Bartek specjalizuje się w tematyce tzw. Thinking Tools i ich zastosowaniu w dziedzinie zarządzania Jest ekspertem w dziedzinie zastosowania narzędzi Teorii Ograniczeń w obszarze strategii i marketingu (Mafia Offer), narzędzi myślenia innowacyjnego dla rozwoju nowych produktów oraz innowacyjnego rozwiązywania problemów w oparciu o wiedzę z zakresu ekonomii behawioralnej. Jest odpowiedzialnym za Polskę partnerem firmy Goldratt CZ, był polskim przedstawicielem firmy Systematic Inventive Thinking zajmującej się procesami myślowymi innowacyjności; wykłada w Global Leaders Institute for Arts Innovation w Waszyngtonie (MBA in cultural innovation we współpracy z Harvard University).
Realizował projekty doradcze na terenie Polski oraz USA, Włoch, Meksyku, Rumunii, Czech, Niemiec, Rosji i Chile.
Bartek jest absolwentem Instytutu Językoznawstwa Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu (specjalność retoryka praktyczna i komunikacja). Szkolił się w Wielkiej Brytanii, Szwecji, Izraelu i Czechach.
1. Budowa kultury innowacji ramach programu FutureOn w PZU SA
2. Opracowanie innowacyjnych rozwiązań dla zwiększenia dostępu do edukacji dla dzieci i młodzieży w regionie jezior w Patagonii (Chile)
3. Przygotowanie do samodzielnego działania liderów innowacji w Phillip Morris International
Termin
Termin
Termin
Termin
Termin