Ochrona danych osobowych – EY Academy of Business

Ochrona danych osobowych

Nagranie

Ochrona danych osobowych

Zapraszamy do udziału w bezpłatnym webinarze, w którym poruszamy tematykę ochrony danych osobowych w obecnym porządku prawnym.

Podczas webinaru porozmawiamy o:

  • Prawidłowym doborze podstawy prawnej przetwarzania danych osobowych
  • Odpowiedniej identyfikacji relacji administrator–administrator i administrator–procesor
  • Najciekawszych karach z zakresu RODO

Biorąc udział w webinarze uzyskasz odpowiedzi na pytania: 

  • Jakie są sposoby przekazywania obowiązku informacyjnego?
  • Jakie postanowienia umowne dotyczące danych warto negocjować?

i nie tylko..

Prowadzący:
Olga Legat – adwokatka specjalizująca się w ochronie prywatności. Założycielka i wiceprzewodnicząca Sekcji Ochrony Danych Osobowych przy Okręgowej Radzie Adwokackiej w Warszawie. Pracowała w największych polskich kancelariach prawnych, w tym w ramach praktyki IP, wyróżnionej przez Chambers and Partners. Olga prowadziła audyty i wdrożenia RIDI w sektorze farmaceutycznym, żywnościowym, branży hutniczej, motoryzacyjnej i wielu innych. Pełniła również funkcję Inspektora Ochrony Danych w polskim oddziale japońskiej firmy produkującej samochody oraz w polskim klastrze globalnej grupy medialnej, a także koreańskiej spółce farmaceutycznej.

Webinar zorganizowany został we współpracy z Krajową Izbą Radców Prawnych.
Ul. Powązkowska 15, 01-797 Warszawa

Masz pytania? Skontaktuj się:
Katarzyna Pudelska | 510 201 305 | katarzyna.pudelska@pl.ey.com

Chcesz poszerzyć swoją wiedzę? Zapoznaj się z naszą dedykowaną ofertą szkoleń dla prawników.

Zainteresowanym tematyką ochrony danych osobowych polecamy szkolenie: Ochrona danych osobowych po reformie.

Wszystkie bezpłatne webinary dostępne na tej stronie są częścią kampanii marketingowej prowadzonej przez spółki EY Polska. Udział w webinarze oznacza wyrażenie zgody marketingowej podczas rejestracji na webinar. Dostępne bezpłatne webinary nie powstałyby, gdyby spółki EY Polska nie prowadziły kampanii marketingowej we wskazanej formie.

Powiązane wpisy
Współpraca międzypokoleniowa w zespole prawnym – hit czy mit?

Na rynku zawodowym spotykają się dzisiaj aż cztery pokolenia prawników charakteryzujące się różny...

Dylematy instytucji obowiązanych, czyli kim właściwie jest klient?