Od ponad 20 lat prowadzi własną firmę. Cały ten czas związany ze sprzedażą, zarządzaniem i rekrutacją. Jest biznesowym praktykiem.
Wszystko, z czego szkoli, sam zrobił przynajmniej 100 razy. Posiada doświadczenie w zarządzaniu wielomilionowymi budżetami i strukturami liczącymi niemal tysiąc współpracowników. Odpowiadał za rekrutację setek kandydatów na stanowiska sprzedażowe, menedżerskie i dyrektorskie.
Swoją karierę rozwijał przede wszystkim w Grupie PZU, gdzie przeszedł ścieżkę od Agenta do Dyrektora Regionu, odpowiedzialnego za biznes na terenie połowy Polski. Wszystkie stanowiska menedżerskie obejmował jako najmłodszy w firmie. Samodzielnie stworzył program rozwoju talentów menedżerskich GO! Talent, który do dziś jest oficjalną akademią talentową organizacji. W trakcie akademii osobiście przeszkolił niemal 100 późniejszych menedżerów i dyrektorów sprzedaży.
Aktualnie realizuje się w działaniach szkoleniowych, consultingowych oraz mentoringowych. Pracuje również jako interim manager.
Prowadzi projekty rozwojowe i wdrożeniowe w wielu branżach – od firm produkcyjnych, handlowych, przez branżę filmową, aż po energetykę.
Jest praktykiem zarządzania sprzedażą. Realizuje zarówno złożone, wieloletnie projekty consultingowe, działania interim management, jak i szkolenia oraz warsztaty m.in. z efektywnego zarządzania sprzedażą. Pracował i pracuje z zarządzającymi sprzedażą od szczebla liniowego, przez członków zarządów odpowiedzialnych za sprzedaż (i nie tylko) w dużych organizacjach, aż po właścicieli firm. Na jego profilu Linkedin można znaleźć blisko 40 rekomendacji od ludzi związanych ze sprzedażą, z którymi miał okazję pracować. Pracował (lub wciąż pracuje) dla takich firm, jak: Warta, Allianz, Generali, Lug Light Factory, Allegro, Grupa Ever, Orbitvu, Profix, Duon, Marcopol, Nestor Springs, Lean Action Plan, czy Mangusta Film.
Specjalizuje się w pracy 1 na 1 z zarządzającymi sprzedażą. Realizuje działania zarówno w zakresie tworzenia i wdrażania tzw. rutyn menedżerskich, jak i zajmuje się przygotowywaniem osób do awansów na wyższe stanowiska (od awansów na menedżerów liniowych, aż po awanse na stanowiska związane z globalnym zarządzaniem sprzedażą, czy szeroko pojętym handlem).
Wspólnie z menedżerami, z którymi pracuje buduje efektywność ich funkcjonowania, która przekłada się na wyniki.