Ewa Opolska – EY Academy of Business

Ewa Opolska

Doświadczony trener EY Academy of Business w obszarze szkoleń menedżerskich

Przeprowadza firmy i ludzi przez zmiany, szkoląc i prowadząc projekty rozwojowe. Realizuje dłuższe cykle (akademie menedżerskie, programy talentowe) wspierające konkretne cele biznesowe. Jej pasją zawodową jest uczenie praktycznego zastosowania narzędzi budowania współpracy w firmie i technik kreatywnego rozwiązywania problemów.

Współpracuje z EY Academy of Business od 2001 roku.

Jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie i stypendystką rządu kanadyjskiego w programie MBA dla pracowników naukowych na Universite du Quebec w Montrealu. Występowała w TVN CNBC Biznes (cykliczne audycje telewizyjne), TVP i Polskim Radiu jako ekspert w zakresie działań marketingowych, sprzedażowych oraz umiejętności menedżerskich.

Ewa odpowiada za projektowanie i wdrażanie kompleksowych programów rozwoju kompetencji menedżerskich. Jako doradca wspiera zarządy w zakresie budowania strategii. Przeprowadza firmy i ludzi przez zmiany, szkoląc i prowadząc projekty rozwojowe. Posiada duże doświadczenie w prowadzeniu szkoleń menedżerskich. Realizuje dłuższe cykle (akademie menedżerskie, programy talentowe) wspierające konkretne cele biznesowe. Jej pasją zawodową jest uczenie praktycznego zastosowania narzędzi budowania współpracy w firmie i technik kreatywnego rozwiązywania problemów.

Przeprowadziła ponad 10 000 godzin szkoleń. Specjalizuje się w tematach z zakresu zarządzania zmianą, komunikacji i współpracy w zespole, budowania autorytetu oraz technik kreatywnego rozwiązywania problemów.

Jest współautorką książki „Po co nam praca?”.


 

Przykładowe projekty:

1. Stworzenie i realizacja programu warsztatów dla kadry kierowniczej w zakresie zarządzania zmianą organizacyjną (m.in. dla: MAN Accounting Center, mBank, Pomorskiej Spółki Gazownictwa, PGNiG, Nationale Nederlanden, PKO BP SA, Krajowej Izby Rozliczeniowej SA, Aspecta Życie-Gerling, BGŻ SA, Banku Gospodarstwa Krajowego, ZUS, Provident, Warta SA, BNP Paribas, Grupy SUEZ).

2. Doradztwo organizacyjne i coaching menedżerski w projektach zmian organizacyjnych (dla: SUEZ Polska, Gedeon Richter, mBank, Polskiej Spółki Gazownictwa, home.pl).

3. Stworzenie i realizacja programu szkoleń doskonalących komunikację i współpracę w zespołach (dla: Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego, Warta SA, CBRE, Sephora, SUEZ Polska, PLAY, Generali, IBM Polska, PKO BP SA).

4. Stworzenie i realizacja szkoleń wspierających powstanie sieci dealerskiej oraz realizacja projektu budowania wartości firmowych Lexus Polska.

5. Stworzenie i realizacja programu szkoleń i systemu certyfikacji w zakresie sprzedaży flotowej dla Toyota Motor Poland.

6. Przygotowanie zarządów firm i instytucji do tworzenia wizerunku organizacji i kontaktów z mediami (dla m.in.: Kler SA, GlaxoSmithKline, British Council, GlobeTradeCenter, Neinver Polska, Carrefour, Ministerstwa Finansów, Partnera Finansowego, Orlen).

Co mówią uczestnicy szkoleń?