Początek kariery zawodowej to ponad 12 lat w amerykańskiej korporacji w okresie dynamicznie rozwijającego się w Polsce wolnego rynku. Od 2007 prowadzi własną firmę, współpracując z zespołami z różnych środowisk (instytucjonalnych, organizacji pozarządowych, biznesowych), głównie w obszarze zarządzania, budowania sprawnie działających zespołów, komunikacji.
Jako konsultantka, ekspertka, moderatorka, mentorka, trenerka sięga do swoich doświadczeń z zarządzania projektami, planowania strategicznego, budowania sprawnie działających zespołów, zarządzania zmianą, komunikacji, budowania marki, rozwoju publiczności (Audience Development).
Zdobywała doświadczenia jako ekspertka i trenerka w międzynarodowych projektach, współautorka programu studiów podyplomowych, autorka programów szkoleniowych i rowojowych, wykładowczyni w Global Leaders Instytut MBA, współautorka modelu Audience Centred Experience Desing.
Z wykształcenia kulturoznawczyni. Ukończyła trzyletni międzynarodowy program menadżerski. Posiada certyfikat Extended DISC.