council, GlobeTradeCenter, Neinver Polska, Carrefour, Ministerstwa Finansów, Partnera Finansowego, Orlen).
Termin
Termin
Termin
Termin
Termin
Termin
Termin
Termin
Termin
Termin
Termin
Termin
Termin
Termin
Termin
Termin
Termin
Termin
„Bardzo ciekawie prowadzone szkolenie poparte praktycznymi przykładami”
„Rewelacyjna prowadząca. Ogromna wiedza i doświadczenie w temacie”
„Bardzo wysoki poziom. Bardzo dobre prowadzenie”
„Wysoka jakość merytoryczna, jasność przekazania tematu”
„Dużo ciekawych przypadków przełożonych na realia korporacji”
„Wymiana poglądów, swobodna komunikacja, różne spojrzenia na te same sprawy”
„Bardzo duża wiedza merytoryczna trenera i bardzo dużo przykładów z życia”