Pracował dla kadry zarządzającej kilkudziesięciu największych polskich firm z różnych branż.
Od kilku lat prowadzi własną praktykę doradczą – OUTSMART. Wcześniej pracował w EY jako dyrektor odpowiedzialny za strategiczny wywiad rynkowy (2006-2016). Karierę rozpoczynał w Plus GSM, gdzie zajmował się zarządzaniem wiedzą (2001-2006).
Współpracuje z wiodącymi polskimi uczelniami. Od kilku lat związany z Uniwersytetem SWPS, gdzie prowadzi warsztaty dotyczące strategii, produktu i biznesplanu, a wcześniej pełnił rolę kierownika Katedry Zarządzania. Współpracował także z Akademią Leona Koźmińskiego i Szkołą Główną Handlową.
W ramach wolontariatu zawodowego w 2012 roku założył polski oddział stowarzyszenia Strategic & Competitive Intelligence Professionals, któremu przewodniczył do 2015. Swoją wiedzą dzieli się także na międzynarodowych konferencjach.
Stopień magistra i następnie doktora uzyskał w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Jest biegłym sądowym w dziedzinie zarządzania ryzykiem gospodarczym. Posiada licencję detektywa. Był stypendystą programów Fulbright w USA i CEMS w Norwegii.
1. Doradztwo w zakresie modyfikacji strategii rozwoju biznesu.
2. Wsparcie w rozwoju produktów w nowych kanałach sprzedaży.
3. Selekcja celów akwizycyjnych oraz analiza działań konkurencji.
4. Określenie kierunków rozwoju biznesu i polityki cenowej.
5. Identyfikacja i analiza opcji rozwoju rynkowego i produktowego.
„Trener podawał praktyczne przykłady – było to bardzo cenne!”
„Wszystko było wyjaśnione w bardzo prosty i zrozumiały sposób”
„Super! Bardzo wartościowe szkolenie!”
„Oceniam szkolenie bardzo wysoko – zarówno pod kątem treści, jak i sposobów prowadzenia. Polecam!”