Menedżerskie rozmowy 1 na 1 – EY Academy of Business

Menedżerskie rozmowy 1 na 1

Umiejętnie i regularnie prowadzone rozmowy 1:1 to kluczowe narzędzie w ręku menedżera.
Zarezerwuj miejsce
Dla kogo?

Szkolenie „Menedżerskie rozmowy 1na1” powstało z myślą o Menedżerach i Menedżerkach, którzy chcą poprzez regularną praktykę rozmów 1na1 pogodzić perspektywę bycia dbającym o potrzeby ludzi liderem z twardą i żelazną logiką biznesu, gdzie wyniki muszą się zgadzać a praca przynosić rezultaty i satysfakcję.

Cel szkolenia
  • Prowadzenie rozmów 1na1 w oparciu o ustrukturyzowany model pięciu obszarów, które warto regularnie poruszać z pracownikiem.
  • Sprawne używanie narzędzi komunikacyjnych, które podniosą biznesową skuteczność i jakość współpracy oraz zarządzania ludźmi.
  • Przećwiczenie wszystkich rekomendowanych aspektów.
  • Nabycie świadomość i umiejętności prowadzenia rozmowy 1na1.
  • Wskazówki jak skutecznie rozmawiać, by mieć pewność, że zadania są realizowane w tempie i stylu, jakiego oczekujesz oraz by budować relację z Twoim podwładnym opartą na wzajemnym szacunku i zrozumieniu swoich potrzeb.
Korzyści z udziału w szkoleniu
  • Program realizowany w formie praktycznych warsztatów z licznymi symulacjami i przykładami z życia menedżera.
  • Przerabiamy przykładowe tematy do rozmów jak np.: rozmowa o wartościach, rozmowa o rozwoju, udzielanie informacji zwrotnej, kontraktowanie celów i zobowiązań i wiele innych tematów, które wynikają z twoich zobowiązań wobec firmy i ludzi jako menedżera / menedżerki.
  • Wszystkie umiejętności są najpierw prezentowanie w formie demo przez trenera dopiero później na tej podstawie uczestnicy ćwiczą w parach lub trójkach na swoich przykładach.
  • Nie wyciągamy uczestników na środek tylko po to, żeby im później powiedzieć, co zrobili źle.
  • Pokazywane umiejętności uczestnicy „od razu” ćwiczą na swoich przykładach.
  • Zwiększenie umiejętności skutecznego komunikowania się w różnych sytuacjach biznesowych.
  • Poprawa kontaktu z pracownikiem, budowanie relacji, zaufania.
  • Indywidualny czas dla pracownika i zrozumienie kontekstu, który towarzyszy bieżącej pracy.
  • Trening umiejętności: jak słuchać, jak docierać do prawdziwych potrzeb i źródeł danej sytuacji, a także jak asertywnie, klarownie wyrażać siebie i swoje oczekiwania względem pracownika w sposób, który buduje kontakt i zaufanie, a nie „zarządczy zamordyzm”.
  • Odzyskanie poczucia wpływu i czasu i bycie bardziej skutecznym w swojej roli.
  • Ćwiczenia, jak rozliczać i kontraktować pracę w sposób uwzględniający potencjał człowieka oraz zachęcający go do brania odpowiedzialności i sprawczości wzbudzając autorefleksję nad wykonywanymi zadaniami.
  • Rozwój umiejętności udzielania konstruktywnej informacji zwrotnej.
  • Jak podsumowywać i zamykać rozmowę tak, by obie strony miały poczucie wysłuchania i wzajemnego zrozumienia?
  • Nauka sprawdzonych strategii, jak radzić sobie z tzw. „trudnym pracownikiem” – wyprzedzającą skruchą, typem to nie ja?
  • Podnoszenie/wprowadzanie standardu rozmów 1na1 w firmie.
  • Poprawa delegowania i rozliczania zadań poprzez menedżerów.
  • Podnoszenie sprawności menedżerów.
  • Poprawa atmosfery i kultury komunikacyjnej w firmie.
  • Lepszy przepływ informacji w firmie o celach, priorytetach, wsparcie dla pracowników.
  • Zwiększenie efektywności zespołów.
  • Usprawnienie przepływu informacji i procesów decyzyjnych.
Metodologia

Menedżerskie rozmowy 1na1 to kompaktowe i kompleksowe regularnie stosowane narzędzie w rękach każdego kto przewodzi ludziom i zarządza pracą. Model, który jest podstawą szkolenia jest efektem wieloletniej pracy Tomasza Bagińskiego z tysiącami menedżerów na salach szkoleniowych ale również wspierania indywidualnych osób w interwencjach związanych z trudnymi sytuacjami. Tomasz dokonał przeglądu zarówno wszystkich opisanych modeli, jak i badań towarzyszących temu zagadnieniu i na tej postawie zaproponował rekomendowaną strukturę rozmowy 1na1 i umiejętności, które wspierają wykorzystanie jej pełnego potencjału.

Program szkolenia

Czym są i czym nie są Menedżerskie rozmowy 1na1?

Dobre praktyki i badania – skuteczność Menedżerskich rozmów 1na1

Czemu struktura i jaka?

Praktyczne poruszanie się po obszarach rozmowy 1na1

  • Samopoczucie – wytyczne, demo, ćwiczenia, trudne sytuacje
  • Rozliczanie zobowiązań – wytyczne, demo, ćwiczenia, trudne sytuacje
  • Temat dnia – wytyczne, przykładowe tematy, demo, ćwiczenia, trudne sytuacje
  • Kontraktowanie – wytyczne, demo, ćwiczenia, trudne sytuacje
  • Zamknięcie – wytyczne, demo, ćwiczenia

Długość, częstotliwość, jak zacząć rozmowy 1na1

Trenerzy
Tomasz Bagiński
Wieloletni praktyk zarządzania, współpracuje z EY Academy of Business od 2004 roku
Jako trener biznesu łączy sprawdzone umiejętności trenerskie, konsultingowe i mediacyjne z wieloletnim doświadczeniem zawodowym, zdobytym podczas współpracy z firmami z różnych branż.
Masz pytania?
Chętnie do Ciebie oddzwonimy.

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

Oświadczenia i zgody

To pole jest obowiązkowe

W celu otrzymania szczegółowych informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych przez Spółki z Grupy EY zachęcamy do zapoznania się z Polityką prywatności.

* Pola wymagane