Dowiedz się o unikalnym podejściu opartym o elastyczny program, który odzwierciedla realia dzisie...
Wśród rozmówców pojawią się wybitni eksperci i jednocześnie szkoleniowcy EY Academy of Business, prof. Marek Kochan, Ewa Opolska i Witold Rychłowski, którzy postarają się odpowiedzieć na pytania dotyczące wyzwań współczesnego lidera w post pandemicznej rzeczywistości.
Odcinek 1.
Prof. Marek Kochan analizuje wizerunek prezydenta Ukrainy, wskazując na kluczowe elementy kreowania narracji i postawy lidera. Na ile i w jaki sposób można budować przekaz, który jest konkretny i autentyczny? Jak posługiwać się osobistym doświadczeniem i jakimi metodami wywierać wpływ?
Odcinek 2.
Ewa Opolska odpowiada na pytania o to, jak współcześni liderzy powinni wspierać swoich menedżerów w okresie zawirowań na rynku. Jak ważna okazuje się elastyczność w zarządzaniu, ale także umiejętne delegowania zadań. – Działać przez ludzi – to jest dziś podstawowe zadanie prezesa – przekonuje Opolska.
Odcinek 3.
Czy prezes powinien negocjować z odchodzącym menedżerem? Czy firmy mają wpływ na bojkot konsumentów? Dlaczego liderki bywają skuteczniejszymi negocjatorkami? Witold Rychłowski rozprawia się z mitami na temat negocjacji, wskazuje skuteczne techniki i dzieli się własnym doświadczeniem pracy z kadrą zarządzającą firm na całym świecie. – Umiejętność słuchania należy do jednej z najważniejszych cech współczesnego negocjatora. Zrozumieć, ale i odczuć, co mówi druga strona – podpowiada Rychłowski.
Odcinek 4.
Czy da się skutecznie skłonić zespoły do powrotów do biur? Ewa Opolska przekonuje, że empatia jest kluczowym elementem, w których zespoły pracujące w modelach rozproszonych mogą pracować skutecznie – ale także można skłonić ich do powrotów do biur.
Jak wypracować transparentność w komunikowaniu oczekiwań i nie utracić kontaktu z emocjami zespołów? Ewa Opolska ze swojego doświadczenia pracy z zespołami i kadrą zarządzającą podpowiada najlepsze praktyki i wzorce.
Odcinek 5.
Kim jest współczesny lider? Prof. Marek Kochan wskazuje na zmianę, która dokonała się w ostatnich latach. – Dziś liderem jest wizjoner, ktoś, kto porywa ludzi za sobą, ponieważ kluczowym zasobem jest kreatywność pracowników – przekonuje Kochan, podkreślając, że to właśnie kompetencje komunikacyjne stają się dziś głównym obszarem rozwoju liderów.
Odwiedź nasze kanały:
Nowe odcinki podcastu co piątek!
Chcesz rozwijać swoje kompetencje z zarządzania? EY Academy of Business oferuje cykl szkoleń i indywidualnych programów mentoringowych dla kadry zarządzającej i senior menedżerów. >Sprawdź<
Wśród rozmówców pojawią się wybitni eksperci i jednocześnie szkoleniowcy EY Academy of Business, prof. Marek Kochan, Ewa Opolska i Witold Rychłowski, którzy postarają się odpowiedzieć na pytania dotyczące wyzwań współczesnego lidera w post pandemicznej rzeczywistości.
Odcinek 1.
Prof. Marek Kochan analizuje wizerunek prezydenta Ukrainy, wskazując na kluczowe elementy kreowania narracji i postawy lidera. Na ile i w jaki sposób można budować przekaz, który jest konkretny i autentyczny? Jak posługiwać się osobistym doświadczeniem i jakimi metodami wywierać wpływ?
Odcinek 2.
Ewa Opolska odpowiada na pytania o to, jak współcześni liderzy powinni wspierać swoich menedżerów w okresie zawirowań na rynku. Jak ważna okazuje się elastyczność w zarządzaniu, ale także umiejętne delegowania zadań. – Działać przez ludzi – to jest dziś podstawowe zadanie prezesa – przekonuje Opolska.
Odcinek 3.
Czy prezes powinien negocjować z odchodzącym menedżerem? Czy firmy mają wpływ na bojkot konsumentów? Dlaczego liderki bywają skuteczniejszymi negocjatorkami? Witold Rychłowski rozprawia się z mitami na temat negocjacji, wskazuje skuteczne techniki i dzieli się własnym doświadczeniem pracy z kadrą zarządzającą firm na całym świecie. – Umiejętność słuchania należy do jednej z najważniejszych cech współczesnego negocjatora. Zrozumieć, ale i odczuć, co mówi druga strona – podpowiada Rychłowski.
Odcinek 4.
Czy da się skutecznie skłonić zespoły do powrotów do biur? Ewa Opolska przekonuje, że empatia jest kluczowym elementem, w których zespoły pracujące w modelach rozproszonych mogą pracować skutecznie – ale także można skłonić ich do powrotów do biur.
Jak wypracować transparentność w komunikowaniu oczekiwań i nie utracić kontaktu z emocjami zespołów? Ewa Opolska ze swojego doświadczenia pracy z zespołami i kadrą zarządzającą podpowiada najlepsze praktyki i wzorce.
Odcinek 5.
Kim jest współczesny lider? Prof. Marek Kochan wskazuje na zmianę, która dokonała się w ostatnich latach. – Dziś liderem jest wizjoner, ktoś, kto porywa ludzi za sobą, ponieważ kluczowym zasobem jest kreatywność pracowników – przekonuje Kochan, podkreślając, że to właśnie kompetencje komunikacyjne stają się dziś głównym obszarem rozwoju liderów.
Odwiedź nasze kanały:
Nowe odcinki podcastu co piątek!
Chcesz rozwijać swoje kompetencje z zarządzania? EY Academy of Business oferuje cykl szkoleń i indywidualnych programów mentoringowych dla kadry zarządzającej i senior menedżerów. >Sprawdź<