NSC Marketing Wsparcia Sprzedaży – EY Academy of Business

NSC Marketing Wsparcia Sprzedaży

  • 0 min. czytania

Powiązane tematy

NSC Marketing Wsparcia Sprzedaży

Już 27 października spotkacie nas na naszym stoisku podczas konferencji NSC Marketing Wsparcia Sprzedaży w Double Tree by Hilton w Warszawie. To znakomita okazja, żeby zobaczyć nas na żywo oraz poznać ofertę szkoleń ze sprzedaży, negocjacji i nie tylko!

NSC Marketing Wsparcia Sprzedaży to kompleksowe wydarzenie dedykowane dyrektorom marketingu B2B, dyrektorom sprzedaży, dyrektorom sales enablement oraz właścicielom firm, które opiera się na najważniejszych filarach:

  • Jak osiągać więcej dzięki współpracy działów sprzedaży, sales enablement i marketingu?
  • Jak budować wartościowy content, który sprzedaje?
  • Jak skutecznie wyznaczać cele i analizować skuteczność działu wsparcia sprzedaży?
  • Jak budować dobre strategie wsparcia sprzedaży?

Wśród prelegentów m.in. prof. Jerzy Bralczyk – o perswazji i manipulacji językowej, Maciej Budkowski – o contencie, który przyspiesza cykle sprzedażowe, Mateusz Muryjas o kluczowych wskaźnikach dla rozwoju marketingu i sprzedaży. Pełny program wydarzenia dostępny na stronie organizatora.


NSC Marketing Wsparcia Sprzedaży

NSC Marketing Wsparcia Sprzedaży

Już 27 października spotkacie nas na naszym stoisku podczas konferencji NSC Marketing Wsparcia Sprzedaży w Double Tree by Hilton w Warszawie. To znakomita okazja, żeby zobaczyć nas na żywo oraz poznać ofertę szkoleń ze sprzedaży, negocjacji i nie tylko!

NSC Marketing Wsparcia Sprzedaży to kompleksowe wydarzenie dedykowane dyrektorom marketingu B2B, dyrektorom sprzedaży, dyrektorom sales enablement oraz właścicielom firm, które opiera się na najważniejszych filarach:

  • Jak osiągać więcej dzięki współpracy działów sprzedaży, sales enablement i marketingu?
  • Jak budować wartościowy content, który sprzedaje?
  • Jak skutecznie wyznaczać cele i analizować skuteczność działu wsparcia sprzedaży?
  • Jak budować dobre strategie wsparcia sprzedaży?

Wśród prelegentów m.in. prof. Jerzy Bralczyk – o perswazji i manipulacji językowej, Maciej Budkowski – o contencie, który przyspiesza cykle sprzedażowe, Mateusz Muryjas o kluczowych wskaźnikach dla rozwoju marketingu i sprzedaży. Pełny program wydarzenia dostępny na stronie organizatora.

Powiązane wpisy

Cena jest najważniejsza. Fakt czy mit? Jak podejmujemy decyzje w negocjacjach?

Dowiedz się, jak budować zaufanie, relacje i wartość dodaną, które odgrywają decydującą rolę w pr...

Rewolucja AI w Marketingu i Sprzedaży: Strategie, Narzędzia i Praktyczne Wskazówki

Nowoczesny market research w zakupach – unikaj pułapek i optymalizuj badania