Raport: Przywódca przyszłości - Jak zmieni się rola lidera w erze sztucznej inteligencji? – EY Academy of Business

Raport: Przywódca przyszłości – Jak zmieni się rola lidera w erze sztucznej inteligencji?

  • 0 min. czytania

Powiązane tematy

Odkryj przyszłość przywództwa w erze AI

 

Zapraszamy na ekskluzywną prezentację wyników raportu:

„Jak zmieni się rola przywódców w erze AI”

Czy jesteś gotowy na transformację, jaką niesie ze sobą sztuczna inteligencja? Dołącz do nas i bądź na bieżąco z najnowszymi trendami w przywództwie i zarządzaniu.

Data: 25 czerwca 2024
Czas: 15:00
Miejsce: Online – Link do webinaru zostanie przesłany po rejestracji

  • Poznaj kluczowe wnioski: Nasz raport ujawnia, jak rozwój AI wpłynie na rolę liderów w najbliższych latach.
  • Eksperckie analizy: Doświadczeni analitycy i liderzy branży dzielą się swoją wiedzą i przewidywaniami.
  • Interaktywna dyskusja: Zadaj pytania i podziel się swoimi przemyśleniami podczas sesji Q&A.
  • Networking: Nawiąż kontakt z innymi profesjonalistami i liderami myśli zainteresowanymi wpływem AI na przyszłość pracy.

 

Poznaj naszych prelegentów

 

Krzysztof Witkowski – Partner, EY Academy of Business

Ewa Nowakowska – Partner, EY,  AI Data Science Leader

dr hab. Artur Modliński – Centrum Badań nad Sztuczną Inteligencją i Cyberkomunikacją

Małgorzata Jakubicz – Certified Leadership Trainer, Human Ambassador in the Digital Era

Ewa Opolska – Ekspert EY Academy of Business, doradca biznesowy

Konrad Maj – Head of HumanTech Center, SWPS Univeristy

Sylwia Kacprzak – Manager, EY Academy of Business

 

Masz pytania?

Skontaktuj się z nami:

Sonia Kaniewska | sonia.kaniewska@pl.ey.com | +48 573 809 469

Sylwia Kacprzak | sylwia.kacprzak@pl.ey.com | +48 508 018 327


Raport: Przywódca przyszłości – Jak zmieni się rola lidera w erze sztucznej inteligencji?

Powiązane wpisy

Zapraszamy do udziału w konkursie!

Szansa na wygranie wyjątkowej nagrody!

Sztuczna inteligencja dla menedżera: Jak Microsoft wpływa na pracę w biznesie?

Rewolucja AI w Marketingu i Sprzedaży: Strategie, Narzędzia i Praktyczne Wskazówki